//
کدخبر: ۴۶۹۹۲۱ //
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان:

امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ترور شهید اسماعیل هنیه بررسی خواهد شد+فایل صوتی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان خبر از جلسه مهم امروز این کمیسیون در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه داد.

امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ترور شهید اسماعیل هنیه بررسی خواهد شد+فایل صوتی

دکتر عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان در پاسخ به این سوال که چالش‌هایی اخیر امنیتی و ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس شورای خود گردان فلسطین را چگونه ارزیابی میکنید و این که کمیسیون امنیت چه اقداماتی در این زمینه داشته است، گفت: ضمن این که ترور شهید اسماعیل هنیه را به شدت محکوم می‌کنیم و این اقدام ناجوانمردانه را کار صهیونیست‌های جنایتکار می‌دانیم، به همین منظور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه فوق العاده‌ای تشکیل دادیم و ابعاد مختلف موضوع رو بررسی کردیم .

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در این جلسه علاوه بر اعضای کمیسیون ، نفراتی از متولیان امر امنیتی در جلسه حضور داشتند که در ادامه امروز نیز در جلسه رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجددا موضوع بررسی و تصمیم‌های جلسه قبلی مطرح خواهد شد و همه کسانی که گزارش‌هایی رو باید به کمیسیون ارائه بدهند دعوت شده‌اند.

فایل صوتی گفت وگوی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با فرتاک نیوز

مقتدایی در ادامه افزود: علاوه بر این که اعضای کمیسیون در جلسه حضور دارند، تعدادی از نمایندگان ابراز علاقه مندی برای حضور در جلسه کمیسیون نموده‌اند که ان شا الله این جلسه برگزار خواهد شد، اگرچه قبلا و در قالب بیانیه مواضع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رو اعلام کرده‌ایم امروز هم بعد از برگشت برگزاری جلسه مواردی که نتایج جلسه هست رو از طریق  رسانه‌ها در اختیار افکار عمومی قرار خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک نیوز که پاسخ ایران به این جنایت چه خواهد بود؟ گفت: مقامات مسئول در کشور و نهادها و مجموعه‌هایی که متولی هستند همگی با انسجام کامل موضوع را دنبال می‌کنند و همانگونه که در اطلاعیه‌های سپاه پاسداران هم بود فعالیت‌ها در حال انجام است و ما هم به عنوان مجلس شورای اسلامی در این حوزه پیشنهادهایی داریم که ان شا الله به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد.


خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان/ محمد علی منتظریانی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۹۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد