//
کدخبر: ۴۴۲۰۳۰ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ چهارشنبه 27 دی 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی چهارشنبه 27 دی 1402 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 403 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و اطراف و اطرافیانت را با چشم بصیرت ببین. تنها به ظاهر انسانها نگاه نکن و به باطن افراد بیش از ظاهرشان توجه داشته باش. اگر عشقی در سر داری، بدان که وصال به آن تلاش بسیاری می طلبد ولی عاقبتی خوش در انتظار توست که همنشینی با او غم ها و غصه هایت را از دل خواهد ربود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما عاشق کاری، یاری یا چیزی شده اید که بر شما مبارک باد. سعی کنید مراحل و مراتب آنرا بدرستی بجای آورید و مقدمات انجام آنرا فراهم سازید. بی جهت خود را به درد و رنج گرفتار نسازید بلکه از روی اندیشه و فکر عمل کنید.

۲- با کسانی درگیری دارید که کار آنها با ریا و تزویر همراه است. آن چنانکه با هدف و عقیده شما همسویی ندارند. آنها افرادی پست هستند که تکبر و غرور، سرمایه آن است. هر چه زودتر از این راه برگردید و راهی جدید انتخاب کنید.

۳- به زودی موقعیت بسیار خوبی برای شما حاصل می شود به شرط آنکه دقت، تلاش و سرعت عمل را از دست ندهید. به هیچ وجه با افراد معتاد و دروغگو و ریاکار نشست و برخاست نکنید.

۴- زندگی خوبی دارید. در خانواده شما دقدقه های دیگران کمتر وجود دارد اما جدیداً بگو مگوهایی بوجود آمده که محصول زرق و برق و زیادخواهی است. بگویید از این وضع دست بردارند وگرنه پشیمان می شوند.

۵- چیزی گم شده. به زودی اثری از آن به دست می آید. مسافرتی در پیش است و مسافری که که منتظرش هستید، به زودی مژده می آورد.

۶- خاک محکوم برخاستن در پیش پای طوفان است. اگر روح ما بزرگ و طوفانی شود، جسم، محکوم همراهی اوست. پس با حافظ خو بگیر و از نیروی عرفان و ایمان بهره مند شو تا از همه چیز و همه کس جز خدای یگانه بی نیاز باشی و اتکای به نفس پیدا کنی.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 478 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- کار عشق با غرور و خود پرستی هماهنگی ندارد. اگر واقعاً عشق او را در سر داری، باید از خودپرستی و غرور دست برداری و راه رسیدن به محبوب را با رنج و درد طی کنی وگرنه موفق نمی شوی.

۲- سه بار عشق به سراغ شما آمده ولی با یکدندگی، لجبازی و غرور او را از خود طرد کرده اید. باید در این مورد تجدید نظر کنید و به کلی از خودخواهی دست بردارید. راه عشق را با دل و جان طی کنید و او را صمیمانه دوست داشته باشید.

۳- زندگی را به شوخی گرفته اید و بهره برداری از مادیات را سرلوحه کار خود قرار داده اید. در این راه تعامل و تامل را از دست داده اید. اشتهای شما در چشم و هم چشمی گویا سیری ناپذیر است. پس در دوستان و اخلاق خود تجدید نظر کنید که برای هر چیز اندازه نگه داشتن نیکوست.

۴- همسری مهربان، دلسوز و با وفا دارید ولی او را وادار به لجبازی می کنید. زیرا متوجه اعمال خود نمی باشید. مانند از خود راضی ها عمل می کنید. اگر چه دوست یا همسرتان با وفاست ولی متاسفانه زود باور و دمدمی مزاج است. باید به او گوشزد کنید.

۵- بیمارتان بهبود می یابد. خرید و فروش مفید است. سفر زیارتی یا سیاحتی در پیش دارد که بسیار مفید است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پرشور، رک و راست، بیزار از دورویی و ریا، مهربان، کمال گرا، با ایمان، اهل جر و بحث و با حیا.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 270 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از تحمل سختی ها و رنجهای بسیار بالاخره به مراد دل خود دست یافتی و او بهترین انتخاب برای توست. هر دو صادقانه به یکدیگر مهر می ورزید و این عشق بزرگترین سرمایه برای زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید و با قناعت و صداقت زندگی کنید که سعادت شما جاودانه خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* چرا دندان به لب می فشاری و اشاره می کنی که ساکت باش. من چنان لب نوشین سرخ رنگ را بوسیدم که شیرینی آن هنوز دریافت می شود ولی به وصف در نمی آید.

* بدون تو در کلبه گدایی خود زحمت های زیادی کشیدم که سوال نکن.

مانند حافظ غریب و دور از وطن، سالک راه معرفت شدم و به مقامی از سلوک رسیدم که نه در وصف و نه به ادارک می آید. پس سوال نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت برای شما خیلی عزیز و گرامی است. بدانکه کسی شما را بسیار دوست دارد ولی قدرت ابراز ندارد. رنج ها و درد های شما به زودی سپرس می گردد و زمان وصل و قرار و آرام فرا می رسد. پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. فقط مقداری باید تحمل و صبر کرد.

۳- شاهراه زندگی به روی شما باز شده. کوشش شما به زودی میوه شیرین خود را می دهد. کبوتر سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه ساختن می باشد. مواظب باش با تدبیر و وقت شناسی آن را به پرواز در نیاوری. پس بر شما مبارک باد.

۴- حافظ در بیت های بالا به شما آشکارا مژده داده است که بیمار شفا می یابد. مسافرت موفقیت آمیزی در پیش دارید.

۵- مسافر شما وضع و حالش خوبست. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر موقعیت به وجود می آید.

۶- اگر می خواهید معامله ای کنید که مبارک باشد، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه نحل آیه ۵ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

۷- رنگ زرد مایل به قرمز را برازنده شما می دانم زیرا با استفاده از این رنگ، کبد و قلب بهتر کار می کند. چون بعضی این رنگ را شفا بخش می دانند. پس برای بر طرف کردن اضطراب، وسواس، سوء هاضمه و بیماری های عضلانی مفید است و همچنین برازنده متانت شما است.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 277 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام فکر تو به اوست و او در این اندیشه که عشوه ها در کار تو کند. تو دلگیری از دنیایی که در دست انسانهای بی وجود است، اما نگران نباش زیرا که مقام و منصب دنیوی پایدار نیست و بالاخره حق به حق دار خواهد رسید. نگران سفرکرده ی خود نباش که دست خدا با او یار است. عشق موهبتی است الهی، این نعمت را آسان از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و هشتم می فرماید:

* ای کسی که از کوی معشوقه ما عبور می کنی، با اینکه تو رقیب ما هستی اما مواظب باش که دیوار این کوی سر شکن می باشد و این لقمه بیش از دهان توست.

* خدایا آن جانان سفر کرده را که صد قافله و کاروان دل همراهش است، هر جا می باشد، سلامتش بدار.

* صوفی سر مست که اینگونه کلاهش از میگساری کج شده است، اگر دو ساغر دیگر بنوشد، سربند و عمامه او نیز پریشان می شود.

و در بیت آخر می فرماید:

* دل حافظ را که به ملاقات تو الفت گرفته، آزار نده زیرا وصل تو او را به لطف و مهربانی پرورده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به گرفتاری خاصی دچار شده اید که قدرت بیان آن را نیز ندارید. پس سعی کنید به یکی از مشاهد متبرک بروید و دعا کنید. آنگاه این راز را با یکی از آشنایان مهربان در میان بگذارید که گشایش بسیار است.

۳- سعی کنید در خود، خانه تکانی کنید و افکار بد و پریشان را از خود دور سازید. دوستان ناباب و سیگاری را کنار بگذارید و راستی و درستی را بر هر چیز مقدم بدارید. با تلاش، سرعت عمل و دقت گام بردارید که رقبای زیادی دارید. پس با تدبیر عمل کنید و او نیز چنین کند.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 484 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا در نزد مردم مقام و موقعیتی مناسب یافته ای. اخلاق نیک تو و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. اکنون حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می کنی؟ از این افراد بر حذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می اندازند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت دوم و سوم می فرماید:

* به آن خدایی که تو پرستنده برگزیده او می باشی، سوگندت می دهم که چاکر قدیمی خود را دریابی و دیگری را ترجیح ندهی.

* اخلاق پسندیده و شرم و حیای تو را در میان زیبارویان، سرور همه کرد. بر تو مبارک باد که حقیقا شایسته آن مقام هستی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو چیزی، کاری یا کسی داری که تصور می کنی از همه چیز برایت مهمتر و شایسته تر می باشد. اگرچه این امر مهم و قابل توجه می باشد اما نیاز به تهیه وسایل و لوازم آن دارد وگرنه از هول حلیم داخل دیگ می افتی!

۳- شما باید با یکی از عزیزان مورد اعتماد در این باره مشورت کنید و بهترین فرد، پدر و مادر یا یکی از دوستان صمیمی شما است ولی سعی کنید راز دل خود را با همه در میان نگذارید که رقیبان حسد می ورزند. پس از مشورت، با درایت، فعالیت، اراده و سرعت عمل لازم، وارد کار شوید. در این حالت موفقیت و کامیابی همگام و همراه شما خواهد بود.

۴- به زودی هدیه ای دریافت خواهید نمود که تصورش را نمی کردید. در مسافرتی بسیار جالب برخوردهای جالبی بوجود می آید. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. مشکل زندانی و قرض او حل می شود.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید. سه فرزند در طالع دارید که دومی برای شما شگون آورتر است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: درک و فهم ذاتی، عاشق مطالعه و یادگیری، خوش قول و خوش حساب و آزاد در عشق.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 408 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت مطلوبی که در سر داری برای انجام، نیازمند زمینه ای مساعد است که فراهم آوردن این زمینه وظیفه توست و آن هم میسر نمی شود مگر با سعی و تلاش بسیار. تو باید زندگی شایسته و درخور شأن او آماده کنی اما بدان اکنون دیگر فرصت زیادی برای تو باقی نمانده، پس بهتر است به شدت مراقب باشی که خطا نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱-به فردی، جایی یا کاری دلبسته ای که آن را از هر چیز مهمتر می دانید و تمام فکر و اندیشه شما را در خواب و بیداری به خود مشغول ساخته است. متاسفانه قدرت مقابله و رویارویی با آن را ندارید و اجرای آن کار را در حد توان خود نمی بینید. آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید و با توکل بر خدا، از هیچ چیز واهمه نداشته باشید. مسیر درست را انتخاب کنید و اقدام نمایید.

۲-شما متاسفانه رازدار نمی باشید و اهل مشورت هم نیستید. در حالیکه باید با افراد با تجربه و صمیمی درباره اجرای این نیت مشورت کنید. دست از لجبازی و یکدنگی بردارید. با هم خوب باشید تا کارتان به خوبی انجام گیرد. زیرا خانوادیتان از یکدندگی شما ناراحت هستند و از صمیم قلب حاضر به مساعدت نیستند.

۳- اگر بیش از این درباره این نیت نگران باشید، باید به عقل شما شک کرد زیرا این نگرانی نتیجه تردید، بیماری وسواس و استرس شماست که باید به پزشک مراجعه کنید پس مقدمات این نیت را فراهم کنید. خداوند کمک می کند.

۴- هر وقت دلتان تنگ شد، قدم زدن در فضای بازو بی مرز نماز را در یابید و یا به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۵-به زودی در خواب خواهید دید که در هواپیما نشسته اید و به مسافرت می روید. تعبیرش اینکه موفقیت و کامیابی نصیب شما می شود و بر او تسلط کامل می یابید ولی متاسفانه شما در این مورد کم می آورید که باید اتکای به نفس و توکل بر خدا داشته باشید.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 222 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناامیدی از درگاه خداوند جز خجلت و شرمندگی حاصلی نخواهد داشت. کارها زمانی سامان می گیرد که خواست خدا بر آن باشد. از باقی مانده عمر خود بهترین استفاده را کن و اجازه نده عمرت به بطالت بگذرد. از جهل و نادانی دوری کن و به دنبال علم و حکمت باش تا با نور هدایت به مقصود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- یار و محبوب شما بسیار زیباست ولی گویی از شدت هجران و علاقه، چشمانت خونین گردیده است. دل به دریا بزن و به اطرافیان حقیقت را کم کم بگو و اسرار درون را فاش کن.

۲- آدمی خوش قلب و مهربان هستی اما متاسفانه زود رنج و لجباز می باشی. با عصبانیت دست به کار می شوی که این خود استهلاک نیرو خواهد شد، بنابراین سعی کن دست از وسواس برداری.

۳- کسی را که همین هفته رنجاندی، بسیار با شما دوست بود و سخنان او از روی مهر و محبت می باشد که متاسفانه شما آن را حمل بر عناد و دشمنی کردید. هر چه زودتر از دلش بیرون بیاورید و به او محبت کنید.

۴- سفری در پیش دارید که مقدمات این فراهم نمی باشد ولی از سفر کرده مژده ای دریافت می کنید. خرید سودآور اما فروش موقعیتش فراهم نشده است. برای ازدواج مقدماتش را فراهم کنید اما طلاق نیز بالاخره انجام می گیرد. از دوست سیگاری و معتاد دوری کن و با صبر و شکیبایی درکارها اقدام کنید که به مرادت می رسی.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم، پنجم و ششم می فرماید:

* ای محبوب، صورت زیبای تو را به سبک بسیار خوبی خلق کرده اند. گویی نقش لبت را از جان شیرین آفریده اند.

* ای خدا عجبا در پیرامون روی محبوب، آن بند کلاه است یا اینکه در اطراف ماه تابان ستارگان پروین صف بسته اند. (استفهام به طریق تجاهل عارف)

* خط سبز چهره ات را بسیار خوب و لطیف دیدم مانند اینکه از گرد عنبر و عطر به اطراف نسرین سایبان بسته اند.

* آن حکایت ها که پیش از این به فرهاد و شیرین نسبت داده اند، کلاً وصف عشق من و زیبایی چهره بوده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- وسیله ای را که در نظر دارید، خواهید خرید و گمشده را تا چند روز دیگر خواهید یافت.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 129 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سخت و پردردسری داشته ای و از سالهایی که با زحمت سپری کرده ای هیچ نصیبی نبرده ای و اکنون در دام گرفتاری اسیر شده ای. تنها کسی که می تواند تو را از این بلا و بدبیاری ها نجات دهد خداست. پس به او پناه ببر که بهترین پناه دهنده است. به معصومین و اولیاء خدا توسل کن تا حاجتت برآورده شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در زندگی سعی و تلاش کنید که به دنبال خواسته های بی اساس نباشید و اندیشه های نادرست را از سر بیرون کنید، زیرا همین عوامل موجب شده که مدتها با تردید و دل مشغولی زندگی کنید و دچار دردسرهای فراوانی شوید. بطوریکه جلوی علالیت شما را گرفته است. باید بدانی انسان برای فعالیت و مبارزه خلق شده و تمام اختراعات و اکتشافات برخاسته از اراده قوی و اندیشه تابناک و تلاش انسان است. پس شما نیز این افکار واهی را بدور بریزید. هم اکنون اراده کنید و توکل بر خدا نموده و سوره مبارکه طور را با حضور قلب و معنی بخوانید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. باید بدانید که هر قفلی، کلیدی دارد و قفل های بدون کلید نیز توسط قفل ساز باز می شوند. پس از مشاوری خوب بهره بگیرید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: رویایی و خیال باف، خوشرو، اهل کشف، با حس ششم قوی، پر اشتباه، موافق گردش، وقت شناس، ناقلا و هوشیار، خیرخواه، با محبت، خوشگل پسند، سازشکار، وقت شناس، بخشنده، زود رنج، نازک نارنجی و روشنفکر.

۳- مسافرت توصیه نمی شود. مسافر حالش خوبست. چهار فرزند خواهید داشت که یکی نابغه می شود. خرید و فروش سودآور است. طلاق ممکن نیست. ازدواج موقعیت ندارد. تغییر شغل و محل امکان پذیر است. بیمار شفا می یابد. به مقامی خواهید رسید.

۴- هیچ کس بدون زحمت به جایی نرسیده و اگر می خواهی شاهد مقصود را در آغوش گیری، سعی کن به خود متکی باشی زیرا از هر جهت چیزی کمتر از دیگران نداری. تنها اشکال شما وسواس و تردید است در حالی که محاسن شما از زیبایی و ملاحت در قدرت و ابتکار و فعالیت بی نظیر می باشد.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 134 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

متاسفانه عزیزی را که با خون دل و رنج بسیار به دست آورده بودی، از دست دادی. رشته کار و زندگی از دستت در رفته و افتاده و نالان شده ای. سختی و رنج، همراهان همیشگی انسانند. گرچه تا او را داشتی قدرش را ندانستی و از او غافل شدی اما تا خدایی هست نااامیدی معنا ندارد. به خدا توکل کن و از جا برخیز که زندگی هنوز ادامه دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:

* بلبلی رنج کشید و گلی بدست آورد اما تند باد حوادث و حسد روزگار نابکار، با نیش صد خار، درد و رنج دل او را خسته و مشوش کرد و از بین برد.

* دریغ و درد که از چشم زخم و آسیب ماه فلک مه رخسار هلال ابروی من در نهان خانه خاک نهان گردید و جای گزید. حافظ این غزل را در سوگ و ماتم فرزند خود سروده است.

۲- از چشم زخم دیگران بترس و اسرار درون را فاش نساز و به هرکس راز زندگیت را نگو که زندگی خوشی داری و هر روز بهتر از دیروز خواهد شد.

۳- به زودی عزیزی را شاید از دست دهید ولی نگران نباش که خداوند مدیر و مقدر بر هر کاری است.

۴- این نیت با حوصله، دقت، وقت شناسی و تلاش حتمی است به شرط آنکه تردید و بی حوصلگی را کنار بگذاری.

۵- از ضرری که کرده ای ناراحت نباش زیرا تجربه ها اندوخته ای. کسی از تقدیر خبر ندارد. این امر موجب شد که از این پس عاقلانه تر عمل کنی و به همه مردم اعتماد نکنی، بلکه با درایت و عقل راه خود را انتخاب کنی.

۶- او شما را دوست دارد ولی بیچاره راه دوست داشتن را نمی داند. چون مکر و حیله ندارد. شما با او مهربان باشید و به او فرصت اندیشیدن و تصمیم گرفتن بدهید. اگر چه او چنان خود را غرق کار و مسائل دیگر کرده که فرصت زیاد لازم دارد ولی چاره ای نیست.

۷- به پدر و مادر که از شما آزرده اند، نیکی کنید و به نصایح کسی که در این هفته ملاقات می کنید، توجه دقیق داشته باشید.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 311 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عشق ورزی و محبت به دیگران هنری ارزنده است که تو از آن برخورداری. دست خالی و ضعف مالی برای انسانی چون تو عیب محسوب نخواهد شد و تو نباید از این بابت ناراحت و شرمنده باشی. آنچه شما لازم داری کمی تعقل و شکیبایی است. نظام امور را به دست بگیر و با تسلط به موقعیت خود گام به گام پیش برو که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و چهارم می فرماید:

* من عاشق و مشتاق دیدار زیبارویان هستم و کارهای خود را آشکارا می گویم تا بدانی که به این همه هنر و فن و علم آراسته می باشم.

* ای شمع از عشق جانان خوب بسوز که اکنون من هم کمر بسته و آماده سوختن شده ام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از خداوند درخواستی دارید. مدتی است که تقاضا می کنید ولی برآورده نمی شود، علتش عدم اخلاص شما می باشد. از طرفی پدر و مادر یا یکی از عزیزان را ناراحت کرده اید در حالی که دعای آنها مستجاب می شود. پس فوری از آنان دلجویی کنید.

۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید ولی لجاجت و یکدندگی شما موجب دلسردی و بی مهری گردیده است. فوراً در اخلاق خود تجدید نظر کنید و دل اطرافیان و خانواده خود را به دست آورید تا دعای شما مستجاب گردد.

۴- توکل بر خدا داشته باشید و راه راست را انتخاب کنید. از شخصی با تجربه کمک بگیرید. مسلماً موفق خواهید شد.

۵- مسافرت فعلاً صلاح نمی باشد. خرید چندان فایده ای ندارد ولی موقعیت برای فروش مهیا است. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح نیست چون به زودی تحولات جدیدی را شاهد خواهید بود.

۶- اگر حس درون از کار بیفتد، حواس پنجگانه دردی را دوا نمی کند. اسرار درون خود را با هر کسی در میان مگذارید. زیرا همه کس محرم اسرار انسان نمی باشد. به زودی مژده ای و خبری خوش دریافت می کنید.

۷- به آنچه که می خواهید می رسید و برنده واقعی شمایید. پس تلاش کنید و مصمم به پیش روید.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 60 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی انتظار به سر خواهد آمد. قاصد خوش خبری نزد تو می آید و آنچه را که مدتهاست آرزویش را داری به تو نوید خواهد داد. بخت با تو یار خواهد شد و به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید. از چشم حسودان و مکر دشمنان به خداوند پناه ببر که زندگی بر وفق مرادت خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:‌

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ما نیازمندانه، پیشانی بر خاک درگاه عشق نهاده ایم تا ببینیم که سرانجام چه کسی این سعادت را خواهد یافت که در کنار دوست آرامش پیدا می کند.

۲- سفر کرده می آید و یا خبری خوش از او دریافت می کنی و هدیه و مژده ای عالی دریافت خواهی کرد و به مقام و پولی دست می یابی که گشایش است.

۳- گمشده پیدا می شود و ازدواج حتماً عملی می گردد ولی طلاق صورت نمی پذیرد و جدایی امکان ندارد.

۴- خبر خوشی دریافت می کنید که درپ یروزی و کامیابی شما بسیار موثر است و شما را از ناراحتی بیرون می آورد و به زندگی امیدوار می سازد.

۵- به زودی اوضاع شما بسیار عالی خواهد شد و به زندگی امیدوار می سازد.

۶- به زودی اوضاع شما بسیار عالی خواهد شد و به مقام برجسته ای دست می یابی و شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.

۷- انسانی با شرف و مهربان و خوش بیان و خوش مشربی هستی اما لجباز و یکدنده که همین عامل، موجب ناراحتی دیگران می شود.

۸- کسی که از شما دلخور می باشد، از نزدیکان است. از او دلجویی کنید که او نسبت به شما بسیار وفادار می باشد اما شخصی که قدی کوتاه و موهای رنگ کرده و صورتی گرد و چشمانی برجسته دارد، نسبت به شما حسادت می کند. از او دوری کنید.

۹- با پدر و مادر مهربان باشید و خواهر و برادر را مورد محبت قرار دهید زیرا در پیروزی شما سهم دارند.

۱۰- مسافرت را توصیه نمی کنم. خرید عالی است اما از فروش منصرف شوید. کاری که در نظر دارید حتماً موفق خواهید شد. سوره مبارکه القلم را از آیه ۱ تا ۱۰ با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش است.

فال حافظ ۲۷ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 175 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه چیز برایت مهیاست تا یک زندگی شاد و زیبا را برای خود بسازی. اکنون بهترین فرصت در اختیارت قرار گرفته. سعی کن از زندگیت لذت ببری و شاد زندگی کنی. هر نامحرمی را در خلوت خود راه مده و زندگی تازه ات را با تلاش و توکل به خدا حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* پریشان فکری را ترک کن تا مجموع خاطر شوی به جهت اینکه وقتی دیو رفت، فرشته وارد می شود.

* مجلس انس و دوستی چه جای سخن گفتن نامحرم است پس حالا سر پیاله را بپوشان که خرقه پوش ریا کار آمد.

* حافظ از خانقاه به میکده معرفت می رود زیرا وی از مستی و غرور پارسایی ریاکارانه هوشیار شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم به شرط آنکه اولاً مرا را دعا کنید، ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همگان معرفی کنید. بخت و اقبال به شما روی آورده. شاهین خوشبختی بر بام خانه شما آشیانه گرفته و این نیت حتماً عملی است و ابداً جای نگرانی نیست.

۳- از گرفتاری و ناراحتی نجات یافته اید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که اوضاع شما و خانوادیتان با لطف الهی بسیار خوب خواهد شد. مسافر اوضاعش عالی شده. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش سود آور است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شوخ و بامزه، جذاب، خوش قلب، جگر دار، نظر بلند، سخاوتمند، با اراده، با نمک، با محبت، حراف، پر انرژی، خوشرو، رک گو، سیاستمدار، آتشین مزاج، شیطان و لجباز.

۵- همسرتان شما را خیلی دوست دارد ولی او را اذیت می کنید و گاهی او را سخت عصبانی می کنید. از این کار صرف نظرکنید.

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد