//
کدخبر: ۴۰۳۱۸۳ //

چگونه سایز پیراهن مردانه را به درستی انتخاب کنیم؟| ۵ راهکار برای پیدا کردن سایز مناسب

آیا می دانید که چگونه می توانید پیراهن مردانه ای داشته باشید که برای شما ساخته شده است؟ در این مقاله، 5 راهکار دقیق و استاندارد را برای انتخاب سایز پیراهن مردانه به شما آموزش می دهیم. با این راهکار ها، شما می توانید پیراهن های خود را با اطمینان خریداری کنید و از خوش پوش و شیک بودن لذت ببرید.

چگونه سایز پیراهن مردانه را به درستی انتخاب کنیم؟| 5 راهکار برای پیدا کردن سایز مناسب
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به اهمیت استفاده از پیراهن‌های مردانه، و امکان ست کردن آن با هر نوع لباس دیگری، انتخاب درست و دقیق سایز پیراهن های مردانه می تواند شما را به خوش پوش تر و البته شیک بودن هدایت کند.

برای انتخاب سایز مدل های مختلف پیراهن، راهکار های مختلفی وجود دارد. راهکارهایی که تا به امروز، استفاده از آن ها ملزم به رعایت استانداردهایی می‌باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا 5 راهکار استاندارد و البته دقیق و درست برای انتخاب سایز پیراهن مردانه ، که توسط متخصصان مورد بررسی قرار گرفته است را در اختیار شما بگذاریم.

قد پیراهن

تشخیص مناسب بودن قد پیراهن، یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید و اندازه گیری پیراهن باید آن را به طور دقیق و درست انجام دهید. قد پیراهن مناسب را اینگونه میتوان تعریف کرد: پیراهن با قد مناسب وقتی روی شلوار قرار میگیرد، کمربند شما را کاملا میپوشاند.

اگر در هنگام پرو و یا در زمان استفاده از آن، پیراهن شما کمربندتان را پوشش نداد، پیراهن شما کوتاه است. البته حواستان به بلندی بیش از حد پیراهن نیز باشد تا از به تن کردن پیراهن‌های بسیار بلند در ست‌های رسمی و غیر رسمی خودداری کنید.

آستین پیراهن مردانه

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید پیراهن بایدبه آن دقت داشته باشید؛ اندازه آستین پیراهن شما است.

سر آستین پیراهن شما باید روی استخوان بزرگ مچ دستتان قرار بگیرد. پیراهن شما اگر بالا تر و یا پایین تر از این حد بایستد، برای شما بزرگ و یا کوچک هست.

نکته ی مهمی را که حتما در هنگام خرید پیراهن باید به آن دقت کنید این است که، در زمانی که روی پیراهن خود کت می پوشید، سر آستین پیراهن شما باید حدود 2 سانتی متر از کت شما بیرون بیاید .

Mens-Pacific-Long-Sleeve-Linen-Shirt-MCLNLSPAC_3

کمر پیراهن مردانه

با توجه به رعایت نکات قبلی در هنگام خرید پیراهن، حالا باید در هنگام پوشیدن پیراهن باید به این نکته توجه کنید که، پیراهن مناسب شما، پیراهنی ست که دکمه هایش به راحتی بسته شوند و نوار دکمه ها به صورت خطی صاف، وسط سینه شما قرار بگیرد. البته تنگ بودن و یا بزرگ بودن پیراهن را به راحتی می توانید تشخیص دهید. وقتی فاصله ی بین دکمه های پیراهن شما در هنگام بستن آن ها باز بماند، نشان از این است که پیراهن مناسب شما نیست. و یا اگر پیراهن بر روی کمر شما به صورت موج دار بایستد به این معنی است که پیراهن انتخابی شما، بزرگ میباشد.

یقه پیراهن مردانه

یقه ی پیراهن شما، استایل شما را در هنگام ست کردن لباس ها نشان می دهد. انواع یقه های پیراهن، با کارکردهای متفاوت، نشان دهنده استایل و مد خاصی هستند. در هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که یقه ی مناسب، یقه ای میباشد که، به آرامی گردن شما را لمس کند. اگر یقه پیراهن بصورت کامل به گردن شما بچسبد و یا گردن شما را لمس نکند، نشان دهنده این است که پیراهن برای شما کوچک یا بزرگ میباشد.

سرشانه پیراهن مردانه

در صورتی که تمامی نکات بالا را رعایت کنید، پیراهن انتخابی شما حتما از نظر سرشانه نیز هماهنگ و متناسب با سایز شما میباشد. سایز درست پیراهن در سر‌شانه را اینگونه می توان تعریف کرد: برش حلقه آستین پیراهن باید دقیقا مابین محل اتصال شانه و بازوی شما قرار بگیرد. در صورتی که حلقه آستین به سمت شانه و یا بازو کشیده شود، نشان دهنده کوچک و بزرگ بودن پیراهنیست که شما انتخاب کرده اید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد