//
کدخبر: ۴۲۴۷۸۵ //

نگاهی به آلترناتیوهای سرلک و امیری در دوحه؛ از سروش تا عالیشاه

با وجود سفر میلاد سرلک و وحید امیری به قطر، این دو بازیکن نمی‌توانند در ترکیب اصلی تیم‌شان مقابل الدحیل قرار گیرند.

نگاهی به آلترناتیوهای سرلک و امیری در دوحه؛ از سروش تا عالیشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس خود را برای انجام دومین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان یحیی گل‌محمدی در گام نخست شکستی 2 گله را در خانه مقابل النصر عربستان متحمل شدند و با توجه به شرایط صعود مستقیم یک تیم از هر گروه و انتخاب 3 تیم برتر دوم، سرخ‌پوشان پایتخت کار سختی برای رسیدن به مرحله حذفی دارند. آن‌ها باید برای جبران شکست در بازی نخست، باید بتوانند در گام دوم مقابل الدحیل قطر در مسابقه‌ای که روز دوشنبه دهم مهرماه برگزار خواهد شد، نتیجه بگیرند.

یحیی گل‌محمدی برای چینش ترکیب اولیه تیمش مقابل الدحیل کار سختی دارد؛ هر چند که در طرف مقابل هم ستاره‌های سرشناسی در فهرست الدحیل برای مصاف با سرخ‌پوشان ایرانی قرار نخواهند گرفت اما آنچه واضح است اینکه میلاد سرلک به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در مصاف با حریف قطری نیست و وحید امیری هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ نمی‌تواند در ترکیب اولیه پرسپولیس قرار گیرد. تلاش‌های کادرپزشکی پرسپولیس برای مداوا امیری ادامه دارد اما با این‌حال، آخرین خبرها از اردوی سرخ‌پوشان حکایت از قطعیت عدم حضور امیری مقابل الدحیل دارد.

سرمربی پرسپولیس دلگرم به بازگشت مهدی ترابی به فرم ایده‌آل و بهره‌وری از حضور در ترکیب تیمش در مصاف با الدحیل است. با وجود اینکه ترابی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در نبرد با حریف قطری ندارد اما پر کردن جای خالی میلاد سرلک و وحید امیری که 2 مهره کلیدی ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شوند، چالش بزرگی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و سرمربی سرخ‌پوشان در حال رصد آخرین وضعیت بازیکنان حاضر در اردوی تیمش است تا بهترین تصمیم را بگیرد.

3 گزینه برای جانشینی سرلک مطرح هستند!

سرلک اشتباهات عجیبی در نبرد با النصر عربستان داشت و 2 کارت زرد دریافتی او باعث شد تا او نتواند در مقابل الدحیل برای تیمش به میدان برود. جالب آنکه میلاد سرلک و وحید امیری قرار است همراه تیم پرسپولیس به قطر سفر کنند اما آنچه مشخص است اینکه نمی‌توانند در ترکیب اصلی تیم‌شان به میدان بروند. برای جانشینی هافبک دفاعی تیمش، یحیی گل‌محمدی در حال رصد و بررسی گزینه‌های مختلف است تا بهترین انتخاب را داشته باشد و در این‌باره گفته می‌شود که 3 بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی هستند.

مسعود ریگی احتمالاً به مانند دیدار قبلی برابر النصر عربستان در ترکیب اصلی حضور پیدا می‌کند و زوج او را یحیی گل‌محمدی قرار است از میان سینا اسدبیگی، سروش رفیعی و یاسین سلمانی انتخاب کند که در این میان گفته می‌شود سروش رفیعی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد؛ بازیکنی که در فصل جدید فیکسِ ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بود اما بعد از اشتباه جنجالی‌اش مقابل ذوب‌آهن اصفهان و ثبت گل‌به‌خودی، جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد. با توجه به سبک بازی سروش رفیعی و قدرت بازی‌سازی او، احتمالاً این ستاره باتجربه جانشین میلاد سرلک در ترکیب پرسپولیس در نبرد با الدحیل قطر خواهد شد.

کاپیتان اول سرخ‌ها وارد می‌شود؟

وحید امیری در ترکیب پرسپولیس تجربه بازی در چندین پست مختلف را دارد. او البته در فصل جدید بیشتر از همه پست‌ها در قامت یک مهاجم سایه برای پرسپولیس به میدان رفته و همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی به دنبال انتخاب جانشینی برای او در این پست باشد. در دیدار با النصر عربستان، سرمربی پرسپولیس به زوج وحید امیری و محمد عمری در خط حمله میدان داد که مصدومیت زودهنگام مهدی ترابی باعث ورود شهاب زاهدی به ترکیب اصلی پرسپولیس شد.

عمری در اردوی تیم امید دچار آسیب‌دیدگی شده و البته گفته می‌شود مشکل چندان حادی برای مصاف با الدحیل قطر ندارد. یکی از جدی‌ترین احتمالات ترکیب پرسپولیس، حضور همزمان عمری و زاهدی در ترکیب اصلی در مصاف با الدحیل قطر است اما اگر یحیی گل‌محمدی بخواهد حریف قطری را سورپرایز کند، احتمال حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی وجود دارد. در کنار این بازیکنان، امید عالیشاه هم دیگر گزینه در دسترس گل‌محمدی است که با توجه به عملکرد ضعیف شهاب زاهدی مقابل النصر عربستان، احتمال اعتماد به عالیشاه با توجه به غیبت وحید امیری دور از ذهن نیست و این احتمال وجود دارد که شماتیک خط حمله پرسپولیس با حضور محمد عمری و امید عالیشاه چینش شود تا بازوبند کاپیتانی را هم این ستاره باتجربه بر بازو ببندد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد