//
کدخبر: ۴۴۰۸۷۱ //

با لوکس‌ترین مسترکارت دنیا آشنا شوید!

مسترکارت به عنوان یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی، از بهترین روش‌ها برای پرداخت ارزی محسوب می‌شود که برای دارندگان خود شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانند در کشورهای مخالف دنیا تراکنش‌های مالی مورد نیاز خود را به راحتی و بدون دردسر انجام دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با لوکس ترین مسترکارت دنیا یعنی مسترکارت VIP آشنا کنیم.

با لوکس‌ترین مسترکارت دنیا آشنا شوید!

با لوکس‌ترین مسترکارت دنیا آشنا شوید!

اگر در دسته افرادی قرار می‌گیرید که برای مهاجرت به کشورهای خارجی نیاز به پرداخت هزینه Sevis Fee دارید یا به صورت فریلنسر با کسب و کارهای خارجی همکاری می‌کنید، گیمر هستید و برای خرید و تجربه باز‌ی‌های اورجینال به پرداخت ارزی نیاز دارید یا برای سفر به کشورهای خارجی قصد دارید بدون دردسر و راحت نسبت به رزرو بلیط هتل و هواپیما اقدام کنید، قطعا به خرید مسترکارت نیاز دارید.

Master Card به عنوان یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی، از بهترین روش‌ها برای پرداخت ارزی محسوب می‌شود که برای دارندگان خود شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانند در کشورهای مختلف دنیا تراکنش‌های مالی مورد نیاز خود را به راحتی و بدون دردسر انجام دهند.

اهمیت خرید مسترکارت چیست؟

در دنیای امروز بسیاری از افراد مانند تجار، دانشجویان و اساتید دانشگاه، فریلنسرها، گیمرها به واسطه شغل و شرایط زندگی خود و همچنین بسیاری از افراد به دلیل مسافرات به کشورهای خارجی، به پرداخت‌های ارزی نیاز دارند. خرید مسترکارت VIP به عنوان لوکس‌ترین Master Card این امکان را برای افراد مختلف فراهم می‌کند تا بتوانند به مطمئن‌ترین شکل ممکن، به راحتی و بدون دردسر نیاز خود را برآورده نمایند.

تا چند سال گذشته شرایط تحریم‌های بین‌المللی بانکی علیه ایران، فرصت استفاده از خدمات پرداخت ارزی را از شهروندان ایرانی سلب کرده بود؛ اما در سال‌های اخیر این شرایط فراهم شده تا ایرانیان بتوانند با خرید مسترکارت از خدمات ارزی به راحتی و با روش مطمئن بهره‌مند شوند. در حال حاضر خرید مسترکارت VIP و سایر انواع این کارت به صورت فیزیکی برای ایرانیان فراهم شده و آن‌ها می‌توانند از قابلیت‌ها و خدمات آن بهره‌مند شوند.

Master Card چه کاربردهایی دارد؟

خرید مسترکارت این امکان را فراهم می‌کند که افراد بتوانند به راحتی در کشورهای سراسر جهان پرداخت‌های ارزی خود را مدیریت کنند. با خرید مسترکارت VIP این امکان وجود دارد که بتوان از سایر افراد به صورت ارزی وجه دریافت کرده و از فروشگاه‌های مختلف خرید انجام داد. از مهم‌ترین موارد کاربرد Master Card به عنوان یک کارت اعتباری بین‌المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت‌نام در آزمون‌های مختلف زبان مانند آیلتس، تافل و PTE و پرداخت وجه آن از طریق کارت

  • مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی مانند آمازون، eBay و غیره و خرید اینترنتی از این فروشگاه‌ها

  • ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه‌های بین‌المللی و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن

  • ثبت نام در سایت‌های بین‌المللی استریم و سرگرمی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و غیره و پرداخت هزینه اشتراک آن‌ها

  • امکان پرداخت هزینه‌های مربوط به سفارت و اخذ ویزا جهت مهاجرت به سایر کشورها مانند پرداخت هزینه Sevis Fee

  • ثبت نام و شرکت در رویدادها،‌ کنفرانس‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن

  • امکان خرید بازی‌های مختلف و انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای به منظور دسترسی به آیتم‌های اضافی

  • امکان خرید نرم‌افزارهای اورجینال و لایسنس آن‌ها

  • امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما و پرداخت هزینه‌های مربوط به سفر از سایت‌های بین‌المللی

بهترین مسترکارت فیزیکی کدام است؟

Master Card که یک کارت اعتباری بین‌المللی است به دو شکل در دسترس بوده و افراد می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. یکی از انواع این کارت، Master Card مجازی است که ماهیت فیزیکی نداشته و در دسته کارت‌های اعتباری پیش‌پرداخت (Prepaid) قرار می‌گیرد. این کارت‌ها تقریبا شبیه به گیفت‌کارت هستند و اطلاعات کارت شامل شماره کارت، تاریخ انقضاء، CVV2 و رمز از طریق ایمیل برای دارنده کارت ارسال می‌شود. با استفاده از کارت مجازی می‌توان در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف پرداخت آنلاین ارزی انجام داد و امکان واریز و برداشت وجه از آن وجود ندارد.

با خرید مسترکارت فیزیکی که نوع دیگری از این کارت محسوب می‌شود، یک کارت اعتباری مشابه با کارت‌های بانکی دریافت خواهید کرد که به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل شده است. با خرید مسترکارت VIP امکان واریز و برداشت وجه به صورت ارزی، استفاده از خدمات آنلاین، استفاده از دستگاه‌های ATM برای انجام تراکنش و خرید از طریق پوزهای فروشگاهی وجود دارد. د واقع Master Card فیزیکی یک کارت بانکی است که بهترین انتخاب برای انجام خدمات پرداخت ارزی در کشورهای مختلف جهان به حساب می‌آید.

انواع مسترکارت فیزیکی کدام است؟

با توجه به امکاناتی که از طریق خرید مسترکارت فیزیکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد،‌ می‌توان این نوع کارت را بهترین انتخاب برای انجام پرداخت‌های ارزی در سراسر دنیا دانست. این کارت‌ها که در انواع مختلف با قابلیت‌ها و محدودیت‌های متنوع در دسترس هستند امکانات مختلفی را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند.

مسترکارت کلاسیک

افرادی که این کارت را برای خرید انتخاب می‌کنند امکان تراکنش تا سقف 3 هزار لیر به صورت روزانه و 15 هزار لیر به صورت ماهانه را خواهند داشت. Master Card کلاسیک دارای اعتبار 5 ساله بوده و می‌توان آن را به میزان دلخواه شارژ و در کلیه درگاه‌های پرداخت الکترونیکی معتبر استفاده کرد.

مسترکارت گلد

با خرید مسترکات Gold می‌توان از کلیه دستگاه‌های خودپرداز در کشورهای سراسر دنیا برداشت وجه و تراکنش‌های مالی مختلف انجام داد. دارندگان این کارت در طول روز تا سقف 200 دلار و در طول ماه تا سقف 1000 دلار تراکنش انجام دهند.

مسترکارت پلاتینیوم

این نوع از Master Card با قیمت مناسب امکانات و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار دارندگان قرار می‌دهد. امکان واریز و برداشت وجه از تمام دستگاه‌های ATM و همچنین امکان خرید از طریق کلیه دستگاه‌های پوز فروشگاهی از مهم‌ترین قابلیت‌های کارت پلاتینیوم محسوب می‌شود. این کارت دارای سقف تراکنش 5000 لیر در روز و 1 میلیون لیر در ماه است.

مسترکارت VIP

با خرید مسترکارت VIP لوکس‌ترین نوع Master Card را در اختیار خواهید داشت. با این کارت نیز می‌توانید از تمام دستگاه‌های ATM در کشورهای دنیا برای تراکنش استفاده کرده و از فروشگاه‌های مختلف با استفاده از دستگاه POS خرید انجام دهید. با استفاده از کارت VIP امکان انجام این موارد با ارزهای رایج دنیا مانند لیر، یورو،‌ دلار و غیره وجود دارد. سقف تراکنش برای این کارت اعتباری 200 هزار لیر در روز و 3 میلیون لیر در ماه است.

لوکس‌ترین Master Card را در کمترین زمان بخرید

در سال‌های اخیر شرایطی فراهم شده که ایرانیان با وجود تمام محدودیت‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی بتوانند با خرید مسترکارت کلیه پرداخت‌های ارزی مورد نیاز خود را مدیریت کنند. شهروندان ایرانی می‌توانند انواع این کارت اعتباری را بر اساس نیاز و بودجه خود به صورت فیزیکی و با پرداخت ریالی خریداری کنند. در این شرایط ایرانیان با سفر به کشورهای مختلف دنیا می‌توانند از این کارت به عنوان کارت بانکی استفاده کرده و نیازی به جابجایی پول نقد در طول سفر نداشته باشند.

تهرانیکس یکی از بهترین مجموعه‌های برای خرید مسترکارت VIP و سایر انواع آن به صورت فیزیکی و مجازی به حساب می‌آید. اگر قصد خرید یکی از این کارت‌ها را دارید با مراجعه به سایت مجموعه و ثبت نام در سایت می‌توانید کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه آن را به صورت ریالی و آنلاین پرداخت کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از مجموعه تهرانیکس این است که فرایند صدور و تحویل کارت به خریدار بین 1 تا 5 روز کاری به طول می‌انجامد و خریدار می‌تواند در کمترین زمان ممکن کارت خود را دریافت کند. با تهرانیکس با محدودیت‌های پرداخت ارزی خداحافظی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد