//
کدخبر: ۴۶۵۷۳۳ //

ناگلزمان: این شکست واقعاً دردناک است

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از باخت تلخ 2-1 مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 و حذف از این رقابت‌ها، در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

ناگلزمان: این شکست واقعاً دردناک است
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی اسپانیا و آلمان، امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. در نهایت در بازی نزدیک و هیجان‌انگیز، اسپانیا توانست 2-1 آلمان را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در مرحله بعد، اسپانیا به مصاف برنده بازی فرانسه-پرتغال خواهد رفت.

ناگلزمان ضمن تبریک به اسپانیا برای رسیدن به نیمه‌نهایی، به تحلیل بازی پرداخت و گفت: "نیمه اول بازی بیش از حد باز بود. ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و به طور واضح از دقیقه 60 به بعد تیم برتر میدان بودیم. گل تساوی دیرهنگام ما کاملا به جا بود. اما متاسفانه روی آخرین فرصت بازی، گل برتری را دریافت کردیم. نتوانستیم فشار کافی روی جناحین حریف اعمال کنیم."

سرمربی جوان آلمان با اشاره به تلاش و همدلی بازیکنانش گفت: "به بازیکنان گفتم که خروج از این رقابت‌ها حقشان نبود. همه ما دلمان برای خانواده‌هایمان تنگ شده، اما هیچ‌کدام از ما دوست نداشتیم این تورنمنت را ترک کنیم. از ابتدای این شش هفته گذشته، فضای بسیار خوبی در تیم حکمفرما بود و می‌شد دید که همه با تمام وجود برای پیروزی در این بازی تلاش کردند."

2050842

ناگلزمان در مورد عملکرد کلی تیمش گفت: "هر بازیکنی، چه بازیکن فیکس و چه بازیکن ذخیره، تمام تلاشش را برای بردن بازی به کار گرفت. این باخت واقعا دردناک است."

ناگلزمان همچنین به تمجید از تونی کروس پرداخت و گفت: "ارزش حرفه‌ای تونی غیرقابل توصیف است. او احتمالا بازیکنی منحصر به فرد برای فوتبال آلمان است. او قطعا یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ آلمان است. همه از موفقیت‌های او باخبرند، اما همه از شخصیت او خبر ندارند. او در لحظه‌ای بسیار سخت و شخصی برای خودش با تیم صحبت کرد. او همیشه خود را بخشی از این گروه می‌داند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد