//
کدخبر: ۴۶۹۹۱۴ //

بررسی تخصصی صرافی توبیت

تعداد صرافی‌های دیجیتالی که امکان خدمت‌رسانی به ایرانیان را نیز دارند، روزانه کم و کمتر می‌شوند؛ اما دراین‌بین، همچنان صرافی‌هایی برای فعالیت ایرانیان نیز وجود دارد.

بررسی تخصصی صرافی توبیت
به گزارش فرتاک نیوز،

صرافی توبیت (Toobit) که از برترین صرافی‌های جهان به‌شمار می‌رود، یکی از همین صرافی‌ها است که خدمات خود را به کاربران ایرانی نیز ارائه می‌کند. به کمک توبیت می‌توانید معاملات ارزی خود را با امنیت بالا و به راحت‌ترین شکل انجام دهید.

البته با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و ابزارهای مختلفی که این صرافی دارد، انواع روش‌های معامله نیز در توبیت برای شما فراهم می‌شود. با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری درباره این صرافی ارائه کنیم.

معرفی صرافی توبیت

توبیت به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهانی شناخته می‌شود که خدمات خود را به کاربران ایرانی نیز ارائه می‌کند. این صرافی در سال ۲۰۲۲ کار خود را آغاز کرد و توسط شرکت هوپ‌فول تکنولوژی (Hopeful Technology) مدیریت می‌شود. متخصصانی درزمینه‌های فناوری اطلاعات و بلاک‌چین از سراسر دنیا و کشورهایی مانند چین، روسیه و ترکیه در توبیت گرد هم آمده‌اند و آن راه‌اندازی کرده‌اند. علاوه‌بر تنوع در خدمات و ابزارهای مربوطه، وب‌سایت صرافی toobit طراحی کاربرپسندی دارد و می‌توانید به‌راحتی از خدمات آن بهره‌مند شوید.

این صرافی از تدابیر امنیتی پیشرفته‌ای مانند احراز هویت دومرحله‌ای (2FA) و رمزنگاری داده‌ها برخوردار است که امنیت آن را تضمین می‌کنند. البته باید بدانید که بدون انجام مراحل احراز هویت نیز می‌توانید از بسیاری از خدمات سایت استفاده کنید و تنها کافی است که یک ایمیل داشته باشید که ثبت نام در صرافی توبیت انجام دهید. توبیت به زبان فارسی نیز خدمت‌رسانی می‌کند و لازم نیست برای کار با سایت آن حتما زبان انگلیسی بلد باشید. کارمزد این صرافی توسط سطح کاربر تعیین می‌شود و می‌تواند متغیر باشد؛ هرچه معاملات بیشتری انجام داده باشید و سطح کاربری بالاتری داشته باشید، میزان کارمزد دریافتی توبیت از شما کمتر می‌شود.

خدمات صرافی توبیت

این صرافی با محیط کاربرپسند و کارآمد، محیطی مناسب و مجهز به‌منظور انجام معاملات فراهم کرده‌است. به کمک تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌ای که توبیت دارد، معامله‌گران می‌توانند از خدماتی متنوع نهایت استفاده را ببرند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

معامله اسپات (Spot Trading)

در این روش، شما می‌توانید به‌صورت فوری و به قیمت بازار خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. این صرافی بیش از ۱۵۰ نوع ارز دیجیتال (مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر) را ارائه می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها ارز موردنظر را انتخاب کنید. در توبیت می‌توانید از سه نوع سفارش بازاری، محدود و تریگر بهره‌مند شوید.

معاملات فیوچرز توبیت (Futures Trading)

در این روش معاملات، شما یک قرارداد برای تاریخ معینی در آینده می‌بندید که باید ارز دیجیتال مشخص‌شده را با قیمتی مشخص به خرید یا فروش برسانید؛ این‌گونه می‌توانید از تغییرات قیمت در آینده بهره‌مند شوید. شما امکان استفاده از اهرم مالی را نیز در این روش خواهید داشت که کمک می‌کند معاملات بزرگ‌تری را با میزان بودجه کمتری انجام دهید. در توبیت نمودارهای پیشرفته و ابزارهای تحلیلی نیز برای تصمیم‌گیری دقیق‌تر و مدیریت بهتر ریسک وجود دارند.

بازار برون بورس (OTC – Over The Country)

این روش را برای موسسات و معامله‌گران بزرگ که می‌خواهند معاملات عمده انجام دهند طراحی کرده‌اند. می‌توانید به کمک OTC معاملات ارز دیجیتال به‌صورت غیررسمی و خارج از صرافی‌های عمومی انجام می‌شود. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما صرافی توبیت از این نوع معاملات نیز پشتیبانی می‌کند. این سایت پشتیبانی اختصاصی و مشاوره‌های حرفه‌ای برای کاربران این بخش در نظر گرفته‌است تا بتوانند با آگاهی کامل به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

کپی‌ تریدینگ (Copy Trading)

کپی‌ تریدینگ یکی از روش‌های نوین معامله ارز دیجیتال محسوب می‌شود که به‌تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. در این روش، شما می‌توانید از معاملات افراد باتجربه و کاردان استفاده کنید و از صرافی بخواهید دقیقا همان فرایند را برای شما کپی کند. البته برای این کار باید ۱۵ درصد سود خود را به لید تریدر (کسی که از روی او کپی می‌کنید) بدهید که نسبتا رقم زیادی است؛ اما اگر تجربه کمی در بازار بورس دارید یا وقت تحلیل آن را ندارید، این روش می‌تواند برای شما مفید باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب‌سایت صرافی toobit بروید و در بخش کپی‌ تریدینگ از میان لید تریدرها فردی را انتخاب کنید. این انتخاب را می‌توانید براساس اطلاعاتی مانند نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، میزان سود و زیان کلی (Total Pnl) و نرخ موفقیت فرد (Win Rate) انجام دهید.

ابزارهای صرافی توبیت

توبیت ابزارهای پیشرفته‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کند تا آن‌ها بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند و تجربه بهتری در معاملات خود داشته باشند. این ابزارها به دو بخش تحلیلی و معاملاتی تقسیم می‌شود که در ادامه توضیحات بیشتری درباره هرکدام ارائه می‌کنیم.

ابزارهای تحلیلی

ابزارهای تحلیلی شامل موارد زیر می‌شوند.

  • نمودارهای قیمتی: این نمودارها نشان‌دهنده قیمت یک ارز دیجیتال درگذر زمان هستند و می‌توانید به کمک آن‌ها قیمت آن ارز در آینده را پیش‌بینی کنید. نمودارهای قیمتی انواع مختلفی مانند نمودار خطی، میله‌ای و شمعی دارند.

  • شاخص‌ها و اندیکاتورها: این ابزارها داده‌های قیمتی را ارزیابی می‌کنند تا به شما کمک کنند تا متوجه چگونگی حرکت بازار شوید. به کمک آن‌ها می‌توانید میانگین قیمت‌های یک ارز در یک دوره مشخص یا مقدار خرید و فروش آن را ببینید.

  • اطلاعات بنیادی: توبیت اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال و مقدار معاملات آن‌ها را نیز به شما اطلاع می‌دهد. می‌توانید از این اطلاعات برای درک بهتر بازار و گرفتن تصمیمات بهتر کمک بگیرید.

ابزارهای معاملاتی

در ادامه به معرفی ابزارهای معاملاتی صرافی توبیت می‌پردازیم.

  • سیستم‌های معاملاتی سریع: به کمک این سیستم می‌توانید معاملات خود را در سریع‌ترین زمان انجام دهید و مطمئن شوید که خرید و فروش در زمان مناسب انجام می‌شود.

  • ابزارهای مدیریت ریسک: این ابزارها شامل Stop-Loss و Take-Profit می‌شوند که به کمک آن‌ها می‌توانید معاملات را محدود کنید. با این ابزارها قیمتی برای فروش تعیین می‌کنید که اگر ارز دیجیتال موردنظرتان به آن قیمت رسید، به‌طور خودکار فروخته شود؛ این‌گونه سود به‌دست‌آمده را حفظ یا از ضرر بیشتر جلوگیری می‌کنید.

کلام آخر

صرافی توبیت توسط شرکت هوپ‌فول تکنولوژی در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و تا الان شاهد پیشرفت زیادی در خدمات آن بوده‌ایم؛ در حدی که هم‌اکنون از نظر سایت معروف کوین بیت، جزو ۳۵ صرافی برتر جهان محسوب می‌شود. ویژگی متمایز صرافی toobit ارائه مستقیم خدمات به ایران است که باعث می‌شود ایرانیان نیز از خدمات این صرافی بهره‌مند شوند. همچنین توبیت در کنار خدمات متنوعی که ارائه می‌کند، همواره امنیت بالایی برای کاربران خود فراهم کرده‌است و می‌توانید با اطمینان کامل معاملات خود را انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۹۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد