//
کدخبر: ۴۷۰۲۹۶ //
امام جمعه کرمانشاه:

برگزاری یادواره شهدا تجلیل از فداکاری، ایثار و از خود‌گذشتگی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی است.

برگزاری یادواره شهدا تجلیل از فداکاری، ایثار و از خود‌گذشتگی است
به گزارش فرتاک نیوز،

یادواره ۱۲۴ شهید گرانقدر سازمان جهاد‌ کشاورزی استان کرمانشاه صبح امروز(۱۷‌مرداد) با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران و مسئولین استانی و خانواده معظم شهدا در حسینه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) برگزار شد.

  حجت‌الاسلام و المسلمین "حبیب‌الله غفوری" نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای والامقام کاری بزرگ و ارزشمند است اظهار داشت: هرچقدر از دوران دفاع مقدس و فضای دفاع از حرم فاصله می‌گیریم ضرورت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا بیشتر می‌شود.

وی با تقدیر از برگزاری یادواره ۱۲۴ شهید سازمان جهاد کشاورزی افزود: تجلیل از خانواده شده تقدیر از فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی است.

 امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا بر هیچ‌کس پوشیده نیست و کسانی که جان خود را فدا می‌کنند انسان‌های هستند که با پیروی از مسیر انبیا الهی و اجرای فرامین حق در واقع، جان و مال خود را به خدا فروخته‌اند و در ازای آن وعده بهشت ابدی را از خدا‌وند متعال دریافت کرده‌اند.

 وی با اشاره به جایگاه شهدا در درگاه خداوند متعال نیز گفت: مقام و منزلت شهدای گرانقدر، مقام قرب الهی است و تمامی کسانی که در مقابل دشمنان خدا می‌ایستند و جهاد می‌کنند جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار دارند.

حجت‌الاسلام غفوری در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا توقع دارند راه و سیره آنها دنبال شود، نیز گفت:خوشا به حال کسانی که راه و سیره رفتاری شهدا را در زندگی  خود به‌کار می‌گیرند و بهشت برین را جایگاه خود می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه یکی از ویژگی‌های بارز شهدا را  اخلاص دانست و گفت: ایمان و عقیده شهدا به خداوند خالص و تمام وجودشان از عشق و علاقه به خدا لبریز بود، به همین دلیل حاضر شدند تا جان‌خود را در راه خدا قربانی نمایند.

وی از ویژگی‌های دیگر شهدا را معرفت و شناخت راه حق و حقیقت عنوان کرد و گفت: شهدا به جایگاهی از ایمان و خلوص دست یافته بودند که با اراده و آگاهی از این موضوع آماده فداکاری شدند و جان خود را فدا کردند.

خبرنگار:طیبه دولت‌ آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد