//
کدخبر: ۴۷۰۷۶۹ //

درویش: مراقب دشمنان باشید

رضا درویش در مورد نگرانی هواداران در مورد نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد.

درویش: مراقب دشمنان باشید
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، با تاکید بر اینکه از نزدیک شاهد دلواپسی و نگرانی هواداران بابت حضور قدرتمندانه باشگاه در نقل‌وانتقالات است، تاکید کرد تیمی شایسته و در حد نام و اعتبار پرسپولیس را روانه مسابقات خواهد کرد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای سرخپوشان به سایت رسمی باشگاه گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب و آیده‌آل است. امروز آقای گاریدو و همینطور آقای وحید امیری در باشگاه حاضر شدند و از شرایط تیم و تمرینات ابراز رضایت کردند. آقای گاریدو با توضیحاتی که در مورد اردوی ترکیه داشت از شرایط اردویی و همین‌طور وضعیت بازیکنان به ویژه بازیکنان جوان تیم بسیار راضی بود. ایشان با تاکید بر اینکه بچه‌های تیم به خوبی تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ و در بازی‌های تدارکاتی نیز سرحال و آماده بوده اند، شرایط بازیکنان جوان را نیز بسیار مثبت و آیده‌آل دانستند.

درویش افزود : آقای وحید امیری هم به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم از شرایط اردو و تمرینات و همین‌طور آمادگی بازیکنان خیلی راضی بودند و با اشاره به تمرینات منظم و سختی که پشت سر گذاشته‌اند، تیم را برای شروع لیگ آماده دانستند.

2066348

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد شایعاتی که پیرامون هزینه‌های اردوی ترکیه و بازی‌های تدارکاتی تیم در این اردو هم گفت : این هم از همان شایعات مجازی است که با توجه به عناد و دشمنی‌هایی که در این مدت از برخی به ظاهر دوستان دیده‌ایم، منتشر شده است. در این مدت حداقل خیلی‌ها دانستند که باشگاه پرسپولیس پول‌ها و هزینه‌های آنچنانی نداشته و نخواهد داشت. در‌ باشگاه پرسپولیس همه چیز شفاف است و قرارداد این اردو هم موجود است، من فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس نیز به این درجه از پختگی رسیده‌اند که بدانند کدام شایعات را در زمان مدیریت من نباید باور کنند، اعداد و ارقام مطرح شده هم در ادامه پروژه تخریب‌سازی پرسپولیس است.

درویش در پایان گفت: یک بار دیگر به هواداران پرسپولیس این قول را می‌دهم که تیمی شایسته را روانه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور لیگ نخبگان آسیا کنیم و البته از آنها می‌خواهم تا فریب دشمنان قسم خورده پرسپولیس را نخورند. آنهایی که به بهانه عشق به پرسپولیس عملا با بر هم زدن آرامش تیم، سعی دارند فضا را به هر طریقی تیره و تار جلوه دهند. ما در مدیریت خود و در نقل‌وانتقالات قبلی هم نشان داده‌ایم که در فضایی دور از جنجال و با آرامش، نفرات مورد نیاز سرمربی را جذب خواهیم کرد و به گواه کارشناسان در این مدت نیز در نقل‌وانتقالات به لطف خدا عملکرد خوبی داشته‌ایم. پس مطمئن باشید این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد