//
کدخبر: ۴۷۶۷۹۸ //

استقلال و نساجی در یک بازی پرحاشیه و پرگل به تساوی رضایت دادند+فیلم

در یک بازی پرحاشیه و پرگل، استقلال و نساجی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

استقلال و نساجی در یک بازی پرحاشیه و پرگل به تساوی رضایت دادند+فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر روز جمعه 30 شهریورماه، تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار مهم که با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، از حساسیت بالایی برخوردار بود.

دیدار استقلال و نساجی در قائمشهر، فراتر از یک بازی معمولی لیگ برتر بود. حضور خطیر به عنوان مدیرعامل نساجی و بازیکنانی چون یامگا و منتظر که پیشینه استقلالی داشتند، به این بازی حاشیه‌های زیادی بخشید. همچنین، سابقه سرمربیگری نکونام در نساجی و نقش این تیم در ناکامی استقلال در فصل گذشته، بر حساسیت این بازی افزود. علاوه بر این، جایگاه دو تیم در جدول و نیاز مبرم هر دو به کسب سه امتیاز، این دیدار را به یک نبرد حیاتی تبدیل کرده بود.

نیمه اول این دیدار نفس‌گیر، در حالی بدون گل رو به پایان بود که در لحظات پایانی نیمه، اتفاقی رخ داد که همه را شوکه کرد. یک پنالتی به سود نساجی اعلام شد و کوین یامگا با خونسردی تمام، توپ را به گوشه دروازه استقلال چسباند. این گل، نه تنها به نساجی برتری یک گله داد، بلکه انتقامی شیرین برای یامگا از استقلال بود که به دلیل عدم تمدید قرارداد، او را از خود رانده بود.

نیمه دوم با شدت بیشتری آغاز شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی تلاش می‌کردند. تماشاگران با اشتیاق و اضطراب به بازی می‌نگریستند. در دقیقه 63، یک صحنه جنجالی در محوطه جریمه نساجی اتفاق افتاد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رامین رضاییان،ستاره این فصل استقلال پشت توپ ایستاد و با یک ضربه دقیق، حساب کار را مساوی کرد.

استقلال در ادامه، فشار زیادی را بر دروازه نساجی وارد کرد. آبی‌پوشان در یک صحنه حساس، توپ را وارد دروازه حریف کردند و هوادارانشان به وجد آمدند. اما شادی آن‌ها دوامی نداشت، چرا که پس از بررسی VAR، این گل مردود اعلام شد و بازی همچنان با تساوی دنبال شد.

در دقیقه ۷۳ بازی، نساجی با یک بازی ترکیبی زیبا به قلب دفاع استقلال نفوذ کرد. شوت محکم مهرداد رضایی از پشت محوطه جریمه، دروازه استقلال را نشانه گرفت. در حالی که همه منتظر بودند توپ به بیرون برود، حامد پاکدل با یک ضربه دقیق، توپ را به تور دروازه چسباند و اختلاف را به یک گل افزایش داد. ورزشگاه منفجر شد و هواداران نساجی به وجد آمدند.

شادی هواداران نساجی پس از گل دوم دوامی نیاورد. در دقیقه ۷۵، استقلال با یک حمله برق‌آسا به دروازه نساجی رسید. پاس دقیق آرش رضاوند به ابوالفضل جلالی رسید و او با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه نساجی چسباند. این گل، بازی را به تساوی کشاند و بار دیگر هیجان به بازی برگشت.

در لحظات پایانی بازی، زمانی که هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند، اتفاقی رخ داد که بازی را دگرگون کرد. روزبه چشمی در محوطه جریمه استقلال روی مهاجم نساجی مرتکب خطای پنالتی شد و با دریافت کارت قرمز مستقیماً از زمین بازی اخراج شد. این اتفاق، بازی را ۱۰ نفره کرد و هیجان آن را دوچندان کرد. در نهایت، این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد