//
کدخبر: ۴۷۷۰۷۹ //

اعتبار تومانی بدون بهره و بدون ضامن؛ برگه‌های بانکی را مچاله کنی

اعتبار تومانی بدون بهره و بدون ضامن؛  برگه‌های بانکی را مچاله کنی
به گزارش فرتاک نیوز،

وال‌پی پلتفرم هوشمند مالی از گروه والکس، اینجاست تا شرایط دریافت اعتبار را برای هم‌وطنان ساده‌تر کند. در این روش به‌ جای سپرده‌گذاری و ارائه مدارک برای ضمانت، رمزارز شما به عنوان ضامن قرار می‌گیرد. اگر شما هم به دنبال روشی سریع برای دریافت اعتبار هستید، این مطلب را دنبال کنید.

دریافت اعتبار خرید از وال‌پی

این تسهیلات مثل سایر وام‌ها نیست و به راحتی در عرض ۵ الی ۱۰ دقیقه می‌توانید آن را دریافت کنید. برای دریافت آنی اعتبار کافیست پس‌انداز خود را به تتر یا تترگلد تبدیل کنید و معادل ۷۲ درصد از همان دارایی، اعتبار بگیرید. از اعتبار برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنید، سپس در دو ماه قسط خود را پرداخت کنید. تسهیلات وال‌پی با حفظ سرمایه اصلی به مشتریان اعتبار خرید کالا، طلا، سکه و طلای آب‌شده می‌دهد. از دیگر مزایای این اعتبار می‌توان به نبود بهره و مالیات اشاره کرد. تنها با خرید تتر یا تترگلد در صرافی والکس، سرمایه خود را وثیقه کنید و سپس اعتبار خرید دریافت کنید.

تسهیلات وال‌پی بدون ضامن و سود با مبالغ ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار مشتریان والکس قرار می‌گیرد. اعتبار خرید، مبتنی بر میزان رمزارزی که دارید به شما اعطا می‌شود و در اقساط ۲ ماهه، قابل بازپرداخت است.

چرا اعتبار خرید بگیریم؟

به جای دوندگی‌های طولانی، برگه‌های تسهیلات بانکی را مچاله کنید! موقع دریافت وام از بانک همیشه به امتیازی مبنی بر میزان گردش مالی یا میزان سپرده‌ی شما نگاه می‌شود. در صورتی که به پس‌اندازهای رمزارزی شما نگاهی نمی‌شود. وال‌پی با وثیقه‌کردن پس‌اندازهای تتری شما، این امکان را فراهم می‌کند که برای خرید کالا تتر یا تترگلد خود را نفروشید و به جای آن هر زمان که خواستید اعتبار خرید بگیرید. این اعتبار خرید در فروشگاه‌های پلتفرم تارا(رفاه، تکنولایف، بانی‌مد، فلایتیو، کیا گالری و…) و دیجی‌کالا قابل استفاده است.

از کجا اعتبار بگیریم؟

>> دریافت اعتبار از وال‌پی <<

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد