//
کدخبر: ۴۷۸۲۲۳ //

قیمت جدید توکن همستر کامبت؛ الان چقدر ارزش دارد؟

بازی جذاب و اعتیادآور همستر کمبات که در آن با کلیک کردن ساده، می‌توانید هم لذت ببرید و هم درآمد کسب کنید، در روزهای گذشته جنجال گسترده را پس از اعلام قیمت توکن HMSTR به دنبال داشته است. به نظر شما، قیمت آن در بازار چقدر است؟

 قیمت جدید توکن همستر کامبت؛ الان چقدر ارزش دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجشنبه، ۴۳ درصد کاربران واجد شرایط همستر کامبت توکن‌های خود را دریافت کردند، اکنون این بازی رمزارزی نقشه راه خود را پس از این ایردراپ جنجالی، اعلام کرده است. یکی از برنامه‌های آینده همستر کامبت گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی است.

اعداد و ارقام Coingecko نشان می‌دهد ارزش توکن همستر کامبت با نماد HMSTR دیروز حدود ۱۴ درصد افت پیدا کرد و به کمترین قیمت خود در حوالی ۰.۰۰۵۵ دلار رسید.

 قیمت این رمزارز درمجموع از زمان عرضه در صرافی‌ها بیش از ۴۲ درصد افت کرده است.

 توکن HMSTR ابتدا با قیمت ۰.۰۰۹۹ دلار وارد بازار شد اما اکنون حوالی ۰.۰۰۵۸ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار همستر کامبت درحال‌حاضر ۳۷۹ میلیون دلار است.

 

هم‌اکنون حدود ۶۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون توکن HMSTR در بازار در گردش است. در ۲۴ ساعت اخیر نیز ارزش معاملات این ارز دیجیتال حدود ۳۱۷ میلیون دلار بوده است. ظاهراً حدود ۹۳.۹۵ درصد کل موجودی همستر در ۵ کیف پول برتر است که بازار این توکن را کنترل می‌کنند.

بازار معاملات توکن همستر کامبت نیز مثل اکثر توکن‌های رمزارزی نوپا پرنوسان بوده است. این توکن در چند روز نخست عرضه با افت قیمت شدیدی روبه‌رو شده و مشخص نیست می‌تواند به ثبات برسد یا خیر. همچنین نمی‌توان پیش‌بینی کرد درصورت به ثبات رسیدن، این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.

تب بازی‌های کریپتویی به تلگرام نیز کمک کرد کاربران بیشتری به این پلتفرم جذب کند و اکنون نزدیک یک‌میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

همستر کمبات یک بازی جذاب و اعتیادآور است که در آن با کلیک کردن ساده، می‌توانید هم لذت ببرید و هم درآمد کسب کنید! این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در مسابقات سریع و هیجان‌انگیز شرکت کنید و جوایز مختلفی را برنده شوید. همستر کمبات به سرعت در سراسر جهان، به ویژه در کشورهایی مثل نیجریه، ایران و روسیه، محبوبیت زیادی کسب کرده است و میلیون‌ها نفر در تلگرام و یوتیوب آن را دنبال می‌کنند.

 بازی محبوب رمزارزی تلگرام ابتدا موفق شد کاربران بسیار زیادی جذب کند اما درنهایت سود اندکی برای آن‌ها به ارمغان آورد.

نتایج ایردراپ فصل اول همستر کمبات اعلام شده و ارقام بسیار چشمگیر هستند! از زمان آغاز بازی در ۲۶ مارس ۲۰۲۴، بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن به این بازی “کلیک کن و درآمد کسب کن” پیوسته‌اند. از این تعداد، ۱۳۱ میلیون بازیکن واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ هستند، البته این روند بدون جنجال نبوده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد