//
کدخبر: ۴۷۸۳۴۳ //
رئیس هیات بسکتبال استان:

رویداد بین‌المللی بسکتبال ۳ نفره با دعوت از ۱۰ کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: اولین رویداد بین‌المللی بسکتبال سه نفره با دعوت از ۱۰ کشور دی ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

 رویداد بین‌المللی بسکتبال ۳ نفره با دعوت از ۱۰ کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه امروز(دهم مهر)برگزار شد.

" کرم احمدیان " با اشاره به اینکه از ابتدای دوران مدیریتش همواره سعی کرده چراغ تیم‌های بسکتبال استان در فدراسیون را روشن نگه‌دارد اظهار داشت: در حال حاضر هیات بسکتبال استان کرمانشاه در دو بخش آقایان و بانوان دارای ۱۵۵۷ ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد ۷۱۵ نفر مرد و ۸۴۲ نفر زن هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری این تعداد به ۲۲۰۰ نفر خواهد رسید.

وی در ادامه اشاره‌ای به برگزاری رویداد بین‌المللی بسکتبال سه به سه خیابانی در کرمانشاه داشت و افزود: این رویداد قرار است ۲۲ تا ۲۸ دی ماه به مدت پنج روز به عنوان اولین رویداد بین‌المللی در طول تاریخ کرمانشاه برگزار شود که در صورت مساعد بودن هوا در فضای باز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حضور در این رویداد از تیم‌های بسکتبال ۱۰ کشور جهان دعوت شده است همچنین تیم ملی بسکتبال آقایان ایران و تیم بسکتبال کرمانشاه نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

 احمدیان اعتبار مورد نیاز ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد بین‌المللی در استان را دو میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:بودجه مورد نیاز برای این مسابقات در شورای اداری استان مصوب شده، هر چند هزینه‌های پیش‌بینی نشده دیگری نیز داریم که با حضور و حمایت مالی اسپانسرها می‌توانیم هم ظرفیت‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری استان را به جهانیان بشناسانیم هم از این ظرفیت برای ارائه و شناخت محصولات حامیان مالی در جهان استفاده نماییم.

 وی دستاورد برگزاری این رویداد را رشد و ارتقا تجهیزات ورزشی رشته بسکتبال، ایجاد انگیزه در جوانان، ارتقا سطح داوری و مربیگری عنوان کرد و بیان داشت: در صورت موافقت برگزاری این رویداد در محوطه تاریخی تاقبستان یا بیستون می‌تواند در معرفی این دو اثر ارزشمند تاریخی به جهانیان و جذب گردشگر بسیار موثر باشد.

 وی اضافه کرد: در پایان این رویداد به تیم اول ۳۰۰۰ دلار، تیم دوم ۲۰۰۰ دلار و تیم سوم ۱۰۰۰ دلار جایزه تعلق خواهد گرفت همچنین به بهترین بازیکن نیز ۵۰۰ دلار و به بهترین اسپک در این‌مسابقات نیز ۵۰۰ دلار هدیه داده خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش به تعدادی از اقدامات انجام شده طی دوران مدیریتش اشاره کرد و گفت: از آغاز مدیریتم تاکنون همواره توجه به ورزش بسکتبال در شهرستان‌‌های استان را مدنظر قرار داد‌ه‌ام و در این زمینه یک دستگاه حلقه بسکتبال از بهترین‌ها برند‌ها برای شهرستان سرپل‌ذهاب، دکل بسکتبال از به روز‌ترین دکل‌ها برای شهرستان دالاهو و یک دستگاه اسکوربورد نیز برای شهرستان صحنه خریداری شد و بر این اساس می‌توان گفت کرمانشاه جز یکی از استان‌هاییست که در بحث توزیع امکانات در بین شهرستان‌ها پیشتاز است.

  احمدیان در ادامه اشاره‌ای به فرسودگی سالن تختی و دفتر این هیات داشت و گفت: بر اساس‌ برنامه پیش‌بینی شده بازسازی و تعمیر دفتر هیات بسکتبال تا پایان ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد