//
کدخبر: ۴۷۹۱۰۶ //

وام مسکن ۱۵۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

حمیدرضا سهرابی اعلام کرد که در یک سال گذشته، ۲۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شده است. همچنین، برای افراد کم‌درآمد، تسهیلات بلاعوض بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

وام مسکن 150 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف اجرای تعهدات خود در زمینه احداث مسکن برای محرومان در مناطق شهری، به تأمین منابع مالی از سازمان برنامه و بودجه و همچنین استفاده از منابع داخلی بنیاد و حساب ۱۰۰ امام (ره) پرداخته است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اعلام اینکه در یک سال اخیر ۵۲ میلیارد تومان از منابع داخلی برای مسکن محرومان شهری تخصیص یافته، افزود که در تفاهم با سازمان ملی زمین و مسکن، برنامه‌ریزی برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در حال انجام است. از این تعداد، تاکنون ۱۷ هزار واحد تعیین‌تکلیف شده و در مراحل ساخت قرار دارد. برای هر واحد مسکونی، تسهیلات بلاعوضی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که در فرآیند واگذاری، از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

سهرابی همچنین از اجرای یک تفاهم‌نامه برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی خبر داد. این تفاهم‌نامه‌ها شامل احداث ۳۰ هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و ۱۰ هزار واحد برای سازمان بهزیستی است. تاکنون ۲۵ هزار واحد از این تعداد تکمیل و به مددجویان تحویل داده شده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد که باقی‌مانده واحدهای تفاهم‌شده نیز در زمان مقرر به متقاضیان تحویل داده شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد