//
کدخبر: ۴۸۰۶۶۱ //

حادثه دلخراش در پالایشگاه شوشتر؛۲ کارگر زنده زنده در آتش سوختند

در پی حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه پارس پتروشوشتر، متأسفانه دو کارگر بر اثر سوختگی شدید جان خود را از دست دادند.

حادثه دلخراش در پالایشگاه شوشتر؛2 کارگر زنده زنده در آتش سوختند
به گزارش فرتاک نیوز،

حادثه‌ای دلخراش در پالایشگاه پارس پتروشوشتر رخ داد که منجر به جان باختن دو کارگر شد. در پی انفجار و آتش‌سوزی گسترده در این پالایشگاه، سه نفر از کارگران دچار سوختگی شدید شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

علیرضا نجفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با تایید این خبر اظهار داشت: دو نفر از مصدومان با سوختگی بیش از ۹۰ درصد، علی‌رغم تلاش پزشکان، به دلیل وخامت حالشان جان خود را از دست دادند.

این حادثه تلخ، جامعه را شوکه کرده و زنگ خطری برای رعایت بیشتر ایمنی در صنایع است. متأسفانه، این دو کارگر جوان در اوج جوانی و در حین انجام وظیفه، جان خود را از دست دادند.

سوختگی شدید این دو کارگر به حدی بود که امکان نجات آن‌ها تقریباً غیرممکن بود. متاسفانه، علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی، این دو کارگر نتوانستند از این حادثه جان سالم به در ببرند.

تنها مصدوم دیگری که با سوختگی کمتر به بیمارستان منتقل شده بود، پس از مداوا و اطمینان از وضعیت پایدارش، از بیمارستان مرخص شد.

این حادثه تلخ یادآور اهمیت رعایت نکات ایمنی در صنایع است. لازم است مسئولین مربوطه با بررسی دقیق علت وقوع این حادثه، اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری را انجام دهند.

درگذشت این دو کارگر جوان، تأثیری عمیق بر خانواده‌ها، همکاران و جامعه محلی گذاشته است. دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، از این حادثه تلخ به عنوان فرصتی برای افزایش سطح ایمنی در صنایع یاد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد