//
کدخبر: ۴۸۱۳۵۴ //

پیشکسوتان و پمپاژ حاشیه در استقلال

با انتخاب موسیمانه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توقع می‌رفت پیشکسوتان باشگاه استقلال به سرمربی جدید فرصت دهند تا برای نجات استقلال و خروج این تیم از بحران فنی به وجود آمده وارد عمل شود، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شدت حملات آنها به سرمربی آفریقایی استقلال بیشتر از قبل شد تا این پرسش برای هواداران آبی‌ها مطرح شود که پیشکسوتان معترض استقلال دقیقاً به دنبال چه هدفی هستند و با وقوع چه اتفاقی آنها دست از اعتراض برمی‌دارند؟!

پیشکسوتان و پمپاژ حاشیه در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

آنالیز و بررسی اعتراض پیشکسوتان در خصوص وضعیت فعلی استقلال بیانگر این حقیقت است که آنها به هر بهانه‌ای در برابر تصمیمات باشگاه قد علم می‌کنند چون معتقدند کسی بهتر از آنها شایسته حضور در باشگاه استقلال نیست. وقتی حسن روشن، موسیمانه را یک مربی ناشناخته خطاب می‌کند یا علی جباری ادعا می‌کند این مربی را در قهوه‌خانه انتخاب کرده‌اند، مشخص است اطلاعات درستی در اختیار آنها قرار نگرفته وگرنه هرگز چنین اظهارات عجیبی از سوی آنها مطرح نمی‌شد!

البته برخی هم که توقع داشتند به عنوان دستیار ایرانی پیتسو موسیمانه روی نیمکت استقلال بنشینند، پس از آگاهی از استراتژی باشگاه برای حفظ بختیاری‌زاده شمشیر از نیام بیرون کشیدند تا تمام معادلات را زیر سؤال ببرند تا به این ترتیب زیر میز بازی بزنند.

اما واکنش هواداران استقلال در شبکه‌های مجازی از انتخاب سرمربی خارجی کاملاً متفاوت بود تا مشخص شود برخلاف پیشکسوتان، هواداران موافق حضور سرمربی خارجی روی نیمکت استقلال هستند، هرچند برخی کانال‌های هواداری که بعضاً پشت‌پرده آنها به برخی مربیان سابق استقلال پیوند خورده، همصدا با مخالفان موسیمانه بنای مخالفت با وی را گذاشتند تا شاید از این جنگ و جدل، آبی برای آنها گرم شود.

این رفتار دقیقاً مشابه همان رفتاری است که قبل‌تر با ریکاردو ساپینتو و استراماچونی شد، به همین واسطه هواداران با مقایسه رفتار دیروز این جریان با رفتار امروز آنها متوجه این واقعیت شدند که پای سهم‌خواهی در میان است و کسی دلش به حال استقلال نسوخته است!

بی‌تردید بروز چنین رفتاری از سوی برخی پیشکسوتان آبی نه‌تنها به استقلال کمکی نخواهد کرد بلکه زمینه تشدید حاشیه‌های پیرامون آبی‌پوشان خواهد شد؛ از طرفی هم شکل‌گیری چنین فضایی می‌تواند ذهنیت بدی برای سرمربی جدید و کادرفنی آبی‌پوشان ایجاد کند؛ به همین دلیل مدیران باشگاه باید راهکاری اتخاذ کنند که این رفتار به هیچ عنوان به گوش پیتسو موسیمانه و دستیارانش نرسد تا آنها صرفاً تمرکز خود را صرف نتیجه‌گیری در استقلال کنند.

اگر خلاف این اتفاق رخ دهد، موسیمانه نیز همانند استراماچونی و ساپینتو با گارد بسته وارد فضای استقلال خواهد شد و این اتفاق تمرکز را از کادرفنی آبی‌پوشان سلب خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد