//
کدخبر: ۳۳۴۹۸ //

خودکشی دانشیار دانشگاه مازندران در خانه

جسد دکتر مهدی رهبری دانشیار 43 ساله علوم سیاسی دانشگاه مازندران، در منزل شخصی‌اش در بابلسر کشف شد. جسد این استاد بابلی در حالی کشف شد که چندین روز از مرگ وی می‌گذشت.

خودکشی دانشیار دانشگاه مازندران در خانه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ عباس فتحعلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو یی در خصوص این حادثه اظهار داشت: کارشناسان اداره آگاهی، علت اولیه مرگ یکی از اساتید دانشگاه مازندران  که شب گذشته جسدش کشف شد را خودکشی عنوان کرده‌اند.

 

وی با اشاره به این‌که با توجه به وضعیت جسد، چندین روز از مرگ فرد مذکور می‌گذشت، علت تامّه‌ مرگ وی و زمان دقیق آن را منوط به نظر کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کرد.

 

سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران نیز با تایید حادثه مورد نظر گفت: یکی از اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه مازندران اقدام به خودکشی کرده است که چندین روز از مرگ وی می‌گذشت.دکتر میرنیا با اشاره به شخصی بودن علت این حادثه، هرگونه ارتباط بین علت این اتفاق با محیط دانشگاه را رد کرد.

 

یک منبع آگاه نیز در خصوص جزییات این حادثه گفت: طی چند روز گذشته کارشناس آموزش دانشکده حقوق و علوم سیاسی، جهت برنامه‌ریزی درسی برای ترم آتی چندین بار با استاد مربوطه تماس گرفت ولی موفق به گفتگو نمی‌شد از این رو مراتب را به خانواده‌ی وی اعلام می‌کند و خانواده پس از مراجعه به منزل شخصی‌اش در خیابان امیر مازندرانی بابلسر با جسد وی مواجه می‌شوند.دکتر مهدی رهبری، متولد فروردین سال 1353 خورشیدی در #بابل، دارای رتبه 6 کنکور سراسری در رشته علوم انسانی در سال 1372 (رشته علوم سیاسی)، رتبه 3 کنکور کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی در سال 76 و رتبه 1 دکتری علوم سیاسی گرایش #جامعه_شناسی_سیاسی در سال 78 است.از وی چندین جلد کتاب همچون «اقتصاد و انقلاب اسلامی»، «جامعه‌شناسی سیاسی انقلاب اسلامی ایران»، «هرمنوتیک و سیاست»، «مشروطه ناکام: تاملی بر رویارویی ایرانیان با چهره ژانوسی تجدد»، «معرفت و قدرت: معمای هویت»، «مشروطیت و نوگرایی: تاریخ تحولات ایران در دوره قاجار»، «حکومت و جامعه در عصر پهلوی»، «جنبش‌هایی اجتماعی در دوران کلاسیک، مدرن و پسا مدرن» و همچنین مقالات متعددی در حوزه علوم سیاسی به جا مانده است.

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد