//
کدخبر: ۱۳۸۱۵۱ //
فرمانده انتظامی استان خوزستان:

مشکل امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه وجود ندارد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امنیت کامل در مرزهای شلمچه و چذابه برقرار است.

مشکل امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: نیروی انتظامی تمامی تمهیدات و اقداماتی را که باید برای تامین امنیت و نظم در بخش های نظامی و ترافیکی زائران عزیز در 2 مرز چذابه و شلمچه داشته باشد به عنوان کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین استان خوزستان و با همکاری سپاه، بسیج و ارتش از ورودی استان تا پایانه ها دیده است.

وی افزود: امنیت در مواکب، توقفگاه ها، پارکینگ ها، مواکب بین شهری و داخل شهری بین نیروهای امنیتی تقسیم شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت مواکب درون شهرها توسط سپاه و نیروی انتظامی و مواکبی که به پایانه ها نزدیک است توسط نیروی انتظامی پوشش امنیتی داده می شود.

سردار عباس زاده افزود: از ابتدای آغاز همایش اربعین حسینی تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه نداشتیم.

وی خواستار اخذ ویزا از مراکز معتبر توسط زائران شد و تصریح کرد: از ماه های پیش، اخذ ویزا در مراکز معتبر توسط مسئولان انتظامی و امنیتی به زائران گوشزد شده تا با مشکل جعل ویزا مواجه نشوند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به طور حتم کسانی که با ویزای جعلی به مرزها مراجعه می کنند با مشکل مواجه خواهند شد و در صورت ورود به کشور عراق با مجازات سنگینی مواجه می شوند.

سردار عباس زاده افزود: بنابراین تاکید دوباره ما دریافت ویزا از مراکز معتبر است ولی متاسفانه برخی ها این مورد را رعایت نمی کنند و با مشکل مواجه می شوند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی تاکنون چندین باند صدور ویزای جعلی را در استان خوزستان شناسایی و متلاشی کرده است و از یک باند 200 فقره ویزای جعلی و گذرنامه کشف شده است.

مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر و 25 کیلومتری شهر بصره عراق قرار دارد.

شلمچه و چذابه 2 گذرگاه اربعین حسینی در استان خوزستان هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد