//
کدخبر: ۴۱۵۸۸۳ //
آشپزی | کتلت سالمون

طرز تهیه کتلت سالمون | بی نظیره !

در این آموزش طرز تهیه کتلت سالمون را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه این رسپی کتلت سالمون را بصورت حرفه ای در منزل برای عزیزانتان آماده نمایید.

طرز تهیه  کتلت سالمون | بی نظیره !
به گزارش فرتاک نیوز،

امیدواریم از آموزش کتلت سالمون راضی باشیدو بتوانید یک کتلت سالمون بینظیر را تهیه نمایید.

مواد لازم برای تهیه کتلت سالمون

570 گرم ماهی سالمون بدون پوست

1 فنجان خرده های خمیر خشک شده داخل نان ساندویچی

2.5 قاشق غذا خوری جعفری تازه خرد شده

2 شاخه پیازچه سبز خرد شده (یک سوم فنجان)

1 حبه سیر ریز خرد شده (1 قاشق چای خوری)

3 قاشق غذا خوری سس مایونز

1.5 قاشق چای خوری پوست لیمو به همراه حلقه های لیمو برای سرو

1 قاشق چای خوری سس خردل

3/4 قاشق چای خوری ادویه پاستا

1 عدد زرده تخم مرغ

نمک و پودر فلفل سیاه تازه

6 قاشق غذا خوری روغن زیتون

آموزش طرز تهیه کتلت سالمون

مرحله ۱: با استفاده از چاقوی تیز ماهی سالمون را به قطعات ریز خرد کنید (تقریباً قطعات سه سانتی). این کار را می توان در سه مرحله به صورت متوالی و سریع در دستگاه غذا ساز انجام داد.

مرحله ۲: در یک کاسه بزرگ، یک چهارم فنجان خرده های خمیر خشک شده، جعفری، پیازچه، سیر، سس مایونز، پوست لیمو، سس خردل، ادویه پاستا، زرده تخم مرغ، نصف قاشق چای خوری نمک (برای مزه) و یک چهارم قاشق چای خوری فلفل را با هم ترکیب کنید.

مرحله ۳: ماهی سالمون را به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکنواخت شود. با قاشق اندازه یک سوم یک فنجان از مخلوط را بردارید و هشت تکه مساوی به این شکل و با این مقدار ایجاد کنید.

مرحله ۴: سه چهارم فنجان خرده های خمیر خشک شده باقی مانده را در یک ظرف کم عمق بریزید. تکه های سالمون به شکل دایره با ابعاد 7 سانتی در آورید و سپس هر دو طرف کتلت ها را به آرامی به خرده های خمیر آغشته کنید.

مرحله ۵: سه قاشق غذا خوری روغن را در یک ماهیتابه بزرگ نچسب بریزید و روی حرارت متوسط ​​به بالا ​​قرار دهید.

مرحله ۶: چهار عدد از کتلت ها را درون ماهیتابه قرار دهید. (در صورت نیاز، ماهی تابه را با دقت کج کنید تا روغن به همه ی کتلت ها برسد) حدود 2 دقیقه اجازه دهید تا یک طرف آن ها سرخ شوند.

مرحله ۷: با دقت کتلت ها را برگردانید و حدود 2 دقیقه دیگر به پختن ادامه دهید تا طرف دوم آن قهوه ای طلایی شده و پخته شوند.

مرحله ۸: سپس آن ها روی دستمال کاغذی قرار داده و اجازه دهید که روغن آن گرفته شود و سپس با چهار کتلت باقی مانده همین کار را تکرار کنید. با چلاندن تکه های لیمو روی کتلت ها، به صورت گرم آن ها را سرو کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد