//
کدخبر: ۴۶۳۲۷۰ //
نکات خانه داری

خانه داری و خانه دار بودن زیباترین کار دنیاس | ترفندهای ضروری!

امروز می خواهیم پاسخ به سوال چگونه خانه دار خوبی باشیم؟ را در غالب چند ترفند با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

 خانه داری و خانه دار بودن زیباترین کار دنیاس | ترفندهای ضروری!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید در نگاه اول خانه داری و خانه دار بودن فعالیت ساده و کم زحمتی باشد. اما باید بگوییم که خانه داری یکی از پر زحمت ترین کارهای است که اگر بخواهیم به نحو احسنت آن را به سرانجام برسانیم حتما باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم و فوت و فن های آن را به خوبی بشناسید. 

** برای صرفه‌جویی در مصرف آب به یاد داشته باشید که اگر در خانه‌تان آکواریوم دارید آب آن را دور نریزید. از آن برای آبیاری درختان، باغچه و گلدان‌های خود استفاده کنید.

** اگر چای روی لباس و رومیزی شما ریخته و امکان شستشوی فوری آن مقدور نیست خیلی سریع پارچه‌ای تمیز را با پودر لباسشویی و آب مخلوط کنید و آن را روی پارچه یا پیراهن‌تان بکشید.

** برای جلوگیری از فاسد شدن سبزی ها آنها را در بخشی جداگانه و دور از انواع گوشت‌های قرمز و سفید قرار دهید.

** ادویه‌ها و سبزی‌های معطر را حتما در ظروف شیشه‌ای در بسته نگه دارید تا بو و طعم آنها از بین نرود. شیشه سس‌های مایونز بهترین وسیله برای نگهداری این ادویه‌ها هستند.

**یکی از شیوه‌های پیشگیری از شپشک زدن برنج، مخلوط کردن کیسه برنج با نمک است. این کار مانع از وجود حشرات در برنج می‌شود.

** اسفنج‌هایی را که برای شستشوی ظرف‌ها استفاده می‌کنید هر از گاهی ضدعفونی کنید. بهترین کار برای ضدعفونی کردن آنها جوشاندن اسفنج‌ها درون ظرف آب به مدت نیم ساعت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان