//
کدخبر: ۴۶۳۹۲۸ //
نکات خانه داری

خانه داری ساده با این ترفندها| کدبانوی عزیز بخون!

اگر می خواهید خانه خود را تمیز کنید یا آن را قبل از رسیدن مهمان ها کمی مرتب کنید، دانستن این تکنیکهای سریع و آسان می تواند روند کار را برایتان بسیار ساده تر کند.

خانه داری ساده با این ترفندها| کدبانوی عزیز بخون!
به گزارش فرتاک نیوز،

برای کمک به صرفه جویی در وقت و هزینه های شمادر اینجا لیستی از ترفند های ارزان و آسان که می توانند روال تمیز کاری شما را تغییر دهند را ارائه خواهیم کرد!

تمیز کردن کفش های ورزشی با خمیر دندان

برای سفید کردن کفش های ورزشی خود تنها به یک مسواک قدیمی و کمی خمیر دندان احتیاج دارید!

 

از بین بردن چربی های روی کابینت

روغن نباتی و جوش شیرین را مخلوط کنید، سپس از یک مسواک قدیمی استفاده کنید و تمام سطوح کابینت را با آن پاک کنید!

 

تمیز کردن تابه سوخته با سرکه، آب و جوش شیرین

ماهی تابه را با آب پر کرده و سپس یک فنجان سرکه سفید اضافه کنید. آن را به جوش بیاورید، سپس از روی اجاق بردارید و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین اضافه کنید. بگذارید چند ثانیه بگذرد تا خنک شود سپس مخلوط را از قابلمه پاک کنید!

 

 جمع کردن قطعات کوچک شیشه

برای برداشتن تکه های کوچک شیشه از دستان خود استفاده نکنید – این ایده ی خوبی نیست. کافی است یک تکه نان بردارید و آن را روی سطح مورد نظر فشار دهید. قطعات کوچکی که نمی خواهید به انگشتان یا کف پایتان گیر کنند، جمع خواهند شد!

 

 تمیز کردن اکلیل ریخته شده

اگر دوست دارید خانه را مرتب نگه دارید، ریختن الکیل می تواند بدترین کابوس شما باشد. خبر خوب این است که یک راه حل برای مشکل شما وجود دارد!

از خمیر بازی برای پاک کردن اکلیل های ریخته شده استفاده کنید! (اگر خمیر بازی ندارید، از نوار چسبنده ای مانند نوار چسب استفاده کنید!)

 

 براق کردن حلقه ازدواج

از پاک کننده های خانگی که ممکن است حاوی مواد شیمیایی قوی باشند برای پاک کردن حلقه خود استفاده نکنید! آسانترین و ایمن ترین روش برای تمیز کردن حلقه ازدواج یا هر نوع فلز گرانبهای دیگر استفاده از آب گرم، مقدار کمی مایع ظرفشویی و مسواک نرم است.

محلول آب و مایع ظرفشویی را مخلوط کنید و بگذارید حلقه حدود 10 تا 20 دقیقه خیس بخورد. سپس از یک مسواک نرم برای پاک کردن هرگونه آلودگی یا لکه استفاده کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان