//
کدخبر: ۴۶۴۲۱۶ //
آشپزی | دتاکس واتر

طرز تهیه دتاکس واتر |نوشیدنی شیک و مغذی!

دتاکس واتر یک نوع نوشیدنی است که با وجود مواد مختلفی که در آن است، خواص متفاوتی دارد.در اینجا چند نوع متفاوت بیان شده است.

طرز تهیه  دتاکس واتر |نوشیدنی شیک و مغذی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 دتاکس واترها شامل اجزای مختلفی مانند لیمو برای سم‌زدایی، نعنا برای هضم بهتر غذا، خیار برای خنک کردن بدن و زنجبیل برای تسکین درد و هضم غذا، هستند. 

دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

زنجبیل درد را تسکین می‌دهد و اضافه کردن آن به دتاکس واتر خاصیت سم‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد. این نوشیدنی برای صبح زود عالی است. این نوشیدنی باعث می‌شود که در تمام طول روز احساس درد نکنید و سموم مضر موجود در بدنتان نیز دفع شوند. این نوشیدنی بسیار سالم و مفید است و توصیه می شود برای کسانی که در سر کار هستند و نیاز به کار مداوم دارند، توصیه می شود.

مواد لازم دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

آب ۳ پیمانه

آب لیمو ترش نصف پیمانه

زنجبیل ۱ بند انگشت

طرز تهیه دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

در ابتدا آب را درون یک پارچ یا ظرف مناسب می ریزیم. آب لیمو را به آن اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم. سپس رنجبیل تازه را رنده کرده و به آن اضافه می کنیم.

لیمو موجود در این دتاکس‌واتر سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و سموم را از بدن دفع می‌کند. خیار بدن را خنک نگه داشته و آن را از کم‌آبی در امان نگه می‌دارد. نعنا باعث هضم بهتر غذا شده و نوشیدنی‌تان را بدون افزودن شکر، شیرین می‌کند. این یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌هاست که خواص سم‌زدایی فوق العاده‌ای دارد. همچنین این نوشیدنی به دلیل وجود خیار در آن، برای گرمازدگی در فصل تابستان، توصیه می شود.

مواد لازم دتاکس واتر لیمو و خیار

آب ۸ فنجان

لیمو ترش ا لیمو متوسط

خیار ۱ عدد

برگ نعناع تعدادی

طرز تهیه دتاکس واتر لیمو و خیار

در ابتدای کار، آب را درون پارچ یا یک کاسه بزرگ می ریزیم. سپس لیمو را شسته و به وصرت حلقه ای خرد می کنیم و درون آب می ریزیم. سپس خیار را شسته و حلقه حلقه می کینم و به آن اضافه می کنیم. سپس چند برگ نعنا را اضافه کرده و شب تا صبح، در یخچال نگه می داریم. سپس سرو می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد