//
کدخبر: ۴۷۷۳۴۳ //
آشپزی | سالاد ماکارونی با کاهو

سالاد ماکارونی با کاهو رو این مدلی درست کن!

در ادامه این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با کاهو را برایتان آماده کرده ایم.

سالاد ماکارونی با کاهو رو این مدلی درست کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

سالاد ماکارونی را می توان به روش مختلف مانند کاهو، مرغ و ساده تهیه کرد. سالاد ماکارونی طرفداران بسیاری دارد و در همه سنین چه کوچک چه بزرگ طرفدار دارد. دراین دستور برای تهیه سالاد ماکارونی از مرغ، کاهو، نان کورتون ایتالیایی یا تست استفاده شده است که شبیه سالاد سزار است برخی به اسم سالاد سزار پاستا می شناسند. 

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی با کاهو

پاستا فرمی (پنه، پاپیونی، پیچی) ۴۵۰ گرم

سینه مرغ ۲ عدد

سس سزار ۱ ۱/۲ فنجان

روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

کاهو خرد شده ۴ فنجان

گوجه گیلاسی خرد شده ۳/۴ فنجان

پنیر پارمزان رنده شده ۱/۲ فنجان

نان کروتون ایتالیایی یا نان تست خرد شده ۱/۲ فنجان

آب لیمو ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه 

ابتدا هر کدام از سینه های مرغ را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید بعد با گوشتکوب سینه های مرغ را بکوبید تا ضخامت آن ها به ۱ تا ۱٫۵ سانتی متری برسد.

سینه های مرغ را با نمک، فلفل و ۱/۲ فنجان سس سزار مزه دار کنید و روی آن ها را با سلفون بپوشانید. بعد به مدت ۲۰ دقیقه در دمای اتاق قرار دهید تا مزه دار شوند.

در همین حین ماکارونی را طبق دستور بسته بندی بپزید بعد آبکش کنید و اجازه دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. پاستا ها را داخل یک سینی یا کاسه بزرگ بریزید و با ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون آن را مخلوط کنید.

داخل یک تابه ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود. سینه مرغ ها داخل تابه قرار دهید و اجازه دهید هر طرف مرغ ها ۴ تا ۵ دقیقه هر طرف مرغ ها بپزد و طلایی شود بعد از آن خرد کنید.

۱/۴ فنجان سس سزار را به ماکارونی اضافه کنید هم بزنید بعد مرغ خرد شده را به همراه ۱/۴ فنجان سس سزار به ماکارونی اضافه کنید و هم بزنید تا مواد با هم مخلوط شود.

کاهو خرد شده را به همراه گوجه، نان کورتون ایتالیایی، پنیر پارمزان، آب لیمو باقی مانده سس را اضافه کرده هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شود. 

سالاد ماکارونی را به مدت ۳ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود بعد می توانید داخل ظرف سروتان بریزید و با مقداری پنیر پارمزان تزئین کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد