//
کدخبر: ۴۴۱۴۴۹ //
شخصیت شناسی| تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی| در نگاه اول کدام حیوان را می بینید؟

این تست شخصیت شناسی تصویری بر پایه سرعت تشخیص است. از کودک بخواهید به تصویر زیر نگاه کند و نام اولین حیوانی که می‌بیند را بگوید.

تست شخصیت شناسی| در نگاه اول کدام حیوان را می بینید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این تست شخصیت شناسی تصویری بر پایه سرعت تشخیص است. از کودک بخواهید به تصویر زیر نگاه کند و نام اولین حیوانی که می‌بیند را بگوید. سپس نتیجه را با تفسیر تست که در ادامه آمده‌است؛ مقایسه کنید تا از مهارت‌های اجتماعی کودک خود با خبر شوید.

تست شخصیت کودک با حیوانات

1-اگر حیوانی که برای اولین بار دید گورخر است؛ کلماتی مانند شوخ طبع، تاثیرگذار و کاریزماتیک همه چیز را در مورد شخصیت کودک شما می گوید. هدف او این است که بسیار فعال و خودجوش و با شخصیتی بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل است که مردم اورا تحسین می‌کنند. فرزندتان یک فرد عالی برای معاشرت است. مهارت‌های ارتباطی او بی‌نظیر است و می‌تواند یک فروشنده عالی باشد.

2-اگر کودک در نگاه اول یک گربه را دید، ممکن است بسیاری از مردم فکر کنند که اوخجالتی است زیرا فردی‌ست که زیاد صحبت نمی‌کند. دلیل واقعی این رفتار این است که اوترجیح می‌دهد به جای قرار گرفتن در مرکز توجه، به تحلیل داده‌ها از دور بپردازد. (اگر فرزند شما کودک خجالتی است با استفاده از راهکارهای این مقاله می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.)

3-اگر حیوانی توجه کودک شما را جلب کرد؛ یک اردک بود، پس او فردی 100% خوش‌بین است. هیچ چیزی وجود ندارد که او را ناامید کند. برای کودک شما لیوان نیمه پر یا نیمه خالی نیست بلکه لبریز است.

4-اگر حیوانی که برای اولین بار توجه کودک را جلب کرد کوالا بود؛ شما با یک کودک آرام، بسیار دوستانه، حساس، دلسوز و با ملاحظه مقابل هستید. فرزند شما یک دوست قابل اعتماد است و ترجیح می‌دهد اوقات فراغت خود را در آرامش با یک فیلم خوب بگذراند یا یک کتاب خوب را با آرامش بخواند

5-اگر فیل سریعا نظر کودک را جلب کرد؛ کودک شما شخصیت بسیار صمیمانه و عمیقاً به همه چیز اطراف خود علاقه مند است. او وفادار و مسئولیت‌پذیر است و نه تنها خانواده، بلکه دوستانش نیز همیشه می‌توانند به او اعتماد کنند. او همیشه می‌تواند برای هر مشکلی راه‌حلی پیدا کنید. کودک نه تنها شنونده خوبی است، بلکه یک حلال مشکل شگفت انگیز و بی‌رقیب است.

6-اگر اولین چیزی که دید خرس است؛ کودک فردی بسیار منطقی، محافظه کار، سنتی، بسیار ارزشمند است و زندگی خود را بر اساس این موضوع می‌سازد. فرزند شما آرام است و شرکت در جمع‌های پر سر و صدا یا مکان‌های شلوغ را دوست ندارد. او بسیار حساس، متفکر و دیپلماتیک است. و به قوانین و مقررات اعتقاد دارد. علاوه بر این، تصمیماتش خودجوش نیست، بنابراین فرزند شما یک قابل اعتماد، بسیار فداکار و کمال‌گرا است.

7-اگر زرافه اولین حیوانی است که کودک دید، فرزند شما یک فرد اجتماعی و یک تشویق‌کننده بالقوه است. او بسیار انعطاف پذیر بوده و می تواند با هر گروهی سازگار شود و در یک چشم به هم زدن مرکز گروه شود. عاشق صحبت است. هیچ چیز نمی تواند او را ناراحت کند، اما بسیار حساس است. او به دوستان خود وفادار است و از دوستان خود نیز همین انتظار را دارد. ولی احتمالا مرتباً شغل یا سرگرمی خود را تغییر دهد.

8-اگر حیوانی که برای اولین بار دید خوک است؛ به این معنی است که بسیار مستقل است و زمانی که تنهاست بهتر عمل می‌کند. او تنبل است و مجبور می‌شود دلیلش را برای دیگران توضیح دهد، زیرا ذهن او بسیار تیز است و فکر می‌کند که بعضی‌از کارها اتلاف وقت است پس به سرعت از چزئیات عبور می‌کند. اگرچه نمی توان او را یک برون گرا نامید، اما به خوبی با مردم کنار می‌آید.

9- اگر خرگوش اولین چیزی است که دید؛ می تواند به این معنی باشد که او بسیار خلاق، پرانرژی و هدایت‌گر است و همیشه خنده و شادی را برای همه به ارمغان می‌آورد. حس فوق‌العاده شوخ طبعی او باعث می‌شود که چه در محل کار و چه در مهمانی بلافاصله در مرکز توجه قرار بگیرد. ممکن است برخی فکر کنند که کودک شما کمی سطحی‌نگر است، اما این موضوع با واقعیت فاصله زیادی دارد. او بسیار متفکر و مهربان و عاشق تماشای لبخند مردم است، اما گاهی اوقات نیاز به استراحت دارد.

10-اگر اولین حیوانی که می‌بیند یک شیر است؛ فرزند شما یک رهبر متولد شده‌است. به طور طبیعی، اومی دانید چگونه مردم را متقاعد کند که از او پیروی کنند تا به یک هدف مشترک دست‌یابند، اما گاهی اوقات تمایل دارد بیش از حد مسلط باشد و این قدرت می‌تواند برای دیگران کمی طاقت‌فرسا باشد. فرزند شما به شدت رقابتی است و مهارت های استراتژیک خاصی دارد.

11-اگر جغد را به عنوان اولین حیوان دید؛ فردی بسیار تحلیل‌گر و عمیقاً متفکر است و ترجیح می‌دهد به تنهایی کار کند. اوزمان آرامی را سپری می ‌کند و در موقعیت‌های اجتماعی راحت نیست. دوست دارد همه‌چیز را به خوبی سازماندهی و منظم کند. موقعیت‎‌های گیج کننده او را آزار می‌دهد. فرزندتان یک کمال‌گراست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد