//
کدخبر: ۱۷۸۲۲۰ //

آخرین وضعیت سیلاب در گوریه و شعیبیه شوشتر، ۱۴ ایستگاه آبرسانی زیر آب رفتند

طغیان رودخانه‌های دز و کرخه منجر به جاری شدن سیل در برخی شهرها و بخش‌های استان خوزستان از جمله گوریه و شعیبیه شوشتر شده است.

آخرین وضعیت سیلاب در گوریه و شعیبیه شوشتر، 14 ایستگاه آبرسانی زیر آب رفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

ارژنگ محمدی رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان شوشتر امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 14 ایستگاه تاسیسات آبرسانی روستایی در بخش شعیبیه زیر آب رفته‌اند که این تأسیسات، تأمین‌کننده آب آشامیدنی 60 روستای بخش شعیبیه بودند.

وی افزود: در حال حاضر 8 تانکر سیار از اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر و شهرهای معین، آب‌رسانی به روستاهای شعیبیه را انجام می‌دهند که روزانه بین 20تا 25سرویس آب بین روستاها و کمپ‌های اسکان سیل‌زدگان در شوشتر توزیع می‌شود.

محمدی گفت: از ابتدای وقوع سیلاب تاکنون بالغ بر 7 هزار و250 بطری آب معدنی بین روستاییان سیل‌زده و کمپ‌های اسکان توزیع شده است.

 ارتفاع آب در خیابان‌های شهر گوریه رو به کاهش است

اما حسین پنبه دانه‌پور، فرماندار شوشتر نیز امشب گفت: از امروز ارتفاع آب در خیابان‌های شهر گوریه بخش شعیبیه با احداث کانال‌های انحرافی رو به کاهش بوده است اما روستاهای غرب این بخش همچنان در محاصره سیلاب هستند و خدمات‌رسانی به آن‌ها از طریق قایق انجام می‌شود.

وی افزود: برق 23 روستای این بخش هفته گذشته به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی قطع شده بود اما امروز پس از تأیید کارشناسان، برق 10روستا وصل شد

فرماندار و رئیس ستاد بحران شوشتر عنوان کرد:کشاورزانی که در سیل 95 متضرر شده‌اند برای تکمیل پرونده باید به اداره کل جهاد کشاورزی خوزستان مراجعه کنند تا براساس قول رئیس جمهور و با توجه به پیگیری انجام شده خسارت های سیل 95 تا پایان فروردین امسال پرداخت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد