//
کدخبر: ۴۶۳۳۰۴ //
رئیس ستاد مرکزی "سعیدجلیلی" در استان کرمانشاه:

خط‌ مشی "جلیلی" ادامه مسیر اهداف دولت سیزدهم است/ کناره‌گیری "جلیلی" از انتخابات صحت ندارد

رئیس ستاد مرکزی دکتر "سعیدجلیلی" در استان کرمانشاه گفت:خط‌مشی"سعید جلیلی" ادامه مسیر اهداف دولت سیزدهم است

خط‌ مشی "جلیلی" ادامه مسیر اهداف دولت سیزدهم است/ کناره‌گیری "جلیلی" از انتخابات صحت ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رییس ستاد مرکزی دکتر "سعیدجلیلی" در استان کرمانشاه امروز(۲۹خرداد) برگزار شد.

" عبدالرحیم بنکدار "، یکی از ارکان برگزاری انتخاباتی پرشور،با حضور حداکثری، برای انتخاب فرد اصلح را همکاری رسانه‌ها به عنوان فرمانده‌هان این خط مقدم عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب با برنامه‌ریزی‌های خود، بزرگانی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری و... را که مجریان اصلی نظام و انقلاب بودند از ما گرفتند و دیگران نیز غرق اجرا شدند و گفتمان با مردم را فراموش کردند.

 وی افزود: آیت‌الله رئیسی گفتمان بین دولت و مردم را زنده کرد و بعد از شهادت ایشان مردم در غم از دست دادنش سوختند. او  مخلصانه و متواضعانه به نوکری مردم افتخار می‌کرد و مردم هم قدرشناس او بودند و به راستی که هرکس برای رضای خدا کاری را انجام دهد خدا او را نزد مردم محبوب خواهد کرد.

سعید جلیلی نزدیکترین و توانمندترین فرد با تفکرات آیت الله شهید رئیسی است/ خط مشی جلیلی ادامه مسیر اهداف دولت سیزدهم است

 به گفته بنکدار، سعید جلیلی نزدیکترین و توانمندترین فرد با تفکرات آیت الله شهید رئیسی است و خط مشی او ادامه مسیر اهداف دولت سیزدهم خواهد بود.

 انتخاب فرد اصلح، نیازمند اجماع نامزدهای انتخاباتی هم‌طیف است

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم انتخاب شود باید اجماع منطقی صورت بگیرد و افراد همسو برای انتخاب و پیشروی فرد اصلح باهم و در کنار هم، فرد منتخب را برای رسیدن به این منصب هدایت و حمایت نمایند.

43d56d38-8e7a-4781-a1b6-339b7d734a34

 دغدغه‌مندان مسیر انتخابات را به سمت اجماع کاندیدا‌ها پیش ببرند

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی دکتر جلیلی در استان کرمانشاه اضافه کرد: اگر می‌خواهیم خاطرات و مشکلات قبل از دولت آیت‌الله رئیسی تکرار نشود دغدغه‌مندان و افراد تاثیرگذار به فکر باشند تا در راستای رشد و تعالی نظام و انقلاب و انتخاب فرد اصلح، اجماع صورت بگیرد.

راه‌اندازی ستاد مرکزی دکتر جلیلی در یکی از محرومترین محلات شهر کرمانشاه

وی با اعلام اینکه ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در محله حکمت‌آباد شهر کرمانشاه به عنوان یکی از محرومترین محلات راه‌اندازی شده است گفت: برپایی ستاد مرکزی دکتر جلیلی در این محله نشان از مظلومیت و مردمی بودن ایشان دارد اما اگر با کمک‌ مردم ستاد دیگری اختصاص داده شود جابه‌جا خواهند شد.

آقایان قالیباف و جلیلی راضی به توهین و تخریب  افراد نیستند

بنکدار اشاره‌ای هم به تخریب‌های انجام گرفته از سوی برخی  افراد در فضای مجازی داشت و گفت: آقایان قالیباف و جلیلی به هیچ عنوان راضی نیستند طرفدارانشان دست به تخریب افراد بزنند این کار مقبول و در حد شان و شخصیت این دو عزیز نیست.

کناره‌گیری جلیلی از انتخابات صحت ندارد

به گفته بنکدار شایعات مطرح شده از سوی برخی رقبا مبنی بر اینکه دکتر جلیلی قصد انصراف و ادامه حضور در این دوره از انتخابات را دارد، صحیح نیست و ایشان تا زمانی که بزرگان به نتیجه نرسند، تحت هیچ شرایطی، عقب نشینی نخواهد کرد.

هیچ‌کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اندازه دکتر جلیلی از مشکلات کشور شناخت و آگاهی ندارند

وی اشاره‌ای هم به سوابق اجرایی سعید جلیلی داشت و گفت: ایشان مدت ۱۰سال در شورای امنیت ملی، که یکی از مهمترین ارکان نظام است و تصمیمات دیپلماتیک کلان کشور در آنجا مطرح و به نتیجه می‌رسد حضور داشته، و به جرات می‌توان گفت: هیچ‌کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اندازه دکتر جلیلی از مشکلات کشور شناخت و آگاهی ندارند، ایشان همچنین در دولت روحانی به عنوان دولت در سایه طرح‌های مهمی را ارائه و به نتیجه رساند و در دولت آیت‌الله رئیسی نیز ارائه و به نتیجه رساندن این طرح‌ها ادامه یافت.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد