//
کدخبر: ۴۶۵۰۶۷ //
رئیس ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه:

اعلام افزایش قیمت بنزین از سوی "پزشکیان" شایعه است/دیدگاه پزشکیان برطرف کردن فقر و کمک به خانه‌دار شدن افراد ضعیف است

رئیس ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: اعلام افزایش قیمت بنزین از سوی "پزشکیان" شایعه است.

اعلام افزایش قیمت بنزین از سوی "پزشکیان" شایعه است/دیدگاه پزشکیان برطرف کردن فقر و کمک به خانه‌دار شدن افراد ضعیف است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس ستاد " مسعود پزشکیان " در استان کرمانشاه، با اصحاب رسانه امروز( ۱۱تیرماه) برگزار شد.

"محمدرضا سعیدی" با تقدیر و تشکر از حضور مردم کرمانشاه در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخاب پزشکیان به عنوان نفر اول در این دوره از انتخابات نشان از شناخت مردم از ایشان دارد.

وی محورهای مهم حضور پزشکیان در انتخابات را، تابعیت از قانون و رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله دولت خاتمی، ایجاد عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی و  بکارگیری نیروی متخصص در مسیر قانون عنوان کرد و گفت: با همت ملت ایران، دکتر پزشکیان در دور اول انتخابات موفق به کسب بالاترین آرا شد و به مرحله دوم راه یافت اما  دور دوم شرایط سخت‌تر است و برای رسیدن به شرایط مطلوب به مشارکت اقشار مختلف مردم نیازمندیم.

رئیس ستاد پزشکیان در استان اضافه کرد: بی‌اخلاقی‌هایی که در فضای‌مجازی شکل گرفته حاصل استراتژی تیم حریف است که با ورود و مشارکت مردم و افرادی که در دور قبل رأی نداده‌اند، و روشنگری رسانه‌ها وضعیت موجود تغییر خواهد کرد.

سعیدی اشاره‌ای به موضوع افزایش قیمت بنزین که در فضای مجازی منتشر شده است داشت و گفت: ادعای مطرح شده مبنی بر اعلام افزایش قیمت بنزین از سوی پزشکیان شایعه است و صحت ندارد. تشکیل دولت پزشکیان بر اساس شفافیت، پاسخگویی و ارتباط مطلوب با مردم خواهد بود و هر اقدامی قبل از تصویب به اطلاع مردم خواهد رسید.

 وی در گوشه دیگری از سخنانش به موضوع نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: دولت دکتر پزشکیان هیچ‌گاه مخالف ساخت مسکن برای مردم فقیر کشور نبوده و نیست، بلکه دیدگاه ایشان برطرف کردن فقر و تنگدستی و کمک به خانه‌دار شدن افراد ضعیف جامعه است.

به گفته سعیدی، دولت پزشکیان دولت بکارگیری تمام افراد علاقمند به خدمت است و فردی که علاقمند به نظام و خدمت به مردم باشد حذف نخواهد شد.

 وی از جمله اهداف پزشکیان در دولت جدید را حفظ عزت،حکمت، و مصلحت مردم دانست و افزود: اگر مصلحت و سیاست کلی نظام در تعامل با آمریکا باشد حتما این کار را انجام خواهیم داد.

 سعیدی در ادامه از حضور مسعود پزشکیان در کرمانشاه خبر داد و گفت: به پاس تقدیر و تشکر از مردم کرمانشاه به پزشکیان، ۹صبح روز چهارشنبه در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی میزبان ایشان خواهیم بود.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان