//
کدخبر: ۴۶۵۲۰۷ //
رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه:

انجام مذاکرات به قصد رسیدن به اهداف و کسب امتیاز برای نظام در دستور کار دولت جلیلی است

رئیس ستاد انتخابات مسعود جلیلی در استان کرمانشاه گفت: انجام مذاکرات به قصد رسیدن به اهداف و کسب امتیاز برای نظام در دستور کار دولت جلیلی است

 انجام مذاکرات به قصد رسیدن به اهداف و کسب امتیاز برای نظام در دستور کار دولت جلیلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

" عبدالرحیم بنکدار " رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:در این دوره از انتخابات دو طیف فکری اصلاح‌طلب و اصولگرا حضور دارند که طی گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، سه چهارم مسئولیت کشور بر عهده طیف اصلاح‌طلب بوده است.

وی افزود: بر اساس این تحلیل اگر مشکل و ضعفی در امور اجرایی کشور وجود دارد بیشترین مسئولیت آن برعهده طیفی است که بیشترین دوران خدمت را در کشور داشته است.

رئیس ستاد جلیلی در استان  با اشاره به تفاوت شعار، تا عمل، گفت: بر اساس اعتقاد جلیلی نظام اجرایی حکومت باید مبتنی بر فرمان امام‌ علی(ع) به مالک اشتر باشد که توجه به مردم در این نظام در اولویت کارها قرار دارد.

بنکدار تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی توجه به مشکلات مردم در راس امور قرار داشت و اینکه دولت دکتر جلیلی نیز قصد دارد دنباله‌رو مسیر ایشان باشد به دلیل تفکرات هم سو و اتمام راه ناتمامی است که این شهید در پیش گرفته بود.

به گفته بنکدار اگر دولت سه ساله شهید رئیسی را با دولت دو دوره قبل مقایسه کنید خواهید دید رسیدگی و حل مشکلات مردم در کدام دوره بیشتر بوده است و دنباله‌رو کدام  کاندیدا رفتن با توجه به اینکه تمام مشاوران ستاد دکتر پزشکیان از تیم آقای روحانی هستند مطلوب‌تر و قابل قبول‌تر در راستای رفع مشکلات نظام است.

 وی اضافه کرد: اینکه آقایان ستاد پزشکیان می‌گویند ساخت مسکن وظیفه دولت نیست یکی از دلایل عدم توجه دولت پزشکیان به مشکلات مردم خواهد بود.

 رئیس ستاد جلیلی در کرمانشاه گفت: آمار ساخت مسکن و اهدا زمین رایگان به محرومین در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی قابل ارائه است و توجه به حوزه مسکن محرومین در دولت جلیلی هم ادامه خواهد داشت.

 وی اضافه کرد: استدلال هم فکران دکتر پزشکیان این است که اگر مردم آنان را انتخاب کردند کنارشان خواهند ماند اما اگر انتخاب مردم جلیلی بود مردم طرفدار طالبان قلمداد خواهند شد اما برای تیم دکتر جلیلی اینکه مردم چه کسی را انتخاب کنند مهم نیست مهم این است که کسی که انتخاب می‌شود برای خدمت به مردم از هیچ کاری کوتاهی نکند و در نهایت رضایت مردم را رقم بزنند.

 بنکدار اشاره‌ای هم به سفر دکتر جلیلی به کرمانشاه داشت و گفت: ایشان ساعت ۱۰ صبح فردا در سالن امام خمینی (ره) با مردم دیدار خواهند کرد.

وی دلیل تاخیر در اطلاع‌رسانی سفر دکتر جلیلی به کرمانشاه را قطعی نبودن این سفر عنوان کرد و بیان داشت:در حال حاضر قطعیت سفر ایشان به کرمانشاه اعلام شده و  فردا میزبان او در کرمانشاه خواهیم بود.

 بنکدار بی‌اخلاقی‌های انجام گرفته از سوی حامیان هر دو طیف را قابل قبول نداشت و گفت: هر چند فضای مجازی فضایی گسترده‌ است و قابلیت کنترل ندارد اما به حامیان و طرفداران خود اعلام کرده‌ایم بی‌اخلاقی در سبک و سیاق دولت دکتر جلیلی نیست و از این موضوع حمایت نخواهیم کرد.

وی اشاره‌ای هم به شایعات مطرح شده مبنی بر عدم تمایل دکتر جلیلی به مذاکرات داشت و گفت:هر انسانی برای حل و فصل مشکلاتش با دیگران نیازمند مذاکره است و ایشان هم مذاکره برای رسیدن به اهداف و به دست آوردن امتیازات را صلاح جامعه می‌داند.

 بنکدار در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر رضایت ایشان به رفع فیلترینگ نیز گفت: اگر فیلترینگ باعث آسیب به فعالیت‌های اقتصادی مردم شود پسندیده نیست، اما در شرایطی که موجبات نگرانی خانواده‌ها را ایجاد نماید و امنیت ملی را به خطر بیاندازد باید از آن حمایت کرد، اصل فیلترینگ دسترسی مفید و سالم به فضای مجازی است.

وی  اشاره‌ای هم به موضوع عفاف و حجاب داشت و گفت: طرح‌های ارائه شده در مورد عفاف و حجاب دارای نقاط ضعف و قوتی است که باید آن‌ها را رفع یا تقویت کرد.

 خبرنگار:طیبه دولت‌‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۲۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان