//
کدخبر: ۴۷۰۸۵۶ //
جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص):

پیشگامی خبرنگاران برای دستیابی به واقعیت در جامعه ستودنی است

جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) در مراسم تکریم و تقدیر از خانواده شهدای رسانه و فعالان رسانه‌ای گفت:پیشگامی خبرنگاران برای دستیابی به واقعیت در جامعه‌ ستودنی است.

پیشگامی خبرنگاران برای دستیابی به واقعیت در جامعه ستودنی است
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تکریم و تقدیر از خانواده شهدای رسانه و فعالان رسانه‌ای به مناسبت روز خبرنگار امروز(۲۱ مرداد)،با حضور جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه، مسئول بسیج رسانه استان و مسئول بسیج رسانه شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات سپاه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه " سردار قنبری " با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  رسانه اظهار کرد: خبرنگاران روایت‌گرانی صادق در جنگ‌‌های نرم و سخت هستند.

 جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) افزود: قطعا در نگاشتن وقایع صادقانه، خبرنگاران با تهدید‌ها و گرفتاری‌هایی روبرو خواهند شد و در این میان خبرنگاران متعهد برای انتشار صادقانه اخبار از جان خود نیز می‌گذرند تا واقعیت را آن‌گونه که هست به گوش مردم برسانند.

 وی تصریح کرد: امروز خبرنگاران برای انتشار وقایع در نبردی نابرابر با کسانی دست و پنجه نرم‌ می‌کنند که با پشتوانه مالی و حاکمیتی به دروغ‌پردازی و نشر اخبار کذب می‌پردازند.

سردار قنبری در ادامه اشاره‌ای به اتفاقات و کشتار‌های بی‌رحمانه در غزه داشت و گفت: غزه نمونه بارز نقض حقوق بشر و نسل‌کشی  آشکار است اما برخی رسانه‌های غربی با دروغ‌پردازی، جنایات آمریکا و اسرائیل را دفاع از خود می‌دانند و در این میان خبرنگارانی نیز هستند که برای افشای این جنایات جان خود را فدا کرده و واقعیت را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

24076e1c-cbb5-4cd4-9947-78c4c4042a32

 این‌مسئول یادآور شد: خبرنگاران ایران اسلامی، در تمامی دوران‌ها همواره در کنار مسئولین و گاهی پیشروتر از مسئولین در امر اطلاع‌رسانی و آگاه سازی فعالیت کرده‌اند و در این زمینه همه ما سپاسگزار آنها بوده و هستیم.

جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) پیشگامی خبرنگاران برای دستیابی به واقعیت را ستودنی دانست و افزود: حل مسائل غیر‌ممکن در جامعه با اراده انسان‌های بزرگ مانند خبرنگاران امکان‌پذیر است باید باور کنیم که می‌توانیم و دیگران را هم به این باور برسانیم که با خود‌باوری و همدلی و همراهی تمامی مشکلات موجود حل خواهد شد.

وی در ادامه وحدت را اکسیر ارزشمندی برای مردم دنیا دانست و گفت: در دوران‌ها و در وقایع مختلف، با وحدت و همدلی در بین اقشار جامعه همواره دشمن زمین‌گیر شده است.

قنبری وظیفه و رسالت دیگر خبرنگاران در این برهه از زمان که سطح سواد رسانه‌ای در جامعه بالا نیست را روشنگری مطالب و دروغ‌پردازی‌‌ها عنوان کرد و بیان داشت: استکبار جهانی در قالب شبکه‌های اجتماعی سعی دارد ذهن جوانان را منحرف و آنها را بدبین نماید که در این زمینه نقش خبرنگاران و افشاگری آنها در این زمینه مثمر‌ثمر خواهد بود

وی اضافه کرد: در جامعه امروز، میدان، میدان نبرد خبرنگاران است و اگر می‌خواهیم ایرانی مقتدر و به‌ دور از هرگونه مشکل داشته باشیم باید با روشنگری، شیطنت‌های رسانه‌ای دشمن را به گوش جوانان این مرز و بوم برسانیم، امروز کار در فضای مجازی و رسانه، نبردی دشوارتر از نبرد در دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ در پایان این‌ مراسم از خانواده شهدای رسانه، شهید "فریدون کریمی" و "احمد حجتی‌پور" تقدیر شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۸۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد