//
کدخبر: ۳۵۲۳۰۷ //

فرصتی استثنایی برای خانه دار شدن در تهران

اگر شرایط مالی مناسبی برای خرید خانه در تهران را ندارید حتماً این خبر را بخوانید.

فرصتی استثنایی برای خانه دار شدن در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

خرید مسکن در تهران در این روزها به دلیل افزایش بی رویه قیمت بسیار سخت و شاید برای خیلی از خانواده ها غیر ممکن شده است به طوری که رویای خرید آپارتمان برای آنها به کابوس تبدیل شده است.

با توجه به این موضوع بسیاری از خانواده ها دنبال راه حلی برای رفع این مشکل می باشند و با توجه به شرایط شغلی، مجبورند به اطراف تهران برای خرید خانه مراجعه نمایند تا بتوانند با موجودی در حساب، صاحب یک واحد مسکونی شوند.

IMG_0644

در این راستا آنها می توانند گزینه های مختلفی را انتخاب نمایند، از «شهر پرند» گرفته تا «اندیشه» و ... خیلی جاهای دیگر، اما به این عزیزان یک گزینه بهتر را پیشنهاد میکنیم و آن هم «سعیدآباد» است که بعد از تهرانسر و دقیقا در ورودی شهرستان شهریار قرار دارد به طوری که از میدان آزادی تنها 15 کیلومتر فاصله داشته و دز یک منطقه خوش آب و هوا بوده که می توان با قیمت های مناسب صاحب خانه شد.

اما در همین سعید آباد مجتمع های مسکونی بسیاری وجود دارد که در حال ساخت و تحویل به مردم می باشد که یکی از آنها مجتمع 140 واحدی «آفتاب1» است که در حال ساخت و تکمیل بوده و اول اسفند 1401 به متقاضیان واگذار خواهد شد .

123

متقاضیان می توانند برای دریافت شرایط خرید به سایت (aftabhouse.com) و اینستاگرام (instagram.com/aftabhouse) مراجعه و با شرایط و نحوه خرید این مجتمع بیشتر آشنا بشوید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان