//
کدخبر: ۳۷۳۹۵۴ //

آیفون ۱۳ با قیمتی ارزان روانه بازار شده است

گوشی هوشمند روش ارتباطی ما را تغییر داده‌اند. امروزه میلیاردها کاربر فعال گوشی هوشمند در سراسر جهان وجود دارد.

آیفون ۱۳ با قیمتی ارزان روانه بازار شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سهولت استفاده و کمک تقریبا در هر فعالیتی، گوشی‌های هوشمند را به یکی از پرکاربردترین فناوری‌های شخصی تبدیل کرده است.

با در نظر گرفتن طیف وسیعی از ویژگی‌ها و برنامه‌های کاربردی ارائه شده در دستگاه‌ها، مصرف کنندگان در سراسر جهان مجموعه‌ای از گزینه‌ها را برای کاوش پیدا می‌کنند. در هند، آیفون‌ها از محبوب‌ترین دستگاه‌ها هستند.

در این فصل که جشن و سرور در این کشور برقرار است، تقریبا تمام پورتال‌های تجارت الکترونیک و خرده فروشی‌های الکترونیکی شاهد تقاضای زیادی برای آیفون اپل بوده‌اند.

اگر گزینه‌های پیشنهادی مربوط به جشن دیوالی را در این کشور دیده باشید، می‌توانید بارقه‌ای از این اتفاقاتی در حال جریان است را نظاره گر باشید.

آیفون 13 پرو مکس جزو محصولاتی است که هنوز هم تقاضای زیادی برای آن وجود دارد و کاربران زیادی به دنبال خرید آن هستند.

خرید آیفون 13 با توجه به اینکه گوشی در سال ۲۰۲۱ عرضه شده و قیمت آن ۷۹۹۰۰ روپیه برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی در کشور هند است، هنوز هم در شرایط خوبی قرار دارد. سایت فلیپ‌کارت این دستگاه را با قیمت ۶۶۹۹۰ روپیه عرضه می‌کند. این غول تجارت الکتریک، همچنین تخفیف‌های میادله‌ای را تا ۱۸۵۰۰ روپیه ارائه می‌دهد.

روند خرید آیفون 13

علاوه بر موارد یاد شده، پورتال ۱۰ درصد تخفیف برای مصرف کنندگان دارای کارت‌های نقدی و اعتباری سیتی بانک هم ارائه می‌دهد. با تخفیف در هنگام تعویض آیفون، قیمت دستگاه حتی می‌تواند تا ۴۸۴۹۰ روپیه هم کاهش پیدا کند. به همین ترتیب، آیفون ۱۳ پرو مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۱۹۹۰۰ روپیه نیز همراه با تخفیف تا ۱۸۵۰۰ روپیه در فلیپ کارت ارائه می‌شود.

با کمک تحفیف‌های مبادله‌ای، قیمت به ۱۰۱۴۰۰ روپیه کاهش می‌یابد. علاوه بر این، مجموعه پیشنهادات بانکی هم قیمت را به زیر ۱ میلیون روپیه کاهش داده است. در عین حال، آمازون این دستگاه را با قیمت 66990 روپیه و تخفیف مبادله‌ای تا سقف ۱۴۰۵۰ روپیه ارائه می‌کند.

این پورتال همچنین مجموعه‌ای از معاملات را روی کارت‌های بانکی منتخب ارائه می‌دهد. آمازون همچنین آیفون ۱۳ پرو را با قیمت ۱۰۹۰۹۰۰ روپیه و تخفیف مبادله‌ای ۱۴۰۵۰ روپیه ارائه می‌کند. مشتریان هم می‌توانند آیفون ۱۳ پرو مدل ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۹۵۸۵۰ روپیه در آمازون خریداری کنند. در نظر داشته باشید که تفاوت بین سری آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ بسیار پایین بوده و از نظر ظاهری هم تقریبا تغییر خاصی نداشته‌اند. گوشی آیفون 13 پرو مکس همچنان عکس برداری و فیلم برداری را در بهترین شرایط ممکن ارائه داده و تراشه A15 به کار رفته در این گوشی هم همچنان قدرتمند و بدون مشکل تا چند سال آینده کافی خواهد بود.

images_1667817244

ارزشمندی آیفون 13 پرو مکس

این گوشی همراه با یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی در اختیار شما قرار می‌دهد و به نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی به لطف صفحه نمایش پروموشن مجهز شده است. این صفحه نمایش می‌تواند در صورت نیاز، نرخ تازه سازی را کاهش داده و سبب مصرف پایین‌تر باتری شود. باتری هم در این گوشی عملکردی عالی دارد و دلیل آن هم بزرگ‌تر شدن باتری نسبت به سال ۲۰۲۰ بوده و هم اینکه سیستم عامل‌های جدید iOS از قابلیت‌های تراشه بهترین استفاده را برده و اجازه نمی‌دهند که ماندگاری باتری زیاد کاهش پیدا کنید. شما هم با خرید آیفون 13 در مدل‌های مختلف به چنین قابلیت‌هایی دست پیدا خواهید کرد.

خرید همراه با تحفیف سری آیفون ۱۳ همواره بعد از معرفی یک سری جدید انتظار می‌رفت و بعد از روانه شدن آیفون ۱۴ به بازار این موضوع به حقیقت داشته باشد. سال آینده و با معرفی دوباره سری جدید هم با کاهش قیمت بیشتری در این گوشی‌ها روبرو خواهیم بود. علاقه‌مندن می‌توانند برای داشتن یک خرید ارزشمندتر و با توجه به اینکه گوشی‌های سال ۲۰۲۱ تفاوت چندانی با ۲۰۲۲ ندارند، به سراغ خرید آیفون 13 بروند. می‌توانید مدل‌های مختلف را از این سری انتخاب کنید. آیفون ۱۳ مینی آخرین گوشی مینی است که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است و اگر عاشق گوشی کوچک هستید، در سری ۲۰۲۲ به آن دست پیدا نمی‌کنید.

خرید آسان از بازرگانی سیب

در نظر داشته باشید که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه بازرگانی سیب، روند خرید آیفون 13 به‌صورت اقساطی را دنبال کنند. این گوشی‌ها در تمامی مدل‌ها و پیکربندی‌ها در فروشگاه موجود بوده و به سادگی می‌توانید خرید آن‌ها را به‌صورت اقساطی و تنها با ارائه پیش پرداخت ۴۰ درصدی انجام دهید. مابقی هزینه هم در قالب ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت خواهد شد.

محصولات دیگر اکونومی اپل مانند اپل واچ هم در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شود و به عنوان یک مکمل مناسب برای سری آیفون می‌توانید از آن استفاده کنید. اپل واچ‌های جدید هم در کنار آیفون ۱۴ معرفی شدند که می‌توانید تمامی مدل‌ها شامل اپل واچ اولترا را از بازرگانی سیب خریداری کرده و از کاربرد آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد