//
کدخبر: ۴۴۹۰۴۵ //

خرید ملک در آلانیا با بهترین قیمت ها $ در سال ۲۰۲۴

آلانیا شرایط آب‌وهوایی فوق‌العاده مطلوبی دارد؛ ازهمین‌رو، صنعت گردشگری در آن بسیار پررونق است...

خرید ملک در آلانیا با بهترین قیمت ها $ در سال 2024
به گزارش فرتاک نیوز،

خرید ملک در آلانیا موضوعی است که در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. طی چندسال اخیر، آلانیا یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری محبوب برای سرمایه‌گذاران خارجی بوده است. با خرید خانه در آلانیا علاوه‌بر سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات ترکیه، می‌توانید تجربه سرمایه‌گذاری در محیطی مناسب را هم داشته باشید.

شرایط خرید ملک در آلانیا و میزان سودآوری آن

آلانیا شرایط آب‌وهوایی فوق‌العاده مطلوبی دارد؛ ازهمین‌رو، صنعت گردشگری در آن بسیار پررونق است. علاوه‌بر این مسئله، امکان دریافت اقامت و تابعیت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری در این شهر، باعث شده خرید آپارتمان در آلانیا به یکی از اولویت‌های هر سرمایه‌گذار خارجی تبدیل شود. 

آمارهای به‌دست‌آمده با‌توجه‌به میزان خریدوفروش املاک در آلانیا طی سال‌های اخیر، نشان می‌دهند که خرید ملک در این شهر درست مانند خرید خانه در استانبول و آنتالیا سودمند است؛ چراکه قیمت ملک در آلانیا رشد قابل توجهی دارد؛ بااین‌اوصاف، اگر برای سرمایه‌گذاری در ترکیه مشتاق هستید، خرید ملک در آلانیا بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌های روی میز شما خواهد بود. سرمایه‌گذاری در بخش املاک آلانیا در نهایت به اخذ اقامت و تابعیت ترکیه هم منجر می‌شود. 

انواع املاک قابل خرید در آلانیا

به‌هنگام خرید آپارتمان در ترکیه و سرمایه‌گذاری در این شهر، پیشنهاد می‌کنیم به بخش املاک و مستغلات شهر آلانیا هم توجه داشته باشید. خرید ملک در این شهر درست مانند خرید آپارتمان در استانبول و آنتالیا برای شما سودمند خواهد بود؛ به‌خصوص اینکه ملک‌های مختلفی برای فروش در این شهر وجود دارند؛ بااین‌اوصاف، می‌توانید طبق شرایط، بودجه، نیازها و خواسته‌های خود، بهترین را در میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید. در ادامه با معرفی انواع املاک قابل خرید در آلانیا، برای انتخاب بهترین گزینه به شما کمک خواهیم کرد.

ملک‌های ویلایی

از دیگر گزینه‌های خرید ملک در آلانیا، می‌توان به خانه‌های ویلایی اشاره کرد. این خانه‌ها در داخل شهر و در ساحل وجود دارند و فوق‌العاده زیبا هستند؛ اما نباید فراموش کنید هزینه‌ای که بابت خرید خانه‌های ویلایی می‌پردازید، از هزینه پرداختی برای خرید آپارتمان در آلانیا بیشتر است. 

آپارتمان‌های معمولی

اگر به‌دنبال یک آپارتمان با امکانات بسیار ساده و به‌دور از تجملات که هزینه شارژ ماهانه آن هم چندان زیاد نباشد هستید، بی شک آپارتمان‌های نرمال، انتخاب‌های مناسبی برای شما به‌شمار می‌روند. این مدل از آپارتمان‌ها در آلانیا با متراژ‌های مختلفی وجود دارند؛ اما امکاناتی همچون حمام ترکی یا استخر در آن‌ها دیده نمی‌شود. 

آپارتمان‌های استودیویی

از بهترین گزینه‌هایی که به‌ هنگام خرید خانه در آلانیا پیش پای شما است، آپارتمان‌های استودیویی هستند. این آپارتمان‌ها متراژ بالایی ندارند و برای سکونت یک نفر مناسب‌اند. 

آپارتمان‌های مدرن

در صورت علاقه به خانه‌های مدرن، بهتر است هنگام خرید آپارتمان در ترکیه، سراغ شهرک‌های نوساز آلانیا بروید. در این شهرک‌ها شما آپارتمان‌های فوق‌العاده‌ای با امکانات رفاهی مختلف مانند حمام ترکی، استخر‌های سرباز و سرپوشیده یا حتی سالن‌های ماساژ مشاهده می‌کنید.  

خرید ملک در آلانیا و مزایای آن

همچون خرید خانه در استانبول، خرید خانه در شهر آلانیا هم مزایای زیادی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:

  • امکان سرمایه‌گذاری در محیطی پربازده و مناسب

  • امکان اخذ و گرفتن پاسپورت ترکیه

  • دریافت تابعیت ترکیه

  • امکان خرید ملک به شکل اقساط

  • امکان دریافت وام‌های بانکی 

  • فراهم شدن شرایطی برای گرفتن گواهینامه در ترکیه

  • بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده در آلانیا

خرید ملک در آلانیا و مراحل آن

برای خرید ملک در شهر آلانیا و همچنین گرفتن پاسپورت ترکیه با این روش، باید مراحلی که در ادامه توضیح می‌دهیم را موبه‌مو دنبال کنید:

  • در مورد نوع ملک و محله موردنظر تصمیم بگیرید. مناطقی مانند کارگیجاک، اوبا، جیکجیلی و بکتاش را می‌توان از بهترین مناطق شهر آلانیا دانست که برای خرید ملک گزینه‌های مناسبی‌اند.

  • کد مالیاتی را از اداره مالیات کشور ترکیه دریافت کنید؛ برای این منظور، باید به اداره مالیات منطقه سکونت خود مراجعه کنید.

  • در یکی از بانک‌های ترکیه، حساب باز کنید. 

  • بازدید از ملک و بررسی‌های نهایی را انجام دهید.

  • مبلغی از قیمت ملک باید به‌عنوان پیش‌پرداخت، به حساب فروشنده واریز کنید.

  • از کارشناسان شهرداری بخواهید ملک موردنظر را ارزش‌گذاری کند.

  • پس از مرحله ارزش‌گذاری، باقی‌‌مانده مبلغ توافق‌شده را باید به حساب فروشنده واریز کرده و کارهای انتقال سند را انجام دهید.

در کمتر از یک هفته بعد از پشت سر گذاشتن تمامی مراحل فوق، سند مالکیت ملک به شما تحویل داده می‌شود. ضمنا با داشتن مدارک و اسناد مربوط به خرید ملک می‌توانید برای گرفتن پاسپورت ترکیه و تابعیت این کشور، به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کرده و بعد از ارائه درخواست اقامت، انجام مصاحبه و پرداخت حق بیمه یک ساله، به مدت یک سال در ترکیه اقامت داشته باشید.  

چگونه باید برای خرید ملک در آلانیا با کمترین قیمت اقدام کرد؟

در این مطلب سعی داشتیم در رابطه با خرید ملک در شهر آلانیا اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. درنهایت اگر می‌خواهید ملک موردنظر خود در آلانیا را با کمترین هزینه و قیمت ممکن خریداری کنید، باید به یکی از شرکت‌های مهاجرتی معتبر در ایران مراجعه کنید. آن‌ها شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد و به شما کمک می‌کنند تا موفق به سرمایه‌گذاری در آلانیا و خرید ملک در ترکیه شوید و حتی شرایط گرفتن گواهینامه در ترکیه را هم برای شما شفاف‌سازی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان