//
کدخبر: ۴۶۵۰۵۷ //

دستگاه وکیوم خشکبار کاربردی ترین دستگاه بسته بندی سال ۱۴۰۳

دستگاه وکیوم خشکبار یکی از جدیدترین و محبوب ترین ابزارهای بسته بندی خشکبار و... می باشد که در سه مدل دیجیتال دو نازله، دیجیتال تک نازله و آنالوگ تولید می گردد.

دستگاه وکیوم خشکبار کاربردی ترین دستگاه بسته بندی سال 1403

دستگاه وکیوم خشکبار به عنوان پر فروش ترین و کاربردی ترین دستگاه سال شناخته شد!

دستگاه وکیوم خشکبار که به وکیوم بدون کابین یا ایستاده نیز معروف است، در صنایع غذایی به بالاترین میزان محبوبیت بین دستگاه های بسته بندی دست یافته است. محصولات غذایی و حتی شیمیایی مختلفی به وسیله ی این دستگاه بسته بندی می شوند، از جمله خشکبار، گوشت و ضایعات آن، برنج، مغز پسته و دیگر مغزیجات، بادام زمینی روغن گیری یا بادام زمینی روکش دار و... .

دستگاه بسته بندی وکیوم چیست؟

اگر بخواهیم در یک تعریف اجمالی عملکرد دستگاه را توصیف کنیم، دستگاه وکیوم خشکبار دستگاهی ست که با تخلیه ی کامل هوای داخل بسته، باعث افزایش طول عمر محصول داخل بسته تا چندین برابر حالت عادی آن خواهد شد. و این ویژگی تخلیه ی هوا یا به اصطلاح به خلاء رساندن، مهمترین ویژگی این دستگاه می باشد که آن را از سایر دستگاه های بسته بندی متمایز می کند. علت تخلیه و مکش هوای داخل بسته، جلوگیری از رشد هرگونه باکتری یا عامل فساد در بسته می باشد. بعنوان مثال محصولی مثل برنج پس از وکیوم شدن از هرگونه آلودگی، رطوبت، خطر شپشک زدن و... در امان خواهد بود.

دستگاه وکیوم خشکبار دو نازله دیجیتال

آیا دستگاه وکیوم ایستاده وارداتی ست؟

دستگاه وکیوم ایستاده یا وکیوم خشکبار از جمله دستگاه هایی ست که ما پتانسیل صادرات آن به تمام کشورهای جهان را داریم. و بخش صادرات این دستگاه در حال حاضر فعال نیز هست. ولی برخی واردکنندگان اقدام به وارد کردن مدل های چینی این دستگاه به بازار داخلی کرده اند. ماشین سازی پیشتاز پک با سابقه ی درخشان چندین ساله در طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی دستگاه وکیوم خشکبار را به صورت کاملا بومی تولید می نماید و به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش روانه ی بازار می نماید.

انواع دستگاه وکیوم خشکبار

دستگاه وکیوم خشکبار در دو دسته ی کلی آنالوگ و دیجیتال و زیر دسته های:

  1. دستگاه وکیوم دو نازله

  2. دستگاه وکیوم تک نازله

طراحی و تولید می گردد. تمام انواع این دستگاه بسته های با وزن 1 تا 50 کیلوگرم را وکیوم می نمایند. تفاوت مدل آنالوگ و دیجیتال در رابط کاربری و به نوعی تنظیمات دستگاه می باشد و از نظر خروجی هر دو دستگاه نتیجه ی یکسانی دارند. کاربری دستگاه وکیوم خشکبار دیجیتال ساده تر از مدل آنالوگ می باشد و تنظیمات دستگاه از طریق صفحه لمسی صنعتی تعبیه شده روی بدنه انجام خواهد شد، اما تنظیمات دستگاه وکیوم آنالوگ دستی و تایمری ست.

مزیت دستگاه وکیوم خشکبار دو نازله نسبت به تک نازله امکان وکیوم همزمان دو بسته در یک تایم واحد می باشد. بنابراین سرعت خروجی گرفتن از دستگاه وکیوم دو نازله، دو برابر مدل تک نازله می باشد.

وکیوم خشکبار تک نازله دیجیتال

نحوه ی کار با دستگاه وکیوم خشکبار

پس از ریختن محصول داخل قالب های نایلون شده و قرار دادن بسته زیر فک دستگاه، پدال برقی را به وسیله ی پا بفشارید. فک دستگاه پایین آمده و نازل ها پس از کشیدن هوای داخل بسته غیر فعال می شوند. سپس درب نایلون دوختی آب بند به ضخامت 8 میلیمتر خورده و می توانید بسته را از داخل قالب بیرون بیاورید.

نحوه ی استعلام قیمت و سفارش دستگاه

برای اطلاع از قیمت دستگاه وکیوم خشکبار و دریافت اطلاعات دقیق فنی کافی ست با کارشناسان فروش ماشین سازی پیشتاز پک تماس حاصل فرمایید. خرید از این ماشین سازی به صورت واریز دو مرحله ای: پیش پرداخت و تسویه پس از تکمیل و تست دستگاه برای تمام هموطنان عزیز امکان پذیر است.

دستگاه وکیوم خشکبار تک نازله آنالوگ

از دیگر تولیدات ماشین سازی پیشتاز پک

پیشتاز پک با سابقه ی درخشان پانزده ساله در تولید ماشین آلات صنعتی بسته بندی، یکی از شناخته شده ترین های این حوزه می باشد. از جمله تولیدات این شرکت می توان انواع دستگاه دوخت و برش یا پرس نایلون، دستگاه های سلفون پیچ صنعتی مانند استرچ پالت، انواع دستگاه وکیوم و شرینک پک را نام برد. برای آگاهی از سایر تولیدات شرکت از وبسایت پیشتاز پک دیدن فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان