//
کدخبر: ۴۶۸۶۶۵ //

نقل و انتقالات عجیب استقلال؛ بدون توازن و تناسب

نقل و انتقالات استقلال این روزها به شکلی عجیب پیش می رود و هیچ توازن و تناسبی در خرید ها دیده نمی شود. آبی پوشان در پست مهاجم نوک فقط گوستاوو بلانکو را دراختیار دارند.

نقل و انتقالات عجیب استقلال؛ بدون توازن و تناسب
به گزارش فرتاک نیوز،

 فارغ از اینکه صرفا داشتن یک بازیکن تخصصی در یک پست کافی نیست، بلانکو نشان داده که جدا از تاثیرگذاری مثبتی که در روند بازی استقلال دارد، مهاجم چندان ششدانگ و تمام کننده قهاری نیست و استقلال در فصل گذشته اگر یک تمام کننده خوب داشت شاید می توانست قهرمان شود.

تا امروز غیر از نام مامه تیام که آنهم غیر رسمی است، نام هیچ مهاجم نوک دیگری حتی در اخبار و شایعات مربوط به باشگاه استقلال به چشم نمی خورد و تمام خارجی هایی که نام آنها مطرح است ذاتا وینگر هستند که سابقه بازی در مهاجم نوک را هم درکارنامه دارند. در روزهای گذشته شایعه شده بود که نکونام موافقت کرده تا قرارداد آرمان رمضانی تمدید شود که احتمالا این موضوع نشان دهنده منتفی بودن جذب مهاجم خارجی است. با وجود بلانکو و رمضانی مشکل نبود مهاجم ششدانگ و تمام کننده مانند فصل گذشته بازهم در استقلال ادامه دار خواهد بود. این موضوع می تواند در لیگ پرفشار پیش رو و همچنین در آسیا برابر رقبای تا بن دندان مسلح به ناکامی استقلال منجر شود. مگر اینکه باشگاه در سکوت کامل خبری درحال جذب یک مهاجم خوب باشد!

استقلال درچند فصل اخیر از نداشتن یک هافبک میانی که توانایی بازیسازی و اداره تیم را داشته باشد لطمه خورده و اغلب نتوانسته اقتدار لازم داشته باشد و بازی های زیبایی به نمایش بگذارد. باتوجه به این موضوع پیش بینی می شد و انتظار می رفت که علاوه بر مهاجم نوک و تمام کننده، هافبک میانی هم یکی از اولین خرید های استقلال و اولویت های نکونام باشد. در این زمینه تا دیروز نام علی کریمی مطرح بود که در نهایت فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه اعلام کرد این انتقال تقریبا منتفی است.

حالا مشخص نیست که برنامه استقلالی ها و شخص نکونام برای برطرف کردن چنین خلاء مهمی در تیمش چیست؟ فعلا که نام هیچ گزینه داخلی و خارجی به گوش نمی رسد. شاید هم نکونام با تمدید قرارداد آرش رضاوند مانند فصل گذشته باز هم می خواهد مسئولیت خط میانی تیمش را به رضاوند امتحان پس داده بسپارد و درطول فسخ مدام نق بزند که هافبک میانی و البته مهاجم گلزن ندارد که نتیجه بگیرد!

نکته عجیب تعد وینگر درخریدها و تمدیدی های استقلال است. خرید جدید خارجی هم نامش مطرح شده یعنی رومئو کاکوتا هم با وجود اینکه اسم بزرگی محسوب می شود، یک وینگر است. درواقع در نقل و انتقالات تابستانی تا به امروز هیچ کدام از دو نقطه ضعف اساسی استقلال برطرف نشده است و همچنان تیم در نقاط حساس و کلیدی کمبود های جدی دارد. شاید هم نکونام می خواهد به همان روش فصل قبل یعنی بازی دفاعی و دادن توپ و میدان به حریف و استفاده از ضد حملات و ارسال های بلند و سانتر از کناره ها و ضربات ایستگاهی به گل برسد که در این شرایط نیاز چندانی به یک هافبک لیدر در میانه میدان و مهاجم فرصت طلبی نیست که بتواند در لابه لای دفاع های حریف توپ ها را به گل تبدیل کند!

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد