//
کدخبر: ۴۶۹۸۴۲ //
سردبیر فرتاک نیوز :

آقای ابراهیمی؛ لطفا نسبت به خواسته‌های بحق شرکت‌های حمل و نقل زنجان بی‌تفاوت نباشید

سردبیر فرتاک نیوز از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خواست که نسبت به خواسته بحق شرکت های حمل و نقل زنجان بی تفاوت نباشد.

آقای ابراهیمی؛ لطفا نسبت به خواسته‌های بحق شرکت‌های حمل و نقل زنجان بی‌تفاوت نباشید

نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز در رابطه با تصمیم مشکل آفرین شرکت چند وجهی لجستیک فولاد خوزستان، خطاب به  مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: آقای ابراهیمی؛ لطفا نسبت به خواسته‌های بحق شرکت‌های حمل و نقل زنجان بی‌تفاوت نباشید  چرا که این امر می‌تواند زمینه‌های فساد را در امر حمل و نقل فراهم نماید.

وی در ادامه افزود: طی چند روز گذشته از سوی شرکت چند وجهی لجستیک فولادخوزستان کمیسیون بارنامه‌های حمل کنسانتره سنگ آهن از زنجان به اهواز از 3 درصد به 5 درصد افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن شرکت‌های فعال در این زمینه کنار گذاشته شده و تنها با یک شرکت قرارداد حمل بار کنسانتره سنگ آهن از زنجان به اهواز منعقد گردیده است که همین موضوع باعث توقف بار از زنجان به اهواز شده است.

سردبیر فرتاک نیوز در ادامه افزود: آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بایستی این موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار بدهد چرا که تداوم توقف حمل بار از زنجان به اهواز آسیب‌هایش بیشتر از این چند درصدی است که دنبال آن می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

 

نادر دارستانی- امین ابراهیمی

نادر دارستانی در ادامه گفت: معلوم نیست مبنای محاسبه این امر چیست و اصلا این موضوع از نظر شرعی و قانونی قابل قبول است که یک شرکت بخواهد این گونه تصمیمی بگیرد؟ آقای ابراهیمی بایستی بداند که تضعیف بخش خصوصی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» است، قابل هضم نیست و در تضاد با فرامین مقام معظم رهبری می‌باشد و امیدواریم ایشان با درایتی که دارند موضوع را بررسی و تصمیم‌های خداپسندانه صادر فرمایند چرا که انحصار حمل بار به یک شرکت و هم چنین افزایش کمیسیون از 3درصد به 5درصد،  زمینه‌های فساد در این حوزه را فراهم خواهد کرد.

سردبیر فرتاک نیوز در پایان صحبت‌های خود گفت: جناب آقای ابراهیمی خوب می‌داند که از 19 درصد بارنامه‌هایی که  به شرکت‌های حمل و نقل تعلق می‌گیرید، 9 درصد آن را سازمان حمل و نقل پایانه‌های استان، نیم درصد بیمه تکمیلی رانندگان و نزدیک به 2/5 درصد مالیات برعملکرد و هزینه‌های خرید شمارش و رهگیری بارنامه است و تنها 7 درصد از آن به شرکت باربری تعلق دارد حال اگر قرار بر این باشد 5 درصد آن را به شرکت فولاد خوزستان برگردانند  دیگر چه چیزی باقی خواهد ماند که بخواهد هزینه هارو پوشش بدهد؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۹۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد