//
کدخبر: ۴۷۴۰۶۳ //

قیمت این خودرو ایرانی سقوط کرد+ جدول

رصد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» در بازار کاهشی 24 میلیونی داشت.

 قیمت این خودرو ایرانی سقوط کرد+ جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خودروهای داخلی و مونتاژی با افت و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند و رکورد کاهش قیمت به «تارا اتوماتV2» رسید و این خودرو افتی 24 میلیون تومانی را تجربه کرد.

از سوی دیگر کاهشی بودن و ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورده که امروز شاهد نوسان رو به بالا در بازار دلار و سایر بازارهای موازی بودیم. اما در حالی که بازار دلار با رشد به استقبال تعطیلات رفت، اما بازار خودرو ترمز رشد قیمت را کشید.

رصد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» در بازار کاهشی 24 میلیونی داشت و «رانا پلاس» و «دنا پلاس6 دنده توربو» هم با کاهشی 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

 

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژوi  207اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

پ«دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 900 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیون تومانی داشت. بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو 207 اتوماتیک TU5P» هم در بازار 861 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 605 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 866 میلیون تومانی قیمت خورد و با کاهش 24 میلیونی رکورد افت قیمت را شکست. «رانا پلاس» هم در بازار 625 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 5 میلیونی تومانی داشت، اما «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاااددد 11

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 705 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد ثبات و افت قیمت بودند، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک‌R اتومات» با کاهش یک میلیونی 530 میلیون تومان شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 409 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 414 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت یک میلیونی داشت. اما «اطلس» هم در بازار 515 میلیون تومانی شد.

 

اقتصاد 11

 
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد