//
کدخبر: ۲۰۹۳۷ //

ترکیب تیم های روحانی و بقایی مشخص شد

درحالی که روز گذشته تکلیف چهره های اصلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری روشن شد، خبرها از کم و کیف شکل گیری ستادهای انتخاباتی این چهره ها کم کم به اوج خود می رسد.

ترکیب تیم های روحانی و بقایی مشخص شد

به گزارش فرتاک نیوز، درحالی که روز گذشته تکلیف چهره های اصلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری روشن شد، خبرها از کم و کیف شکل گیری ستادهای انتخاباتی این چهره ها کم کم به اوج خود می رسد.

 

دراین باره در گزارشی به معرفی مسئولان ستاد انتخاباتی روحانی پرداخت. براساس این گزارش محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، جانشین وی در شورای عالی ایرانیان، شورای عالی فضایی و شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی به عنوان رئیس ستاد مرکزی روحانی انتخاب شده است، او برای فعالیت در این حوزه از سمت خود به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور استعفا داد که در تاریخ 21 فروردین استعفای او پذیرفته شد.

 

محمدعلی نجفی نیز در این تشکیلات وظیفه تنظیم برنامه ها، سیاست های کلان و اتاق فکر را عهده دار است. همچنین مسئول امور استان‌ها مرتضی بانک و معاونت اقشار بر عهده حسن‌یونس ‌سینکی است. از سوی دیگر اشرف بروجردی نیز مسئولیت ستاد زنان روحانی را بر عهده گرفته است. معاونت تبلیغات و اطلاع‌رسانی این ستاد نیز بر عهده وزیر سابق ارشاد، علی جنتی است. فرجی دانا مسئول دانشگاهیان و نوروز زاده مسئول صنعتگران این ستاد هستند. همچنین محمد کبیری به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویان و محسن بیگلر بیگی به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد روحانی مشغول به فعالیت هستند.

 

 

روایت ایلنا از دیدار جمعی از اصلاح طلبان با روحانی

روز گذشته همچنین ایلنا در خبری مدعی شد که برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب با حجت الاسلام روحانی دیدار کردند. در این جلسه که حسین کمالی ، حجت‌الاسلام موسوی لاری و حسین مرعشی به نمایندگی از اصلاح‌طلبان حضور داشتند درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شورای شهر و همچنین نحوه حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی گفت‌وگوهایی صورت گرفت. براساس این خبر، شنیده شده در این جلسه اصلاح‌طلبان خواستار کاندیداتوری اسحاق جهانگیری به عنوان نامزد پوششی در کنار حسن روحانی شده‌اند.

 

 

توضیحات «آشنا» درباره گفتمان تبلیغاتی روحانی

به گزارش جماران، با این حال حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور گفت: روحانی پس از ثبت نام نه فقط برای علامت پیروزی دست راستش را بالا برد بلکه با آغشته کردن دو انگشت، از نماد انتخاباتی دوباره برای ایران رونمایی کرد. وی تأکید کرد: اعتدال اسلامی همواره مبنا و مسیر و مقصد اوست اما در این دوره به چهار ستون سیاست اعتدالی اولویت خواهد داد: آزادی و امنیت ؛ آرامش و پیشرفت.

 

آشنا افزود: «آزادی و امنیت» دو ستون خیمه اعتدال است. او آزادی و امنیت را «همه‌جانبه و فراگیر» می‌خواهد. همه‌جانبه به این معنا که آزادی و امنیت را در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دنبال می‌کند؛ و فراگیر از آن جهت که آزادی و امنیت را برای همه ایرانیان در هر جایی از این سرزمین یا خارج آن فراهم می کند.

 

 

انتقاد تسنیم از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی روزنامه ایران

روز گذشته همچنین تسنیم در گزارشی انتقادی با اشاره به صفحه اول روزنامه ایران نوشت: «علیرغم آنکه حجت‌الاسلام حسن روحانی و دیگر مقامات دولتی دیگران را نسبت به استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات انتخاباتی نهی کرده و به درستی بر غیرقانونی بودن آن تاکید داشته‌اند، روزنامه‌های اصلاح‌طلب حامی دولت و دولتی بدون توجه به عدم شروع زمان قانونی تبلیغات و با اموال مسلم عمومی متعلق به بیت‌المال تیتر یک خود را به تبلیغ حجت‌الاسلام روحانی اختصاص دادند.»

 

 

معرفی اعضای ستاد انتخاباتی حمید بقایی

همچنین به گزارش ایلنا، اسامی اعضای ستاد مرکزی حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز به شرح زیر اعلام شد: عبدالرضا شیخ الاسلامی، رئیس ستاد، سید حسن موسوی، قائم مقام ستاد، علی ذبیحی، معاون امور استانها، مرتضی تمدن، معاون هماهنگی و علی اکبر جوانفکر، معاون اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد.

 

 

جبهه پایداری: فتنه و انحراف را دو لبه یک قیچی می دانیم

جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز با صدور اولین اطلاعیه انتخاباتی خود تأکید کرد: از جمله تهدیداتی که اکنون متوجه فضای انتخابات در کشور شده است، حضور جریاناتی با التقاط گفتمانی است. برخی از آنها همانند گفتمان دولت فعلی است که این نوع تفکرشان موجب شده دولت به جای استفاده از توانایی های داخلی کشور جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، با عمل به الگو های وارداتی و التقاطی، در جهت جلب رضایت کدخدا باشند و برخی دیگر هم به دنبال چند پاره نمودن جامعه و ایجاد تشتت و تفرقه در صفوف مردم هستند و ما هردوی این جریانات را همانند جریانات فتنه و انحراف، به مثابه دو لبه یک قیچی می دانیم.

 

در این بیانیه آمده است: عدم توجه به توصیه داهیانه رهبر معظم انقلاب به برخی کاندیداها و تحذیر آنان از ورود به فضای انتخاباتی در همین چارچوب قابل ارزیابی است چرا که آنها با سیاسی کاری تلاش دارند افکار عمومی را دچار سردرگمی و التهاب و تفرقه نمایند. جبهه پایداری ضمن مخالفت صریح با اینگونه اقدامات، از این افراد می خواهد که تا دیر نشده توصیه رهبری انقلاب را نصب العین خود قرار داده و همچون ملت شریف و ولایتمدار ایران، با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، خود را تحت خیمه ولایت قرار دهند که در غیر این صورت دچار خسران مبین در دنیا و آخرت خواهند شد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان