//
کدخبر: ۴۶۳۳۴۹ //
رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در کرمانشاه:

دکتر"قالیباف" قدرت حل مسائل و ارائه برنامه‌های تحول‌آفرین با قابلیت اجرایی را دارد

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در کرمانشاه گفت: دکتر"قالیباف" برای مدیریت کشور، قدرت حل مسائل و ارائه برنامه‌های تحول‌آفرین با قابلیت اجرایی را دارد.

 دکتر"قالیباف" قدرت حل مسائل و ارائه برنامه‌های تحول‌آفرین با قابلیت اجرایی را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف عصر امروز (۲۹خرداد) در کرمانشاه افتتاح شد.

"سید احمد صفوی" رئیس ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت و نماد مردم سالاری دینی است و حق و تکلیفی است که براساس آن ویژگی‌های شهروندی تحقق می‌یابد و احساس بودن و هویت داشتن را به هر انسانی می‌بخشد و نگاهی به برنامه آرمانی آینده برای سعادت بیشتر هر جامعه دارد.

وی دو مقوله مهم انتخابات به عنوان تکلیف شرعی را تصمیم برای حضور و انتخاب اصلح دانست و افزود:برای پیشرفت و رعایت عدالت باید کسی را انتخاب کرد که متناسب با این جایگاه باشد و کارنامه اجرایی خوبی در حوزه‌های مختلف داشته باشد تا بتواند ارکان کشور را در حوزه‌های متفاوت مدیریت نماید.

 رئیس ستاد دکتر قالیباف در کرمانشاه گفت: مدیریت کشور در حوزه‌های مختلف نیازمند تجربه کارآمد و کارنامه موفق است و دکتر قالیباف در این زمینه کارنامه درخشانی دارد و با تحول‌آفرینی و تعامل‌گرایی خود می‌تواند نقش مهمی به عنوان رئیس قوه مجریه در اداره کشور داشته باشد.

ستاد محمدباقر قالیباف در کرمانشاه

 وی گفت: دکتر قالیباف پیام خدمتگزاری علمی و عملی و خدمتگزاری انقلابی را به جامعه منتقل کرده و با معیارهای مقام معظم رهبری که فرمودند رئیس جمهور باید فعال،پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد هماهنگی دارد.

 صفوی اضافه کرد: امروز نظر مردم و صاحب‌نظران بر این است که کسی باید در حوزه‌های کلان کشور مدیریت کند که قدرت حل مسائل و ارائه برنامه‌های تحول‌آفرین با قابلیت اجرایی را داشته باشد و دکتر محمدباقر قالیباف تمامی ویژگی‌های حکمرانی را دارد و شایسته این جایگاه است.

 به گفته وی همه مردم وظیفه دارند با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای‌،  انتخاب اصلح را مدنظر قرار داده و برای رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مهمی را بردارند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان