//
کدخبر: ۴۶۴۶۷۰ //
دادستان کرمانشاه:

طرفداران نامزدها پس از انتخابات از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند

دادستان کرمانشاه در ستاد انتخابات استان گفت:طرفداران نامزدها پس از اتمام انتخابات از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.

طرفداران نامزدها پس از انتخابات از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 "حمیدرضا کریمی" دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش بر اساس قانون باید ظرف مدت ۵۰ روز نسبت به انتخاب رئیس جمهور اقدام‌ می‌شد، که در این زمینه ظرف مدت چهل روز این انتخابات شکل گرفت.

وی افزود: بر‌‌اساس وظایف قانونی دستگاه قضا ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و شعبه ویژه در دادسرا و محاکم‌ تجدید‌نظر استان تشکیل شد و فضای واقعی و فضای مجازی توسط ضابطین رصد شد.

 به گفته دادستان کرمانشاه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در حال انجام است تاکنون‌ حتی، یک مورد تخلف در فضای واقعی اعلام نشده است ولی تخلفاتی که در فضای مجازی شکل گرفته که پلیس فتا با آنان برخورد کرده و تعهداتی نیز در این زمینه گرفته شده است.

کریمی در ادامه از طرفداران کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست کرد: در صورت انتخاب هر یک از نامزدها،طرفداران آنها احترام افراد را نگه‌ دارند و از رفتارهای هیجانی پرهیز نمایند تا فضای آرامی را در استان رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته آینده در کشور برگزار می‌شود از دو عزیزی که احتمالا به دور دوم انتخابات خواهند رفت هم تقاضا داریم رعایت احترام را در نظر داشته باشند.

 دادستان کرمانشاه در پایان اضافه کرد: هر چه حضور مردم گسترده‌تر باشد قدرت نظام جمهوری اسلامی در مجامع سیاسی بیشتر دیده خواهد  شد پس مردم باید دین خود را به این نظام و انقلاب ادا نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان