//
کدخبر: ۲۳۰۵۷۵ //

آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای بخش مرکزی چرداول مختل است/ مخابرات مشکل را حل نکرد

آنتن دهی ضعیف، قطعی، و نبود اینترنت مناسب همراه در روستاهای بخش مرکزی چرداول معضلی است، که گلایه بیشتر مردم در سطح این مناطق را در پی داشته و تابحال شرکت مخابرات استان هیچگونه اقدامی برای حل مشکل ارتباطی دراین روستاها انجام نداده است.

آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای بخش مرکزی چرداول  مختل است/ مخابرات مشکل را حل نکرد

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام ، با توجه به عصر ارتباطات و نیاز مبرم مردم به تلفن همراه و تحت پوشش قرار گرفتن در این شبکه، آنتن دهی ضعیف، قطعی، و نبود اینترنت همراه دربیشتر روستاهای بخش مرکزی  است، که گلایه بیشتر مردم در سطح این مناطق را در پی داشته است.

عبد الصاحب مراد نژادی  از ساکنین روستاهای  پشته  با اشاره به آنتن دهی بسیار ضعیف همراه اول در سطح این روستا گفت: بیشتر ساکنین روستای پشته از تماس‌های ضروری خود در این روستا محرومند، به طوری که مردم روستا بیشتر اوقات برای رفع این مشکل بالجبار به ارتفاعات روستا و پشت بام‎های منازل خود می روند ، که این موضوع علاوه بر خطر آفرین بودن، تماس مطلوبی را نیز برای اهالی به همراه ندارد.

محمدی یکی دیگر از اهالی روستای پشته میوله بخش مرکزی  نیز در رابطه با وضعیت نامناسب آنتن دهی همراه اول در این روستا به خبرنگار ما گفت: چند  سال است که حضوری وغیر حضوری مشکل آنتن دهی تلفن همراه  در منازل این  روستاها را منعکس کردیم، اما متاسفانه جهت رفع این مشکل تا کنون هیچ اقدام موثری از سوی مسئولین مخابرات انجام نشده است.

بخشدار مرکزی چرداول در خصوص مشکلات آنتن دهی شبکه تلفن همراه در  روستاهای پشته کل کل ،میوله و امرز  بخش مرکزی در گفتگو با فرتاک  اظهار کرد: متأسفانه خطوط تلفن همراه در این  روستاها مدتها ست ،  قطع و وصل می شوند وبارهاست  برای حل این مشکل مهم گزارشاتی را به مراجع مربوطه  ارائه دادیم ولی تا بحال هیچ اقدامی اساسی صورت نگرفته است.

 

بخشدار مرکزی  ادامه داد: با وجود جلسات مکرر مردم این روستاها  وتأکید بسیار استاندار ایلام  در قالب مصوبه ، ولی هنوز  هیچ اقدامی از سوی مخابرات انجام نشده و هروز شاهد مشکلات مردم این روستاها در زمینه آنتن دهی تلفن همراه هستیم .

او با اشاره به پیگیری های  مستقیم از طریق مدیرکل مخابرات استان  گفت:  چه توسط فرماندار محترم  وخودم شخصا بارها مراجعه حضوری به این اداره کل، واحد ارتباطات سیار و اداره کل ارتباطات و فناوری ایلام داشتم؛ نامه نگاری ها و پیگیری های همسو نیز انجام شده ولی هیچ کدام برای رفع مشکلات اثربخش نبوده است 

رستم نیا  گفت: مسئولان مخابرات فقط با ابلاغ نامه اعلام می کنند که مشکل حل شده در حالی که هنوز در زمینه آنتن دهی واینترنت همراه مشکلات لاینحلی در مناطقی از بخش مرکزی داریم علیرغم پیگیری مکرر هیچ راهکاری برای حل آنتن دهی ارایه نگردیده است. 

بخشدار مرکزی با اشاره به اینکه در ایام بارانی ارتباط این  روستاها بطور کامل قطع می شود گفت : وقتی این  بخش مناطق کوهستانی و عشایری بسیاری دارد، موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد ولی متأسفانه مخابرات آن طور که باید کار کرده و مشکلات را حل کند، اصلا ورود نداشته و حل نکرده است.

گفتنی است  سالهاست که مردم  روستاهای بخش مرکزی فاقد آنتن دهی مناسب بوده و شرکت مخابرات استان هیچگونه اقدامی برای حل این خواسته بحق مردم انجام نداده اند. 

گزارش ؛ ایرج فریادیان 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد