//
کدخبر: ۴۷۳۵۲۳ //

درهفته دولت دو محور پروژه شرکت شهرک های صنعتی دردهلران کلنگ زنی شد

در ششمین روز از هفته دولت؛ دو محور پروژه شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال درشهرستان دهلران کلنگ زنی شد

درهفته دولت دو محور  پروژه شرکت شهرک های صنعتی دردهلران کلنگ زنی شد

به گزارش فرتاک نیوز ،امروز چهارشنبه و در ششمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر چراغی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای  اسلامی ،دکتر حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ،دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و دکتر ناصری مدیر عامل  شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  دو محور پروژه شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام در شهرستان دهلران کلنگ زنی شد.

علی نادری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام در حاشیه این آیین گفت: این نوع پروژه‌ها معمولاً به منظور بهبود زیرساخت‌های صنعتی و تأمین انرژی مورد نیاز برای واحدهای تولیدی انجام می‌شوند.

 وی افزود :اجرای چنین پروژهای می‌تواند به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه کمک کند که در  این راستا کلنگ تامین زیر ساخت برق ناحیه پایین دستی صنایع پتروشیمی دهلران و عملیات اجرایی فاز اول ناحیه صنعتی موسیان به زمین زده شد.

علی نادری گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه عمرانی مبلغ ۹۳۰ میلیارد ریال  اعتبار مورد نیاز است که  تا کنون مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال برای این دو پروژه هزینه شده   است.

مدیرشرکت شهرکهای صنعتی استان ضمن تقدیر از حمایت های استاندارمحترم استان ایلام و نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت های بی دریغ از حوزه صنعت و به ویژه اشتغال زایی در این حوزه  عنوان کرد: میزان اشتغالزایی در حین اجرای این پروژه ها نیز بیش از  ۴٠ نفر می باشد.

   

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد