//
کدخبر: ۴۱۸۷۷۶ //

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا با دستکم ۳ کشته

در ادامه تیراندازی‌های کور در ایالات متحده که امسال از ۴۶۰ مورد گذشته، تیراندازی در جنوب کالیفرنیا، جان دستکم سه نفر را گرفت و شش نفر را زخمی کرد.

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا با دستکم 3 کشته
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه تیراندازی‌های کور در ایالات متحده که امسال از ۴۶۰ مورد گذشته، تیراندازی در کافه‌‌ای در جنوب کالیفرنیا، جان دستکم سه نفر را گرفت و شش نفر را زخمی کرد. 

به گزارش شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان»، معاون کلانتر «اورنج کانتی» ایالت کالیفرنیا گفت مهاجم که گمان می‌رود مامور بازنشسته اجرای قانون باشد، در صحنه این حادثه که ساعت هفت عصر چهارشنبه (به وقت محلی) رخ داد، کشته شد. 

به گزارش مرکز «آرشیو خشونت‌های مسلحانه» آمریکا، ایالات متحده در سال جاری دستکم ۴۶۵ تیراندازی جمعی را شاهد بوده است.

طبق اعلام رئیس اداره آتش‌نشانی اورنج کانتی، از شش زخمی منتقل شده به بیمارستان، پنج نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است و چهار نفر وضعیت باثباتی دارند. 

در هفته‌های اخیر به ویژه بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا (چهارم ژوئیه، ۱۳ تیر)، افراد زیادی در تیراندازی‌ها در این کشور جان خود را از دست داده یا زخمی شده‌اند. همچنین در بحبوحه تعطیلات روز استقلال آمریکا، دست‌کم ۱۰ نفر در تیراندازی‌های کور در مناطق مختلف این کشور جان باختند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

خشو‌نت‌های مسلحانه در طول این تعطیلات به حدی بود که «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور را به واکنش واداشت. با این حال، جمهوری‌خواهان کنگره به طور عمومی تلاش‌ها برای اصلاح قوانین مرتبط با مالکیت و حمل سلاح را مسدود کرده و مخالف تلاش بایدن برای بازگرداندن ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد