//
کدخبر: ۴۵۷۹۱۹ //
رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران:

هیچ مشکل امنیتی در جابه جایی صندوق های رای پایتخت نداشتیم

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه روند انتخابات استان با امنیت کامل در حال برگزاری است گفت: هیچ مشکل امنیتی در جابه جایی صندوق های رای پایتخت نداشتیم.

هیچ مشکل امنیتی در جابه جایی صندوق های رای پایتخت نداشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن نایبی پیش از ظهر جمعه در حاشیه حضور در ستاد انتخابات استان تهران، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که با همه تلاش‌های صورت گرفته و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، توانستیم فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین آغاز کنیم.

نایبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مرحله اول ۱۴ نماینده انتخاب و به مجلس راه یافتند و در مرحله دوم که از هشت صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده است، نیز ۱۶ نماینده دیگر توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به تغییر محسوس انتخابات این دوره با دوره‌های قبل گفت: خوشبختانه در دوره دوم انتخابات حوزه تهران، این حماسه به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

نایبی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک حوزه تهران تمام تمهیدات امنیتی توسط ستاد امنیتی اتخاذ شده است، عنوان کرد: خوشبختانه صندوق‌های الکترونیک در امنیت کامل جابه جا و تحویل شعب شدند.

وی با بیان این که صندوق‌ها به صورت آفلاین استفاده می‌شوند، افزود: پس از پایان رأی گیری اطلاعات از صندوق‌ها اخذ می‌شود و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که اصل محرمانگی رأی رعایت و هیچ کسی از آرا مطلع نخواهد بود.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه تهران ۱۲ هزار و ۳۰۸ شعبه داریم و برای سهولت در امر رأی دهی ۱۶ هزار و ۳۵۴ دستگاه در این حوزه‌های انتخابیه مستقر شده است.

نایبی با بیان این که در حوزه انتخابیه ورامین نیز رقابت بین دو کاندیدا در جریان است است که انتخابات در این حوزه به صورت سنتی و به روش گذشته انجام می‌شود گفت: شایان ذکر است که بگوییم احراز هویت انتخابات در هر دو حوزه به صورت بر خط انجام شده است و مردم می‌توانند با استفاده از پنج مدرک شناسایی رأی بدهند.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران عنوان کرد: تمام تمهیدات امنیتی برای برگزاری امن انتخابات اندیشیده شده و هیچ مشکل خاصی در این خصوص تاکنون نداشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان