//
کدخبر: ۴۶۵۲۴۱ //

طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه اجرایی می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه خبر داد .

طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز در کرمانشاه اجرایی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز مدت 48 ساعت و در روزهای 12 و 13 تیر اجرا خواهد شد .

وی ادامه داد: متأسفانه تعداد معدودی از رانندگان، خیابان را برای  شهروندان ناایمن و با انجام حرکات مخاطره آمیز امنیت ترافیکی سایرین را مختل می کنند .

سرهنگ حیدری تصریح کرد: خودروهای متخلف در اجرای این طرح ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده متخلف، براساس قانون و طی هماهنگی با مقام قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند .

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر تخلفات حادثه ساز  20 گانه نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت بصورت مارپیچ، حرکات نمایشی، ورود ممنوع، حرکت خلاف جهت و ... صحبت کردن با تلفن همراه نیز به علت سهم زیاد آن در وقوع تصادفات مشمول اجرای طرح می شود .

وی بیان داشت: برخورد با تخلفاتی نظیر عدم استفاده رانندگان و سرنشینان از کمربند ایمنی نیز بصورت ویژه در این طرح مورد توجه قرار می گیرد .

سرهنگ حیدری تاکید کرد: همکاران ما در پلیس راهور با استفاده از تجهیزات کنترل هوشمند، بصورت کاملا جدی بر رفتار ترافیکی رانندگان نظارت داشته و با افرادی که با انجام تخلفات رانندگی حادثه ساز انضباط و امنیت ترافیکی شهروندان را به مخاطره می اندازند قاطعانه برخورد می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان