//
کدخبر: ۴۶۸۳۷۲ //

پسر ۱۷ ساله دستور قتل پدر بدرفتارش را صادر کرد

پسر و مادری که با همدستی دوست‌ پدر جنایت از پیش طراحی شده را مرتکب شده بودند و بعد جسد پدر را در جاده چالوس رها کرده و متواری شده بودند با تلاش کارآگاهان جنایی البرز شناسایی ودستگیر شدند.

پسر 17 ساله دستور قتل پدر بدرفتارش را صادر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از اوایل تیر ماه سال جاری در جریان کشف جسد یک  مرد در جاده چالوس شروع شد خیلی زود بازپرس کشیک قتل از دادسرای جنایی کرج در محل کشف جسد حضور یافت و درنخستین گام دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود. اما بررسی های اولیه نشان می‌داد که مقتول براثر شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده است.

بازپرس عنبری درادامه با بررسی میدانی از صحنه کشف قتل در فرضیه اولیه موضوع جابجایی جسد از مکان دیگر را مطرح کرد آنگاه با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان جنایی برای کشف این جنایت خونین هویت اورا پیدا کرده و در تحقیقات دریافتند خانواده مقتول چندان از مرگ پدر شوکه نشدند همین عکس العمل کافی بود که کا آگاهان زبر دست دایره مبارزه با جرائم جنایی بار دیگر پسر وهمسر مقتول را تحت بازجویی قرار دهند که در ادامه تحقیقات سرانجام پسر جوان لب به اعتراف گشود در حالی که اعترافات پسر خانواده درحال بررسی بود کارآگاهان متوجه شدند که در این جنایت خونین فرد غریبه دیگری که از دوستان مقتول بوده در ارتباط است بنابراین این فرد نیز بلافاصله بازداشت شد .

همسر مقتول در اظهاراتش مدعی شد که شوهرم به خاطر مصرف هروئین وشیشه دیگر شرایط عادی نداشت و در این چند سال اخیر به بهانه های مختلف مرا کتک میزد و وسایل خانه را به خاطر مواد میفروخت. ازاین رفتارهای او خسته شده بودم دوست همسرم که ارتباط خوبی با پسرم داشت و بعدها از من قول ازدواج گرفته بود هر 3 تصمیم گرفتیم شوهر معتادم را به قتل برسانیم  دوست شوهرم اسلحه داشت که باهم نقشه قتل شوهرم را اجرایی کردیم.

 اما ماجرا چگونه لو رفت

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مقتول اهل یکی از شهرستان های غربی کشور بوده و با خانواده خود در شهرستان کرج زندگی می نماید و به گفته برادر مقتول وی چند روز قبل به همراه پسر 17 ساله اش به محل تولد خود رفته و  از آنجا به همراه دوستشان قصد برگشت به کرج را داشته اند.  دیگر خبری از بازگشت برادرش پس از مسافرت نداشته و همین موضوع ظن کارآگاهان را به سمت پسرش بیشتر کرد. 

 در بازجویی های دقیق صورت گرفته از پسر 17 ساله مقتول وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل هولناک پدرش با همدستی مادر و دوست پدرش اعتراف کرد. 

متهم در اظهارات خود گفت بعد از بازگشت از مسافرت من و دوست پدرم در ماشین بودیم که دوست پدرم با شلیک 2 گلوله به سر پدرم او را به قتل رساند و پس از آن تصمیم گرفتیم جسد را در جاده کرج چالوس رها کنیم. 

براس این گزارش  متهمان با قرار بازداشت موقت جهت سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات بیشتر قتل در اختیار کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد