//
کدخبر: ۴۷۱۲۰۱ //

راز زن زنجیرشده در جنگل هند: اعترافات گیج‌کننده و ابهام درخصوص حقیقت پشت پرده

در حادثه‌ای عجیب و جنجالی، چندی پیش پلیس هند اعلام کرد که لالیتا کای، زن ۵۰ ساله آمریکایی‌تبار را در حالی که با زنجیر به یک درخت در جنگل بسته شده بود تا از گرسنگی بمیرد، پیدا کرده است.

راز زن زنجیرشده در جنگل هند:  اعترافات گیج‌کننده و ابهام درخصوص حقیقت پشت پرده
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه NDTV هند طی خبری در این رابطه اعلام کرد، لالیتا کای در حالی در جنگل‌های منطقه سندودورج در ایالت ماهراشترا پیدا شد که در آستانه مرگ قرار داشت و به پوست و استخوان تبدیل شده بود.

پلیس هند در این رابطه اعلام کرد، جسد نیمه‌جان این زن بعد از آنکه صدای ناله‌های خفیفی در دل جنگل شنیده می‌شد، توسط یک چوپان پیدا شد.

این چوپان محلی صدای ناله لالیتا کای را می‌شنود و منجر به نجات این زن از مرگ حتمی می‌شود. پای این زن، که به شدت بدنش بی‌آب شده و چندین روز بوده غذا نخورده، در اثر زنجیر ورم کرده بود. این زن حرف هم نمی‌توانست بزند.

 

این زن بعد از آنکه کمی توان خود را باز یافت اعلام کرد، شوهرش او را ۴۰ روز قبل در جنگل به درخت بسته تا از گرسنگی بمیرد.

ویدیوی منتشرشده از این زن که در یک بیمارستان بستری شده نشان می‌دهد که او مقدار زیادی از وزنش را از دست داده و قادر به سخن گفتن نیست و تلاش می‌کند با نوشتن با دیگران ارتباط برقرار کند.

220-145448-214-163108-secret-mysterious-american-beauty-2

بر اساس این گزارش، او که در این مدت فقط آب باران می‌خورد، با دشواری چند کلمه به زبان انگلیسی نوشته و اعلام کرده ۴۰ روز کامل بدون غذا در جنگل بوده و شوهرش او را به یک درخت زنجیر کرده بود.

پزشکان اعلام می‌کنند که این زن مشکلات روانی هم داشته و امکان تایید یا تکذیب سخنانش در حال حاضر وجود ندارد.

 

با این حال، پلیس تاکید کرد پرونده‌ای را در این زمینه گشوده و شوهر سابقش را که نامش اعلام نشده به اتهام تلاش برای قتل تحت تعقیب قرار داده است.پلیس همچنین اعلام کرد گذرنامه این زن را با ویزایی که مدت‌ها از اعتبار آن گذشته در وسایلش پیدا کرده است و تحقیقات اولیه نشان می‌دهند که او از ۱۰ سال پیش در هند اقامت داشته است.

پلیس برای آزاد کردن زن مجبور شد درخت را قطع کند و قفل زنجیر را هم بشکند.

اما وقتی لالیتا به پلیس اعتراف کرد که شوهر ندارد و خود را به درخت بسته است، ماجرا به شکل غیرمنتظره‌ای رقم خورد.

پلیس فاش کرد که لالیتا در زمان پیدا شدنش یک گوشی هوشمند، یک تبلت و حدود ۳۷۰ دلار به ارز محلی در اختیار داشت.

پرسش‌ها درباره انگیزه‌ واقعی لالیتا برای این اقدام همچنان مبهم است و این حادثه واکنش گسترده‌ای را در سراسر جهان برانگیخته است.

هنوز مشخص نیست چه چیزی باعث شد لالیتا ادعای این داستان را داشته باشد و در چنین شرایط سختی به تنهایی زندگی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد