//
کدخبر: ۴۷۳۷۹۱ //

ماجرای قتل وحشتناک داماد توسط برادرزن اش

مردی که شوهر خواهر خود را به هواخواهی از خواهرش به قتل رسانده است در آستانه اجرای حکم قصاص قرار گرفت.

ماجرای قتل وحشتناک داماد توسط برادرزن اش
به گزارش فرتاک نیوز،

نام این مرد که هم اکنون فاصله زیادی با چوبه ندارد، ساعت چهار صبح یکی از روزهای آبان سال 1400 در پرونده‌ مربوط به قتل در شعبه دوم بازپرس امور دادسرای جنایی تهران ثبت شد. آن روز به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع داده شد مرد میانسالی در خانه‌اش در جنوب تهران زخمی و با جراحات ناشی از ضربه‌های چاقو و قمه به بیمارستان برده شده و در آنجا فوت کرده است.

با شروع تحقیقات جنایی از همسر مقتول، این زن گفت: من و شوهرم با هم اختلاف و درگیری داشتیم. برادرم به نام فرهاد متوجه ماجرا شده بود و آن شب با دو نفر از دوستانش به خانه ما آمد و با شوهرم دعوایش شد. برادرم به هواخواهی از من با شوهرم درگیر شد و او را زخمی کرد. چهار نفری شوهرم را به بیمارستان بردیم و آنها فرار کردند.

در ادامه تحقیقات پلیس دنبال متهمان بود و در نهایت چند روز بعد آنها دستگیر شدند. برادرزن مقتول و دو نفر از دوستانش به اتهام خود اعتراف کردند.فرهاد گفت: خواهرم از مدت‌ها قبل با شوهرش اختلاف و درگیری داشت. شب حادثه خواهرم دوباره تلفن کرد و گفت با شوهرش دعوا کرده است. خیلی ناراحت بود. من هم عصبانی شدم و به همراه دوستانم راهی خانه خواهرم شدیم. وقتی به آنجا رسیدیم دامادمان همچنان با خواهرم درگیر بود و من از دیدن این صحنه عصبانی شدم و با قمه‌ای که مال خود مقتول بود به او چند ضربه زدم و فرار کردم. پس از آن سرگردان بودیم تا اینکه دستگیر شدیم.

با اعتراف فرهاد و دو همدستش تحقیقات ادامه یافت و در پایان تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 10 کیفری یک استان تهران ارجاع شد. اولیای دم که دختر و والدین مقتول بودند درخواست قصاص کردند. در پایان محاکمه برادرزن و دو دوستش، فرهاد حکم قصاص گرفت و دو متهم دیگر هر کدام 10 سال حبس محکوم شدند. پس از آن پرونده در شعبه 48 دیوان عالی کشور بررس و آرای صادره تایید شد تا برای اجرای حکم به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارجاع شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد