//
کدخبر: ۴۳۱۴۸۷ //

مجموعه جدید لباس‌های عروس ژرژ هوبیکا؛ هنوز زمان پوشاندن شانه‌ها نرسیده است| جدیدترین مدل های لباس عروس

جدیدترین تغییرات لباس‌های عروس پاریسی در مجموعه پاییزه ۲۰۲۴ ژرژ هوبیکا به‌نمایش درآمده است

مجموعه جدید لباس‌های عروس ژرژ هوبیکا؛ هنوز زمان پوشاندن شانه‌ها نرسیده است| جدیدترین مدل های لباس عروس
به گزارش فرتاک نیوز،

ژرژ هوبیکا، خانه مد فاخر فرانسوی باریشه‌های عمیق لبنانی، مجموعه لباس‌های عروس پاییز ۲۰۲۴ خود را معرفی کرد.

در این فصل، ژرژ هوبیکا (جورج حدیقه)، طراح مشهور لبنانی، مجموعه‌ای خیره‌کننده از لباس‌های عروس و ازدواج را با الهام از زیبایی قدرتمند طبیعت به نمایش گذاشته است: از بازآفرینی مدل‌های کلاسیک گرفته تا خلق نمونه‌های مدرن، پیراهن‌هایی پرنقش‌ونگار و جزئیات.

۱۷ لباس عروس و دو دست کت‌شلوار سفید داماد در این مجموعه، تلفیقی از پارچه‌های ملیله و مرواریددوزی‌شده است با تورهای ظریف الهام‌گرفته از کل ادریسی.

مدل لباس عروس  هوبیکا (2)

 یک لباس آستین‌افتاده از پارچه تک‌رنگ بدون نقش در این مجموعه، نماینده خیاطی ظریف و استادانه این خانه مد در روی هم گذاشتن لایه‌های پارچه و نشان دادن چین‌و‌شکن آن است. جز یک دامن پف‌دار توری کلاسیک و دو مدل دامن کوتاه، بقیه پیراهن‌های عروس همچنان موج «دامن رها و افتاده بلند» این سال‌ها را حفظ کرده‌اند.

مدل لباس عروس  هوبیکا (3)

مجموعه جدید جورج هوبیکا به ما می‌گوید که هنوز زمان پوشاندن شانه‌ها نرسیده است و برای جواهرات عروس، باید همچنان جویای نمونه‌های پرجلوه‌ای باشیم که با مدل‌های نیم‌آستین یا بدون آستین این روزها تناسب داشته باشد.

رنگ پارچه لباس عروس در مجموعه هوبیکا از سفید فاصله گرفت و چنانکه خود طراح توصیف می‌کند، «نمایانگر تلالو خورشید بر روی یخچال‌های طبیعی» است.

هوبیکا رنگ‌های این مجموعه را از «شفق شمالی» الهام گرفته و ترکیبی از قاقم قطبی، بژ و صورتی را با کریستال و ملیله‌های درخشان، توردوزی‌های ظریف و مرواریدهای چشم‌گیر ارائه کرده است.

شنل بلند گلدوزی‌شده بخش ثابتی از این مجموعه است، اما در کنار آن، سربند سنگ‌دوزی‌شده هم دیده می‌شود که مانند کلاهی جواهرنشان، با پیش‌سینه‌های پرکار پیراهن‌ها و گوشواره‌های بزرگ کریستال هماهنگ شده است.

BRIDAL-714x1024

[image] - 9236365

[image] - 6597836

[image] - 6498797

[image] - 4315291

نمونه دیگری از این کلاه کریستال به صورت نیم‌تاجی عقب‌رفته با یک تور کوتاه، در لباسی با حریر لَخت و پیش‌سینه چپ‌وراستی سنگ‌دوزی‌شده، ظاهری باستانی و بی‌زمان به عروس می‌دهد. هوبیکا این ظاهر را بدون جواهرات روی صحنه برد تا سادگی رویایی لباس، تحت‌تاثیر زیورآلات قرار نگیرد.

لباس عروس ژرژ هوبیکا

[image] - 8754333

[image] - 3349529

[image] - 4371841

آرایش و مدل موی عروس‌ها در این مجموعه، ساده انتخاب شده بود و همه در خدمت نشان دادن لباس و برهنگی شانه‌ها، روی سر بالابرده و بسته‌شده بودند.

مدل لباس عروس  هوبیکا (5)

دو ظاهر مردانه نباتی و آبی در این مجموعه، تزئینات مروارید روی خود دارند. مدل آبی با ردیف‌های مروارید آسمانی روی یقه، ظاهر تک‌رنگ شیک و حال‌وهوایی سرخوشانه به داماد می‌دهد، و ظاهر دیگر با مرواریدهایی که همه جای کت‌وشلوار پخش ‌شده‌اند، جوان‌پسند است.

اگرچه این مجموعه شباهت‌هایی به مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۴ دارد، طراحی و سبک منحصربه‌فرد هوبیکا در خلق لباس عروس، هویتی جدا از مجموعه لباس‌های شب و مجلسی به آن می‌دهد.

مدل لباس عروس  هوبیکا (1)

این خانه مد برای نمایش جدیدترین مجموعه زنانه بهار/تابستان خود که تجلی الهه عشق و زیبایی بود، یا آفرودیت؛ چنانکه در اساطیر یونانی شناخته می‌شود، به زادگاه موسسانش، لبنان، بازگشت تا مجموعه خود را در معبد تاریخی بعلبک به نمایش بگذارد. اما لباس‌های عروس هوبیکا با نشانه‌های پاریسی خود، نمی‌توانستند جایی بهتر از سالن پامپادور هتل موریس پاریس برای عکاسی پیدا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد