//
کدخبر: ۴۴۴۱۷۸ //

هفته مد فاخر پاریس؛ لباس‌عروس‌های بدن‌نما همچنان پرطرفدارند+ تصاویر

سبک پاریسی همیشه منبع الهام برای عروس‌هایی است که به دنبال شیک‌ترین لباس‌ها هستند

هفته مد فاخر پاریس؛ لباس‌عروس‌های بدن‌نما همچنان پرطرفدارند+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

برای بررسی بهترین طرح‌های الهام‌بخش لباس‌عروس، کار را به هفته مد پاریس بسپارید! آنچه طراحان در طول هفته گذشته در شهر نور انجام دادند و مدرن‌ترین طرح‌هایشان را در قالب لباس‌های فاخر و دست‌دوز پیش چشم ما و مهمان‌هایی همچون زندایا، کایلی جنر و جنیفر لوپز روانه سکوهای نمایش کردند تا همگی بالاترین سطح مهارت‌های مد را شاهد باشیم.

البته که همه نمی‌توانند برای روز عروسی‌شان یک لباس مجلسی در سطح «فاخر» یا همان «اوت کوتور» بخرند، اما این بدان معنا نیست که این لباس‌ها نمی‌تواند الهام‌بخش آن‌ها باشند. بنابراین برای عروس‌های شیک‌پوش چه زمانی بهتر از هفته مد فاخر پاریس که خود را در این دست لباس‌ها تصور کنند؛ از لباس‌هایی غیرمتعارف‌تر گرفته تا لباس‌‌شب‌های شیک با پارچه‌های لغزان که پوشیدن هر یک از آن‌ها لباس‌عروس را هم مانند جشن عروسی به‌یادماندنی خواهد کرد.

در بررسی مدل‌های لباس عروس از خانه‌‌مدهای فاخر در فصل گذشته به این نکته اشاره کردیم که در خانه‌مدهایی مانند جورج حوبیکا (جورج حبیقه) هنوز زمان پوشاندن شانه‌ها نرسیده است و برای جواهرات عروس هم باید همچنان جویای نمونه‌های پرجلوه‌ای باشیم که با مدل‌های نیم‌آستین یا بدون آستین این روزها تناسب داشته باشد.

در مجموعه حوبیکا، رنگ پارچه لباس‌عروس از سفید فاصله گرفته و چنانکه خود طراح توصیف می‌کند، «نمایانگر تلالو خورشید بر یخچال‌های طبیعی»است.

سریال‌های تلویزیونی هم امسال روی مد لباس‌عروس تاثیر داشتند. سریال «بریجرتون» رنگ و نور و زیبایی را در ترکیبی از داستان‌های دنیای پریان و یک بریتانیای تخیلی به ما نشان داد. علاوه بر لباس‌های فاخر مجلس رقص و مهمانی که مدل پیراهن‌های «داستان‌های جین آستین» و دوره «نیابت سلطنت» بریتانیا را به سکوهای نمایش مد آوردند، در هر فصل از این سریال، عروسی‌های زیبایی را شاهد بودیم که الهام‌بخش یک مجموعه لباس‌عروس واقعی هم شدند. این لباس‌ها دارای جزئیات بسیار زیبایی‌اند؛ از جمله تور، تزیینات گل‌دار، آستین‌های کارشده و دکمه‌های ساتن ظریف که به عروس‌ها این نوید را می‌دهد که گویا به عاشقانه‌ «غرور و تعصب» قدم گذاشته‌اند.

همان‌طور که الیز تیلور از ووگ در سال ۲۰۲۳ گزارش داد، لباس‌‌عروس‌های بدن‌نما همچنان پرطرفدارند. نویسنده ووگ امسال هم به سراغ نمایش‌های پرزرق‌وبرق رفت تا جدیدترین مجموعه‌های بهار و تابستان ۲۰۲۴ مد فاخر پاریس را ببیند و نمونه‌هایی از آن‌ را که قابلیت انتخاب شدن برای لباس‌عروس‌ دارد، دست‌چین کند.

در این فصل، سیمون روشا را دیدیم که به‌عنوان طراح مهمان برای ژان پل گوتیه کار کرده بود تا ضمن بازی با بندهای کرستی و تور، ایده پیراهنی را که تقریبا وجود نداشت [بدن‌نما با کمترین میزان پوشیدگی]، بازتعریف کند. در همین حال، والنتینو و طراح نوظهور، میس سوهی، برای روز عروسی به فراتر از رنگ سفید اندیشیده و ظاهری رنگارنگ ارائه کرده بودند که هر عروس ماجراجویی را مجذوب می‌کرد.

آیا می‌خواهید یک ظاهر جذاب برای لباس‌عروستان داشته باشید؟ این مجموعه‌ها مخصوص شما است. در ادامه ۱۰ مدل انتخاب ما از لباس‌‌عروس‌های نمایش‌های مد بهار ۲۰۲۴ در پاریس آورده شده است:

shanel

شانل در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

الی صعب

خانه مد الی صعب در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

ژان پل گوتیه

طراحی سیمون روخا در خانه مد ژان پل گوتیه، هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

هوبیکا

خانه مد لبنانی جورج حبیقه (هوبیکا) در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

خانه مد لبنانی الی صعب

خانه مد لبنانی الی صعب در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

میس سوهی

میس سوهی در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

زهیر مراد

زهیر مراد در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

زهیر مراد 2

زهیر مراد در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

گاوراو گوپتا

گاوراو گوپتا در هفته مد فاخر پاریس بهار تابستان ۲۰۲۴ 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد