//
کدخبر: ۴۶۹۰۳۳ //

رازی که سرم‌های پوستی در خود دارند! معرفی بهترین سرم‌ها برای یک روتین پوستی بی‌نقص

یکی از محصولات مراقبت از پوست، سرم است که نسبت به مرطوب‌ کننده‌ ها اثرگذاری بیشتری روی پوست دارد. سرم های پوست مایعات سبک با جذب سریع هستند.

رازی که سرم‌های پوستی در خود دارند! معرفی بهترین سرم‌ها برای یک روتین پوستی بی‌نقص
به گزارش فرتاک نیوز،

 فراموش نکنید که قبل از میکاپ داشتن یک صورت زیبا به داشتن پوستی شاداب و جوان وابسته است، پس سعی کنید یک روتین پوستی مناسب برای خود داشته باشید. یک روتین پوستی خوب لازمه اش داشتن محصولات مناسب و با کیفیت است، یکی از محصولات مراقبت از پوست ، سرم پوست است که نسبت به مرطوب‌ کننده‌ ها اثرگذاری بیشتری روی پوست دارد. سرم های پوست مایعات سبک با جذب سریع هستند که به عنوان جایگزین یا به همراه کرم و لوسیون استفاده می‌ شوند. سرم‌ ها در مدت زمان کمتری مشکلات پوستی را برطرف و به سلامت و جوانسازی پوست کمک می‌کنند. حال شاید برایتان سوال باشد که چرا باید از یک سرم پوستی در روتین پوستی روزانه خود استفاده کنید که در جواب باید بگوییم در سرم های صورت مواد فعالی همچون اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C به مقدار بالایی وجود دارند. چنین فرمولاسیون ویژه ای، به سرم های پوستی این قدرت را می دهد تا انواع مشکلات پوستی نظیر خشکی، شل شدگی، تیرگی و… را برطرف نمایند. به طور کلی می توان گفت سرم های پوستی باعث لایه‌ برداری و جوان‌سازی پوست شما خواهند شد.

حال اگر انتخاب سرم مناسب در برندهای متنوع آرایش برایتان کار سختی است، باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست زیرا اگر در ادامه این مقاله همراه ما باشید با چندتا از سرم های با کیفیت پوست برای روتین روزانه خود آشنا خواهید شد.

سرم پوست

 

سرم ضد چروک اسمارت کلینیک؛ در هر سنی پوستی شاداب و جوان داشته باشید

همانطور که اشاره کردیم تمام سرم های پوستی دارای کاربردهای متفاوتی هستند ولی در کل همگی برای هدف مشترکی یعنی جوان سازی پوست تلاش می کنند. سرم ضد چروک اسمارت کلینیک هم پیشرفته ترین سرم ضد چروک است که تاثیری شبیه لیزر بر خطوط و چروک های پوست دارد و با سه هدف طراحی شده است. این هدف ها را می توان تقویت و بازسازی پوست برای کاهش چروک ها، تسریع جایگزینی سلول ها برای صاف شدن پوست و آبرسانی عمیق پوست برای پر کردن خطوط دانست. پس از 10 روز استفاده از این محصول چروک ها کمتر خواهند شد، پوست صاف تر و سفت تر می شود و پس از 4 هفته استفاده پوست لیفت می یابد.

سرم پوست

سرم پوست

سرم وایتال پرفکشن شیسیدو؛ دیگر نگران لک های پوست خود نباشید

سرم وایتال پرفکشن شیسیدو لک هایی که در اثر افزایش سن ایجاد شده اند را از بین می برد و پوست را روشن و یکدست می کند. البته علاوه بر این ویژگی منحصربفردش مانند سرم های دیگر علائم پیری پوست از جمله چروک و افتادگی را از بین می برد و پوست را لیفت می دهد و سفت می کند. این سرم تا 24 ساعت رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و بدون چربی و پارابن است. فراموش نکنید که برای استفاده از سرم های پوست باید ابتدا مقدارای از آن را با حرکات دورانی روی صورت و گردن ماساژ دهید و بعد در ادامه انگشتان شست را روی چانه قرار دهید و به آرامی به سمت گوش ها بکشید؛ این حرکت را سه بار تکرار کنید. در آخر هم انگشتان دست را دو طرف بینی قرار دهید و به آرامی انگشتان را از روی گونه به سمت شقیقه ها بکشید و به آرامی شقیقه را فشار دهید.

سرم پوست

سرم پوست

سرم پوست شارلوت تیلبری؛ مناسب برای تمام پوست ها

سرم پوست شارلوت تیلبری جلوه جوانی پوست را احیا می کند. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی قدرت آبرسانی آن 4 برابر بیشتر از سرم های دارای هیالورونیک اسید است و تا 24 ساعت رطوبت پوست را تامین می کند. این سرم دارای ویتامین سی است که باعث روشن شدن پوست می شود و جلوه منافذ را به حداقل می رساند. پس از 8 هفته استفاده از این سرم در روتن پوستی روزانه خود خطوط و چروک های پوست را کاهش پیدا می کند و پوست سفت و لیفت می شود. جهت استفاده صبح و شب روی پوست تمیز زده شود، بعد از این سرم می توانید از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. پس حتی وقتی برای رفتن به بیرون از منزل هم آماده می شوید می توانید از این سرم استفاده کنید و بعد آرایش کنید.

سرم پوست

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۹۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد